Peakfreak Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 Ikväll smäller det! Malmö FF - HeIF 2-0 (Dubbel-Mackan) "När jag kom in i omlädningsrummet var det helt tyst och jag tänkte för mig själv: ”Vad fan är det här, är vi inte laddade”. Men nu förstår jag att det var tvärtom, alla var tysta för att vi var så JÄVLA laddade" - Fylle-Thylle i Blådårar FORZA MALMÖ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 HEJJA DI BLÅE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peakfreak Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 FORZA MALMÖ! Ute i Europa talar man om Malmö Större kan ni aldrig bli Helsingborg, vimm fan e ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 FORZA MALMÖ! Ute i Europa talar man om Malmö Större kan ni aldrig bli Helsingborg, vimm fan e ni? Vart i Europa talar man om Malmö förutom i just Malmö/Danmark? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peakfreak Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 Vart i Europa talar man om Malmö förutom i just Malmö/Danmark? Holland och Italien för att nämna två länder Det är tyst det är sorg det är Helsingborg Underbar seger! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gida Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Jag var också på Olympia igår, mff styrde matchen och var förtjänta av vinsten. Imorgon så får bajen ta tag i det och vinna, Forza Bajen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Ja Malmö dom är grymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peakfreak Postad 15 Juni , 2005 Rapport Share Postad 15 Juni , 2005 Ja Malmö dom är grymma. Alla lag har halvfjantiga låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gida Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 Det var ju fan att dif vann igår, hade hoppats på att de skulle förlora... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peakfreak Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 Det var ju fan att dif vann igår, hade hoppats på att de skulle förlora... Jag också! Dif var heta i andra halvlek. Frågan är vad Dif vore utan en viss abnormt stor dansk anfallare? JAG HATAR FREDRIK STENMAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gida Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 Det var ju fan att dif vann igår, hade hoppats på att de skulle förlora... Jag också! Dif var heta i andra halvlek. Frågan är vad Dif vore utan en viss abnormt stor dansk anfallare? JAG HATAR FREDRIK STENMAN! HAHA! jag hatar honom med! hans frilla är väldigt ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peakfreak Postad 18 Juni , 2005 Rapport Share Postad 18 Juni , 2005 Det är bara att bryta ihop och komma igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 18 Juni , 2005 Rapport Share Postad 18 Juni , 2005 Guldet går till borås i år =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mysticum Postad 18 Juni , 2005 Rapport Share Postad 18 Juni , 2005 Guldet går till Malmö utan tvekan. Hade hoppats på IFK Göteborg i år men de håller tyvärr inte måttet. Mild skadad, problem att göra mål, Risp såld, det här räcker inte till ett SM-guld. Visar det sig också att Ijeh gjort sig skyldig till skattefusk (minst sagt skumt att de hittat två kontrakt med olika bestämmelser som båda är påskrivna) drabbas de säkerligen på det sportliga planet också. Nä, kalla tillbaka Robert Karlsson och sätt in i anfallet Tur för mitt älskade Örgryte att Allsvenskan håller såpass kass kvalité. Alla slår alla och trots ÖIS megafloppar mot Häcken, Halmstad och Blåvitt är det bara 6 poäng upp till toppskiktet. Tyvärr är spelet desto sämre med mycket skador på nyckelspelare. Håller vi oss bara kvar i Allsvenskan är jag nöjd, då kan vi bygga vidare på laget (hur lång tid Zoran nu behöver på sig, kanske 8 år? ÖIS har ju knappast ekonomi att sparka honom). Assyriska och Gefle åker ut, och förhoppningsvis blir det Sundsvall som får kvala. Assyriska är alldeles för ojämna för att kunna hålla sig kvar och Gefle håller riktigt låg nivå (förlorade med två bollar mot ÖIS, säger en del). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gida Postad 18 Juni , 2005 Rapport Share Postad 18 Juni , 2005 Jag tror också att guldet hamnar i Malmö i år igen. De har utan tvekan den starkaste truppen. Mysticum: Ni hade en jävla tur senast! vi borde ha vunnit. Jaja, imorgon bär det av till Halmstad för att kolla på bajen, hoppas nu att vi vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mysticum Postad 18 Juni , 2005 Rapport Share Postad 18 Juni , 2005 Japp, visst hade vi tur senast. Var rena tortyren de sista 10 minutrarna som var skapligt händelserika. Lycka till i fortsättningen, jag tror på Bajen i år! Jeffrey Aubynn är grymt skicklig, när han är på humör är det landslagsklass på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 19 Juni , 2005 Rapport Share Postad 19 Juni , 2005 Jag vill höja ett varningens finger för HBK. Kom ihåg var ni läste det först! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gida Postad 19 Juni , 2005 Rapport Share Postad 19 Juni , 2005 Så jävla gott! jag var i Halmstad och tittade på bajen. Det var en jävla go stämning och så jäkla skönt med 3 poäng. Forza Bajen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 19 Juni , 2005 Rapport Share Postad 19 Juni , 2005 Hade hoppats på IFK Göteborg i år men de håller tyvärr inte måttet. ÖISare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mysticum Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 ÖISare? Öisare in i själen, tro ingenting annat, men älskar staden Göteborg och följer därför alla Göteborgslag, inte bara fotboll, även hockey, handboll etc. Kan tänka mig att du inte har samma sympatier för Djurgården t ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Öisare in i själen, tro ingenting annat, men älskar staden Göteborg och följer därför alla Göteborgslag, inte bara fotboll, även hockey, handboll etc. Kan tänka mig att du inte har samma sympatier för Djurgården t ex? Håller med om allt Förutom: Öisare in i själen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peakfreak Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Jag håller inte med er! Man gillar ett lag sen ogillar man alla andra från samma stad... Jag är från Malmö ursprungligen och hejar på MFF, dock kan jag inte förmå mig att hata IFK Malmö. Man kan inte hata sin utvecklingsstörda lillebror! JAG HATAR FREDRIK STENMAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Man kan inte hata sin utvecklingsstörda lillebror! Det är ju så jag menar med Gajs, Ujs , Häcken osv. Man kan ju inte hata sådana små farmarklubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Fan vad tufft det skulle vara om Häcken blev en större klubb än Blåvitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mysticum Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Man kan inte hata sin utvecklingsstörda lillebror! Nä, precis, därför kan vi inte med att hata Blåvitt. Storebröderna visar hur saker och ting ska gå till. Först är vi med att spela fotboll, först är vi med att ha supporterklubb, först är vi med samarbetsklubb i Brasilien (nice try Blåvitt! ), och när Blåvitt får stordäng mot Assyriska med 3 - 0 vilka är det då om inte storebror som får visa lillebror hur ohyra ska bekämpas. Jag säger då det, hur hade lillebröderna klarat sig utan ÖIS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts