Gå till innehåll

Shahin @ Mizeria


Shahin86

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
om 2,5h startar nba säsongen...

 

jättematch första omgången, cleveland mot boston. Vi har degen på hemmalaget -4,5. Heja (=

 

Jag blir helt mindfucked på att det ALLTID står olika när man kollar runt för att kolla matcher.

Ibland står hemmalag som bortlag och tvärtom. Varför är det så?!

 

Gäller även NHL också. eller är jag retard nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir helt mindfucked på att det ALLTID står olika när man kollar runt för att kolla matcher.

Ibland står hemmalag som bortlag och tvärtom. Varför är det så?!

 

Gäller även NHL också. eller är jag retard nu?

 

 

För att där säger dom, Boston, @ Cleveland. Dom säger alltså vilket lag som spelar hos vem, varför vet jag ej.

 

Kan ju lika gärna säga att Cleveland gästas av Boston, men det blir kanske för långt? Cleveland vs Boston bode funka också?

 

Men nej, dom har iaf valt o säga Boston at Cleveland and thats the way it is. Google kanske kan ge en förklaring varför, men jag stör mig inte så mkt på det, blir en vana.

 

Jag bombade in på -5. Heja! :-)

 

 

Då blir det trippelheja.

 

Är det någon som vet ett bra ställe o köpa streamsen på liknande nfl och mlb?

Conspiracy hade den officiella förra året men han sa att den sög, nån som vet en bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att där säger dom, Boston, @ Cleveland. Dom säger alltså vilket lag som spelar hos vem, varför vet jag ej.

 

Kan ju lika gärna säga att Cleveland gästas av Boston, men det blir kanske för långt? Cleveland vs Boston bode funka också?

 

Men nej, dom har iaf valt o säga Boston at Cleveland and thats the way it is. Google kanske kan ge en förklaring varför, men jag stör mig inte så mkt på det, blir en vana.

 

 

 

 

Då blir det trippelheja.

 

Är det någon som vet ett bra ställe o köpa streamsen på liknande nfl och mlb?

Conspiracy hade den officiella förra året men han sa att den sög, nån som vet en bättre?

 

Då hänger jag med. Aldrig fått en förklaring till de bara :)

 

http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=∂=sports&discipline=basketball

 

där har du streams :)

 

ladda ner Sopcast så ska det funka jättebra. Vet inte om kvallen är den bästa dock på alla matcher.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då hänger jag med. Aldrig fått en förklaring till de bara :)

 

http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=∂=sports&discipline=basketball

 

där har du streams :)

 

ladda ner Sopcast så ska det funka jättebra. Vet inte om kvallen är den bästa dock på alla matcher.

 

 

 

Jag jobbade dom där o justintv förra året, men man tiltar när det slutar funka plötsligt, och random koreanska kommentatorer. Sen brukar dom oftast vara 1-2 min efter och jag har alltid espn sidan uppe så då blir det spoiler för den är så seg.

 

Så gick in på nba o köpte säsongen + playoffs för 200 dollarsh, är ju mycket dyrare än baseballen som kostade typ 60 dollar och var cpbra, men helt klart värt de ändå om kvaliten är semidecent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte samma men får bara testbild på både standard och hd, fungerar det för dig?

 

Det failade ett par gånger för mig, men fick det o funka till slut.

 

Jag tog ner alla fönster o installera om det ett par gånger, den kommer som en liten flik där bredvid din msn ikon, rayv eller nåt liknande, så tar man upp den och sidan kommer upp så kör man genom det så gick det vägen på standard iaf, får meddelande gällande HD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det failade ett par gånger för mig, men fick det o funka till slut.

 

Jag tog ner alla fönster o installera om det ett par gånger, den kommer som en liten flik där bredvid din msn ikon, rayv eller nåt liknande, så tar man upp den och sidan kommer upp så kör man genom det så gick det vägen på standard iaf, får meddelande gällande HD

Fick igång det jag också, men HD verkar strula så får köra på standard tills vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...