Gå till innehåll

Shahin @ Mizeria


Shahin86

Recommended Posts

haha aa, har han i varje + den där jonkti korma eller korma jontti eller vad han heter, bra finne iaf. Sen tog jag "alla" i 2-3 lopp så det kan komma ett par 2-6%are. Ser fint ut, men man orkar ju varken skapa konto på atg eller ta sig ut till en atg. Får se hur jag löser det där, raden måste in iaf!

Lastar du över så spelar jag åt dig för 5% av ev vinst;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hehe har ganska många nära o kära som är kunniga i området men orkade inte riktigt fråga. Tog mig in till gallerian här o de fanns en ATG så la två rader, hade tappat min skiss hemifrån så kan ha missat 100 mille där, men det kommer andra chanser.

 

Säg till nästa gng så man kan köpa in sig, det känns som du hittat den vinnande formulan ;)

 

Seriöst är man ju tiltad att man inte orkat lära sig nått om hästar när folk runt omkring en klonkar jackpottar hit o dit (du vet vilka jag menar ;) ).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gah, hatar när man vill sova 4 sen ska skolla ett avsnitt av en serie sen råkar kolla 4-5 till. Dags o sova o vakna till v75an iaf, någon som vet om den sänds på tv? Stod nåt på 4sport eller nån kanal att dom ska sända v64 idag 19 o framåt, menar dom v75, misclick?

 

zzz på de.

 

Hahaha exakt samma sak här minst ett par ggr/v!:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gah, hatar när man vill sova 4 sen ska skolla ett avsnitt av en serie sen råkar kolla 4-5 till. Dags o sova o vakna till v75an iaf, någon som vet om den sänds på tv? Stod nåt på 4sport eller nån kanal att dom ska sända v64 idag 19 o framåt, menar dom v75, misclick?

 

zzz på de.

 

TV4 Sport har trav-uppesittarkväll från 19:00 tror jag. Så runt 20-21 kommer man väl ännu en gång lova sig själv att aldrig mer spela på hästjävlar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aaaanyways, v75 med superduperjackpot hörde jag, några tips för ensam vinnare anyone?

 

haha aa, har han i varje + den där jonkti korma eller korma jontti eller vad han heter, bra finne iaf. Sen tog jag "alla" i 2-3 lopp så det kan komma ett par 2-6%are. Ser fint ut, men man orkar ju varken skapa konto på atg eller ta sig ut till en atg. Får se hur jag löser det där, raden måste in iaf!

 

Sämsta spiken som otroligt många pappskallar tror på är Tiffany Brodda i avdelning 6. Skulle jag spika i det loppet tar jag hellre Bianca Journey trots spår 12. I Regel kan man dra av 1,5-2 sekunder av tiderna från Finland eftersom travbanorna är så pissiga där.

 

Jorma Kontio är alltid ett bra drag. Han är duktig på att utnyttja hästarnas potential till max.

 

Att fixa ATG-konto tar ett par dagar så du får knalla iväg till närmaste tobaksturk som har ATG för att lämna in din rad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sämsta spiken som otroligt många pappskallar tror på är Tiffany Brodda i avdelning 6. Skulle jag spika i det loppet tar jag hellre Bianca Journey trots spår 12. I Regel kan man dra av 1,5-2 sekunder av tiderna från Finland eftersom travbanorna är så pissiga där.

 

Jorma Kontio är alltid ett bra drag. Han är duktig på att utnyttja hästarnas potential till max.

 

Att fixa ATG-konto tar ett par dagar så du får knalla iväg till närmaste tobaksturk som har ATG för att lämna in din rad.

 

Tack för förslagen fast det var lite försent (=

 

Givetvis har jag inte degat på Tiffany Broda när det finns Carmen Launcher med Peter Untersteiner. (=

Har inte lagt nåt på Bianca Journey, men sjuk jinx nu kanske måste springa iväg o lämna en till rad hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt vad min hjärna drömmer på monsterklonken för tillfället. Har i sinnet lovat att joina potentiella Antisk/Pottods stryktipsbolag, Ulaf/Kaffes Lottobolag, samt Shahin86 Travbolag...

 

Måste ju komma nånstans, nångång. Men jag är så säker på att man kommer gejma allt de här som fan, sen vinner man när man är 74 o inte har nån nytta av det.

 

Var första gången jag railat trav på tv, varit på valla annars en massa gånger o det är jävligt mycket roligare o va där, så nästa gång det är jackpot får man nog dra dit också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du inspirerade mig att ta de coolaste namnen jag kunde hitta i min travpremiär. totalfiasko obv men nästa gång känner jag att jackpotten är min. konstigt dock att inte nummer 14 i lopp 5, quick profit, gjorde jobbet åt mig.

 

Jag gillar mer namnen som har med himlen o stjärnor o dans o göra (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-1, ni kan väl i alla fall ge United en sportslig chans i år och inte rycka när de saknar backar och spelar skit i övrigt.

 

Det tycker jag inte när vi ska spela med Sturridge o Borini som anfall nästkommande matcher. Längesen vi vann en enkel match nu, tycker vi hade ganska många lägen även om Birminghams mål blev avvinkat felaktigt känner jag att vi borde vunnit.

 

All in på Liverpool nu -1,5, måste komma. (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...