Gå till innehåll

era stats på Tableratings.com?


EnemyAce

Recommended Posts

Q. What sites are supported?

 

The "Table Selector" tool currently supports FullTilt, Bodog, Party and Titan Poker at all stake levels. The "Player Search" and "Player vs Opponent" tools currently support FullTilt, Bodog, and Absolute Poker at $.5/$1 NL and higher, and $2/4 Fixed Limit and higher. Rest assured more site support is being added as fast as possible.

 

själv var jag tydligen back $2000 på 9000 händer.. tur att jag håller mig därifrån (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Q. How comprehensive is the data?

 

For the player research tools we are tracking 95+ % of the hands that get played on FullTilt (since 4/1/2008), Bodog (since 9/9/2008), and Absolute Poker (since 4/1/2008) at $.5/$1 NL and higher, and $2/4 Fixed Limit and higher.

 

visst, jag har inte spelat mycket på FT, men i min PT har ja 4k händer. mer än hälften som är veck alltså... och varför funkar aldrig de "roliga" programen och siterna till B2B?? är det för att dom kör med java, eller är det bara för att ge cred till "hatab2b" dagboken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...