Gå till innehåll

Shahin @ Mizeria


Shahin86

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jadu, alla matcher nästan haha. Men det var ju öppningsmatch idag, Angola mot Mali, Angola är ju värdlandet och var favoriter.

 

Dom gör 4-0 med 20 min kvar, tar ut sina 2 bästa, Mali gör 4-1 med 13 min kvar, sen 4-2 med 3 min kvar? Sen 4-3 o 4-4 93 o 94e på tillägstiden som var 4 min, sista målet sista sekunderna. Har sett en liknande match för 4 år sen, händer bara i Afrika.

 

Hade bombat på över 2,5 till 2,68 också, kommentatorerna sa att dom till i år i Afrika har jobbat väldigt mkt på försvaret o förbättrat det. Fanns inga såna signaler i den här matchen iaf hehe, kommer bomba över 2,5 varje match (=

 

haha skönt. kanske blir till att rygga då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nakneemo fick veta för nån dag sen jag har tid för o ta ut visdomständerna, hatar sånt, men dom ska ta en extra titt idag och om det ser ok ut kan jag slinka, årets viktigaste 20/80.

 

Ska iväg om 30. Grrr.

 

Sånt är mysig, man blir helt mongo av bedövningen :)

 

MVH mannen de fattas 8 tänder för ;>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sånt är mysig, man blir helt mongo av bedövningen :)

 

MVH mannen de fattas 8 tänder för ;>

 

mmmmmmm det gjorde inte alls ont o dra ut den men bedövningen omg drog itll Krukan efter men var lite för yr o märkte sen att det blöder lite så drog hem direkt.

 

 

Det här vill man inte göra om kan inte äta normalt på ett tag heller grgrgrg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

borde anat ugglor i mossen när allt gick så jävla bra o bekvmt o de inte gjorde ont alls. Det suger såhär i efterhand, har ont i kinden samtidigt som den känns skitbedövad, sen kan jag inte äta heller o är hungrig som en gnu, och tjejen har smittat mig med sin förkylning.

 

 

Sen vakna jag nyss också så kommer inte kunna somna snart...... Nån som vill åka hit med soppa? (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmmmmmm det gjorde inte alls ont o dra ut den men bedövningen omg drog itll Krukan efter men var lite för yr o märkte sen att det blöder lite så drog hem direkt.

 

 

Det här vill man inte göra om kan inte äta normalt på ett tag heller grgrgrg

 

Säg inte de Shahin, när jag drog mina 2 sista visdomständer så hade inte beödnvningen tagit ordentligt i underkäken. Så mr tandläkare börjar vicka och dra i tanden och jag ligger och känner ALLTING! Kan säga att jag skrek endel, efter ca 20 sekunder så frågar han "känner du dehär?" JAAAAAAAAA! säger jag... varav han får fram "ooj... då har inte bedövningen tagit.."

 

Annan sak värt att nämna var att dom stack mig 17 (!!!!!!!) gånger med nåljävlen i käften, va lam i käften hela den dagen typ, dräggel till tusen.

 

Ysch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säg inte de Shahin, när jag drog mina 2 sista visdomständer så hade inte beödnvningen tagit ordentligt i underkäken. Så mr tandläkare börjar vicka och dra i tanden och jag ligger och känner ALLTING! Kan säga att jag skrek endel, efter ca 20 sekunder så frågar han "känner du dehär?" JAAAAAAAAA! säger jag... varav han får fram "ooj... då har inte bedövningen tagit.."

 

Annan sak värt att nämna var att dom stack mig 17 (!!!!!!!) gånger med nåljävlen i käften, va lam i käften hela den dagen typ, dräggel till tusen.

 

Ysch.

 

Den e go när inte bedövningen inte tar. Har ett liknande scentario då de skulle göra ett ingrepp på min ena lunga. Doktor from hell hade gett mig förlite bedövning så jag kände när skalpellen skar upp hela bröstkorgen.. gjorde klent ont och var nog bland de sjukaste jag varit med om. De var samma där... " OJ "..... INTE OK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra tips ang Egypten!

