Papa Kubo Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Hoppas de jobbar på att få ner handkraven också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mirage Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 om man lägger in t.ex 100$ på empire .. är det 2000 händer som gäller innan bonusen är löst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 om man lägger in t.ex 100$ .. är det 2000 händer som gäller innan bonusen är löst? Japp, det stämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mirage Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 ok tack för ett snabbt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 om man lägger in t.ex 100$ på empire .. är det 2000 händer som gäller innan bonusen är löst? Nej, det är på Multipoker som det är 2000 händer. Empire har mycket lägre krav för den bonus som kommer 6 april. De kommer köra 7ggr istället för 20 ggr så vill du ha 100 dollar i bonus räcker det med att spela 700 händer på Empire. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mirage Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 om man lägger in t.ex 100$ på empire .. är det 2000 händer som gäller innan bonusen är löst? Nej, det är på Multipoker som det är 2000 händer. Empire har mycket lägre krav för den bonus som kommer 6 april. De kommer köra 7ggr istället för 20 ggr så vill du ha 100 dollar i bonus räcker det med att spela 700 händer på Empire. det låter genast mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Oj, jag tänkte bara på Multi då jag svarade. Sry, ignorera mig Mirage. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Fast lägger du in $100 på Empires senaste reload får du bara $25 i bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hengu Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 någon som fått multipokerbonusen att funka?fick ingen pending bonus.. skickade iväg ett mail till dom nu. /Daniel Jag har väntat fem timmar utan vettigt svar så de jobbar säkert med att lösa det hela. Tror ni det kommer bli problem med bounusen? var precis på väg att skicka in pengar på kontot, men jag tror jag avvaktar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ematic Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Trots dom 20x på multis bonus tänkte jag ta mig an den.Vet någon om det är minimikrav på raken eller räcker det att lira NL 25? För på NL drar dom väl rake på alla potter? Borde ju gå snabbare där än på FL 0.5/1 som jag spelar annars =) /Daniel Det går finfint på NL25. NL25 = cirka 50% av alla händer rakas NL50 = cirka 80-90% av alla händer rakas Efter ändringen av blinds så förändrades detta. Förut var det 90% på NL25. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 någon som fått multipokerbonusen att funka?fick ingen pending bonus.. skickade iväg ett mail till dom nu. /Daniel Jag har väntat fem timmar utan vettigt svar så de jobbar säkert med att lösa det hela. Tror ni det kommer bli problem med bounusen? var precis på väg att skicka in pengar på kontot, men jag tror jag avvaktar. Den fungerar inte än. Dessutom kan det vara läge att bojkotta den så inte Multipoker tror att 20 ggr är något bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Äsch, lägg ett mail till multi och hänvisa till kravet på empires bonus Vem vet, de kanske kommer till sans... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Hur funkar den där bonusen på Expekt? Jag har satt in och tryckt iväg ett mail. Ska man vänta på att 100 dollar dyker upp nånstans eller är det bara att spela 100 händer så kommer pengarna sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA1234 Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Man ska väl vänta på att dom sätter in 100$ på ens konto först, och sedan spela 100 händer för att "cleara" den så man kan casha ut? Det är väl inte så att man ska spela först och få degen sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 expekts bonusar brukar vara så att de sätter in pengarna på kontot sen clearar du dem och cashar ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bezt Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 måste man cascha ut?. Multipokerbonusen verkar suga hårt.. Kör på expekts ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nysta Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Vill bara informara om att jag fått min bonus på multi nu efter ett mail till supporten. /Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 En snabb jämförelse mellan Empire och Multi-bonusen. Empire - sju ggr rakekrav Multi - 20 ggr rakekrav Fördel Empire Empire - sju dagar att klara av bonusen Multi - 20 dagar att klara av bonusen Fördel Multi Empire - 400$ krävs i insättning för 100$ bonus Multi - 100$ krävs i insättning för 100$ bonus. Fördel Multi. I mina ögon sett så är Multibonusen mycket bättre för den som spelar/bonushorar med en liten bankrulle, medan Empirebonusen är bäst för dom om har rulle att kunna bonushora effektivast. Ni som undrar över Multis sena support idag - skriver ni inte på engelska så var den svenska supporten på kryssningen och är "lite sliten"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Hmmm, borde man kanske skrivit på engelska till expekts support för att "tigga" tills sig bonusen? Skrev på svenska iaf... Kanske var dumt... Nåja... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Tror snarare det beror på att Expekts support går hem då kvällen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Va? Hur vågar de?? Har uppenbarligen ingen koll på huruvida expekt har 24/7-support... Gissar: inte... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Hmmm, borde man kanske skrivit på engelska till expekts support för att "tigga" tills sig bonusen? Skrev på svenska iaf... Kanske var dumt... Nåja... Det var nog rätt att skriva på svenska. Sajten det gällde var ju svensk, så även texten som skulle stå i ämnesraden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 En snabb jämförelse mellan Empire och Multi-bonusen. Empire - sju ggr rakekrav Multi - 20 ggr rakekrav Fördel Empire Empire - sju dagar att klara av bonusen Multi - 20 dagar att klara av bonusen Fördel Multi Empire - 400$ krävs i insättning för 100$ bonus Multi - 100$ krävs i insättning för 100$ bonus. Fördel Multi. I mina ögon sett så är Multibonusen mycket bättre för den som spelar/bonushorar med en liten bankrulle, medan Empirebonusen är bäst för dom om har rulle att kunna bonushora effektivast. Ni som undrar över Multis sena support idag - skriver ni inte på engelska så var den svenska supporten på kryssningen och är "lite sliten"... Jag har skickat två mail på engelska och har fortfarande inte fått min bonus. Det första mailet skickades redan klockan 12.00 idag så de är otroligt sega. Jag har fått två svar men de svarar inte på fråga utan svamlar bara. Har du någon svensk kontakt jag kan höra av mig till? Jag vill ha bonusen så jag kan börja räkna rakeade händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Vill bara informara om att jag fått min bonus på multi nu efter ett mail till supporten. /Daniel Vilken adress skickade du till? Jag får bara konstiga standardsvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zToZ Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 satte precis in $700 på party.......skulle få 15% upp te $100....mne inget kom på pending....wtf?.....nån mer som provat denna koden o blivit blåsta? kod: MAR05RELEASE /zToZ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts