Gå till innehåll

Shahin @ Mizeria


Shahin86

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jobba på :) körde inte ramzi nåt sånt här liknande förut på ps med 500 sngs?

 

du är ju från betfriends... jag hade ett konto på nextpoker eller va de hette, är det överfört till betfriends nu så jag har ett konto där? får jag pma dig, finns det möjlighet att du kan styra något om jag börjar lira på bf? letar efter en ny ipokersite nämligen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jobba på :) körde inte ramzi nåt sånt här liknande förut på ps med 500 sngs?

 

du är ju från betfriends... jag hade ett konto på nextpoker eller va de hette, är det överfört till betfriends nu så jag har ett konto där? får jag pma dig, finns det möjlighet att du kan styra något om jag börjar lira på bf? letar efter en ny ipokersite nämligen..

 

Jag är inte säker, men jag tror att det kan va så? Spelade inte på nextpoker (=

 

Jag kan styra o ställa ja, bara o skicka pm.

 

O jag tror faktiskt inte ramzi gjort nåt liknande, men är inte säker där heller.

 

Hur mycket sjunker ditt ev+ på superturbo? 45 sek blindsnivåer känns som ganska mycket lotto...

 

 

Det sjunker väl med ett antal %, men jag spelade lite på ongame, där det är 10 20 med 2000 marker, och jag somnar mitt i matcherna då, så även om jag kanske har större EV på dom så är det här ett bättre sätt för mig o inte tröttna efter 100 spelade.

 

Och det är fan 1 hel minut i blindsnivå!! (=

Om ni railar ett par matcher, ser ni att det finns otroligt många som limpar på 100/200 150/300 med 700 bakom o foldar o annat kul, det är nästan mer regel än undantag, så finns nog value ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte säker, men jag tror att det kan va så? Spelade inte på nextpoker (=

 

Jag kan styra o ställa ja, bara o skicka pm.

 

O jag tror faktiskt inte ramzi gjort nåt liknande, men är inte säker där heller

 

Jag blir mer o mer säker att ramz gjort nåt liknande, jag tror att han skulle grinda ihop till en bil på PS. Detta var nog ett par år sen. Ska fråga i hans bok om hur det gick...

 

Jag mailar betfriends och hör ifall jag har ngt konto där bara, langar ett pm senare ikväll eller så... ty :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir mer o mer säker att ramz gjort nåt liknande, jag tror att han skulle grinda ihop till en bil på PS. Detta var nog ett par år sen. Ska fråga i hans bok om hur det gick...

 

Jag mailar betfriends och hör ifall jag har ngt konto där bara, langar ett pm senare ikväll eller så... ty :-)

 

Dario minieri?

Känns inte så jätte ramzigt att grinda massor, men jag kan ha fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dario minieri?

Känns inte så jätte ramzigt att grinda massor, men jag kan ha fel.

 

Ramzi va grinder back in the days, limit, 9 manna o massa kul, på senare dar han blivit tråkig o ska utforska världen o massa annat skit.. (=

 

Kul att du har börjat skriva lite mera igen, alltid roligt att följa dina projekt!

Lycka till!

 

hehe tackar. Vi satte på rihanna o grindade på, klev nyss på 900 back för "dagen", fast med 1500 + iantt blir det 600 + totalt. Och vi rejkade totalt 2000 dollar. Det tempot kommer vi inte hålla, men bra med en bra start så man kan softa nån annan dag.

 

Nu ska vi fira med julmust (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi på Betfriends önkskar naturligtvis Shahin all klonk o framgång i denna utmaning.

 

Är den någon som kan klara av detta så är det Shahin, och som sagt, när han nått målet så bjuder vi honom och hans flickvän till Las Vegas där Shahin spelar Wsop Main event nästa sommar (2010). Vi ser verkligen fram emot att se honom komma tvåa i Wsop ;-).

 

 

Det ska bli ett spännande äventyr att följa och vi är Shahins största fans!

 

Heja, heja!

 

Med vänliga hälsningar

Kenneth / Player Manager.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack mr betfriends (=

 

Fyfaaaaan vilken storm det är i sthlm? Vaknade flera gånger av hur det lät mot fönstrena o balkongen, fick gå upp till slut var ganska obehagligt, lite jobbigt när man tänkte vila ut.

 

Blev inget spel inatt, tog en vilonatt o railade sport. Nu blir det gårdagens otroligt goda korvstroganoff (cik att pf inte har en spysmiley) och sen förhoppninigsvis lite grind innan vi drar o tränar (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske bättre att bara openjamma varje hand första 5, så är alla vinster bonus. Plus att några sköna 83o > AKs är skön antitilt.

 

hehe ska tänka på det tills imorgon, kan va bra gp. (=

 

 

Idag gick det bra, började lite sisådär, spelade inte alls bra i början men låg breakeven hela tiden, vilket var ganska mycket tur. Orkade inte med limpcallany-åsnorna men dom var så dåliga så skärpte mig i slutet o slutade höja varje hand.

 

Spelade 100st denna session o vi slutade + 2100 dollarsh. Vilket gör oss 2700 plus totalt när vi är inne på andra dagen, och 300 spelade so far.

 

Ville nästan fortsätta spela för det var så fint värde men inte ätit på ett tag o då börjar jag plötsligt köra väldigt dåligt så vi tar de säkra före osäkra (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite otippat, suttit 30 min utan att få gejm, inte hänt so far. Borde ju va bra tid för o gejma, 22 på en vardag.. Vart är folket?

 

Får lägga lite bets så det inte blir lika tråkigt o va vaken då, Vi degar Phila mot Tampa i NH som startar 23, new orleans mot knicks som startar 01,30, och phillies mot yankees i baseballen 02.

 

Ikväll blir de 3 av 3 (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...