 

Följde det o klonka :D

 

fortsätt gärna att dela med dig

 

hehe, vågar inte jinxa mina bets (=

 

Men nämnde ju över 2,5 på alla matcher tidigare i dagboken, har gjort det i 5 matcher so far med odds mellan 2,4-2,7 och varje har suttit säkert.

 

Enda jag inte gör det på är när Elfenbenskusten och Kamerun lirar, dels för oddsen är så dåliga och dels för alla verkar deffa obg mot dom.

 

Förstår inte hur över kan vara jättedogs varje match, när alla matcher blir över så det räcker o blir... över (=

 

Men fortsätt bomba på Egypten tycker jag, undvik Kamerun+Elfenbenskusten+Nigeria varje match dom är så fail ändå.

 

Imorrn spelar jag Tunisien mot Zambia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min tand blödde ju igår, eller avsaknaden av tanden gjorde så att det blödde igår, så jag sket i o spela live fast det var slurpvärde. Farsan sa att för mkt spänning o sånt kan få kroppen o spänna sig så det börjar blöda, vettefan hur mkt sanning som ligger i det där men jag är sjukt uttråkad så måste nog grinda nånting live ikväll.

 

Men sån tilt om det börjar blöda när man är ute. Får se vad vi gör. Har feeling på Punto Banco.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min tand blödde ju igår, eller avsaknaden av tanden gjorde så att det blödde igår, så jag sket i o spela live fast det var slurpvärde. Farsan sa att för mkt spänning o sånt kan få kroppen o spänna sig så det börjar blöda, vettefan hur mkt sanning som ligger i det där men jag är sjukt uttråkad så måste nog grinda nånting live ikväll.

 

Men sån tilt om det börjar blöda när man är ute. Får se vad vi gör. Har feeling på Punto Banco.

 

Om du är rädd att det blir för spännande kan du dra till cosmopol o lira 20/20.

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3-1, hoppas du spelade Roob. Såg inte första halvlek men andra halvlek har inte Nigeria haft nånting iaf.

 

Spelat på Egypten 3 afrikanska i rad, dom torskar aldrig o dom är dogs varje match, ganska bra lag o dega på (=

 

Fan du får ju hojta tydligare man, jag ska rygga ditt nästkommande bettingtips.

 

kan inte periska (tar förgivet att du är irianier) så skriv på svenska

 

/onkyter rob.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min tand blödde ju igår, eller avsaknaden av tanden gjorde så att det blödde igår, så jag sket i o spela live fast det var slurpvärde. Farsan sa att för mkt spänning o sånt kan få kroppen o spänna sig så det börjar blöda, vettefan hur mkt sanning som ligger i det där men jag är sjukt uttråkad så måste nog grinda nånting live ikväll.

 

Men sån tilt om det börjar blöda när man är ute. Får se vad vi gör. Har feeling på Punto Banco.

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Du var riktigt proffs på PuntoBanco iförsig, men du har lite o bevisa det var länge sen, får bli rematch snart när du hittar ur din håla (=

 

Aj då, jag läste fel och ryggade på Zambia...

Tur man inte kan lira för så mycket på SvS!

 

Det kan komma, men vi hejar på mig tyker jag (=

 

 

Kamerun - Gabon 0-1 btw, tyvärr missade jag matchen eftersom jag vaknade nyss... Men gejma mot Kamerun o Elfenbenskusten varje match verkar vara nöten som jag sa, så jella överskattade, Elfenben fick ju 0-0 mot Burkina Faso hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du var riktigt proffs på PuntoBanco iförsig, men du har lite o bevisa det var länge sen, får bli rematch snart när du hittar ur din håla (=

 

 

 

Det kan komma, men vi hejar på mig tyker jag (=

 

 

Kamerun - Gabon 0-1 btw, tyvärr missade jag matchen eftersom jag vaknade nyss... Men gejma mot Kamerun o Elfenbenskusten varje match verkar vara nöten som jag sa, så jella överskattade, Elfenben fick ju 0-0 mot Burkina Faso hehe.

 

Ja jag misstänker att du har spelat för bra mycket mer än mig så det är väl inte mer än rätt att du får vinna. Fast å andra sidan har du förmodligen vansinnigt mer pengar än mig oxå. Dilemma.

1-0 nu iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...