Papa Kubo Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 AA1234, lugnt som en filbunke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA1234 Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 och vad är en filbunke då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Problem med Multipoker. Jag fick mail av dem idag och använde koden APR05RELOAD men jag fick ingen pending bonus. Inte så bra av Multipoker att först ha otroliga 20 ggr bonusen som krav och sedan funkar det inte ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Expekts reload som jag skrev om tidigare; Krav 100 (HUNDRA) händer! Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nysta Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Trots dom 20x på multis bonus tänkte jag ta mig an den. Vet någon om det är minimikrav på raken eller räcker det att lira NL 25? För på NL drar dom väl rake på alla potter? Borde ju gå snabbare där än på FL 0.5/1 som jag spelar annars =) /Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Trots dom 20x på multis bonus tänkte jag ta mig an den.Vet någon om det är minimikrav på raken eller räcker det att lira NL 25? För på NL drar dom väl rake på alla potter? Borde ju gå snabbare där än på FL 0.5/1 som jag spelar annars =) /Daniel Det går finfint på NL25. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 och vad är en filbunke då? 1 filbunke, ursprungligen icke homogeniserad, opastöriserad mjölk som fått självsurna med hjälp av den naturliga mjölksyrabakteriefloran. För att få en säkrare syrning av mjölken eller om man utgår från pastöriserad mjölk tillsätts lite färdig filbunke. Genom mjölksyrabakteriernas förjäsning av mjölksockret (laktos) bildas mjölksyra som sänker pH-värdet i mjölken och gör att mjölkproteinet kasein koagulerar och mjölken "stelnar". Filbunke framställdes tidigare traditionellt i hemmet. En motsvarande produkt tillverkas i dag industriellt. 2 fi`lbunke subst. ~n filbunkar ORDLED: fil--bunk-en • mjölk som orörd fått surna i skål BET.NYANS: förr äv. om skålen IDIOM: lugn som en ~ alldeles lugn om person Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Trots dom 20x på multis bonus tänkte jag ta mig an den.Vet någon om det är minimikrav på raken eller räcker det att lira NL 25? För på NL drar dom väl rake på alla potter? Borde ju gå snabbare där än på FL 0.5/1 som jag spelar annars =) /Daniel På den nivån blir det inte tillräckligt med rake på många händer så du kan bli tvungen att lira 3000 händer. Flytta upp ett steg så blir det en rakead hand på nästan alla händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA1234 Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 och vad är en filbunke då? 1 filbunke, ursprungligen icke homogeniserad, opastöriserad mjölk som fått självsurna med hjälp av den naturliga mjölksyrabakteriefloran. För att få en säkrare syrning av mjölken eller om man utgår från pastöriserad mjölk tillsätts lite färdig filbunke. Genom mjölksyrabakteriernas förjäsning av mjölksockret (laktos) bildas mjölksyra som sänker pH-värdet i mjölken och gör att mjölkproteinet kasein koagulerar och mjölken "stelnar". Filbunke framställdes tidigare traditionellt i hemmet. En motsvarande produkt tillverkas i dag industriellt. 2 fi`lbunke subst. ~n filbunkar ORDLED: fil--bunk-en • mjölk som orörd fått surna i skål BET.NYANS: förr äv. om skålen IDIOM: lugn som en ~ alldeles lugn om person Inga problem med andra ord alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
price Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Expekts reload som jag skrev om tidigare; Krav 100 (HUNDRA) händer! Lycka till. Tack för att du skrev om den reloaden. 100 händer för 100$ är LYSANDE ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA1234 Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Angående pokerguiden bonusen på expekt, skickade ett mail för att få lite klarhet i det hela. -- Hej, Tack för ditt e-mail. Denna bonus är för medlemmar på pokerguiden.com. Om du är medlem så får du 50% bonus på din nästa insättning upp till 100 dollar. Du ska då skicka ett mail där du skriver 50% pokerguiden i rubriken. Vänligen notera att denna bonus inte gäller dig om du inte är medlem på pokerguiden.com. Med vänlig hälsning Marcus Nilsson Poker Support Expekt.com Ltd. -- Måste man vara medlem? Hur går man då tillväga, eller räcker det att registrera sin email för att få deras nyhetsbrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Angående pokerguiden bonusen på expekt,skickade ett mail för att få lite klarhet i det hela. -- Hej, Tack för ditt e-mail. Denna bonus är för medlemmar på pokerguiden.com. Om du är medlem så får du 50% bonus på din nästa insättning upp till 100 dollar. Du ska då skicka ett mail där du skriver 50% pokerguiden i rubriken. Vänligen notera att denna bonus inte gäller dig om du inte är medlem på pokerguiden.com. Med vänlig hälsning Marcus Nilsson Poker Support Expekt.com Ltd. -- Måste man vara medlem? Hur går man då tillväga, eller räcker det att registrera sin email för att få deras nyhetsbrev? Förstår inte varför du mailade och frågade. Den fungerar som sagt fint, medlem eller icke. Skriv ett mail med samma information jag nämnde i min första post. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA1234 Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Angående pokerguiden bonusen på expekt,skickade ett mail för att få lite klarhet i det hela. -- Hej, Tack för ditt e-mail. Denna bonus är för medlemmar på pokerguiden.com. Om du är medlem så får du 50% bonus på din nästa insättning upp till 100 dollar. Du ska då skicka ett mail där du skriver 50% pokerguiden i rubriken. Vänligen notera att denna bonus inte gäller dig om du inte är medlem på pokerguiden.com. Med vänlig hälsning Marcus Nilsson Poker Support Expekt.com Ltd. -- Måste man vara medlem? Hur går man då tillväga, eller räcker det att registrera sin email för att få deras nyhetsbrev? Förstår inte varför du mailade och frågade. Den fungerar som sagt fint, medlem eller icke. Skriv ett mail med samma information jag nämnde i min första post. Därför att expekt låser konton till höger och vänster och jag har redan såpass mycket deg på sidan att jag inte vill att en 100$ bonus ska sabba allting =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Kan man vara medlem på Pokerguiden? Vad jag förstår är sidan enbart en länkportal/affesajt. Det närmsta man kommer ett medlemskap är ett nyhetsbrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA1234 Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Har precis mailat dom om just det, får se vad dom svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA1234 Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Hej, Tack för ditt e-mail. Det är jag som är fel ute, jag ber om ursäkt. Givetvis gäller denna bonus även dig. Med vänlig hälsning Marcus Nilsson Poker Support Expekt.com Ltd. -- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Schyrre. Börjar bli alltmer ovanligt med så här saftiga bonusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Incrediboy Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Jupp, låter ju nästan för bra för att vara sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wayfar Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Detta är oklart för mig: Om du är medlem så får du 50% bonus på din nästa insättning upp till 100 dollar. Är det $100 eller $200 man skall sätta in för att få maxbonusen ($100)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 $200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 expekt bonusen verkar ju finfin. Satte just in pengar och mejlade dem. Får hoppas cashen kommer in då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 expekt bonusen verkar ju finfin. Satte just in pengar och mejlade dem. Får hoppas cashen kommer in då Dito /TF - som den hora man är... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wayfar Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 Okej, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nysta Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 någon som fått multipokerbonusen att funka? fick ingen pending bonus.. skickade iväg ett mail till dom nu. /Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 4 April , 2005 Rapport Share Postad 4 April , 2005 någon som fått multipokerbonusen att funka?fick ingen pending bonus.. skickade iväg ett mail till dom nu. /Daniel Jag har väntat fem timmar utan vettigt svar så de jobbar säkert med att lösa det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts