Gå till innehåll

Shahin @ Mizeria


Shahin86

Recommended Posts

snyggt, svingar ju rätt friskt för dig tbh.. bra att du går ner och inte tiltar vidare på 200 näre går knackigt. btw, hur har du koll hur mkt du rejkar? eller det är ju inte så svårt iofs, men då bokför du alla sngs du spelar, nivåer osv? varför har du ett rejkmål, nån särskild anledning? verkar ha missat det

 

Jag vet hur mkt jag rejkar för att 4st 200+10 är 1000 vips. Så 100k vips är 400st. Annars ber jag mr betfriend kolla (= 8st 100+5 blir då samma sak, ja du förstår.

 

Bokför inte så mkt, kollar på sharkscope mest, även om dom missar mycket.

 

Rejkmålet tillhör min "utmaning", mitt mål med spelandet just nu. Ska rejka 200k dollar på 8 månader.

 

snitta 25k per månad, men vill jobba in 30k. Lite svårt o veta, står nånstans i mitten av den, kanske borde lägga det i förstainlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Med mitt brutala track record på basketbetting så är det här väl samma sak som kiss of death. Men det verkar ju vara ett sjukt bra spel. Felsatt? Duncan har högre odds och vinner på lika?

 

Duncan snittar 2 rebs mer de senaste åren på mindre speltid. Och Spurs har vilat i tre dar, så Duncan kan spela mkt vid behov. Enda risken är om det blir en blowout, annars måste det vara 60-40 Duncan.

 

Eftersom jag inte har konto så är det dock fritt fram att spela. GL.

 

 

 

Bara en extrakmmentar angående felsatt, dom är fiskar på nordicbet som lägger odds o går enbart på snittet på 4 matcherna typ, varians vet dom inget om (=

 

SÅ just nu finns det ganska smarriga odds på h2h när folk har haft jättematcher som tar up pderas snitt eller folk som vilat o har lägre snitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför har du ett rejkmål, nån särskild anledning? verkar ha missat det

 

Om, eller när rättare sagt, Shahin når sitt mål i denna utmaning så bjuder Betfriends honom på ett Wsop main event-paket nästa sommar, flickvännen får också följa med, om hon nu står ut med hans "grind" tills dess :-)

 

/Kenneth, Betfriends.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra dagbok detta, ask and u shall receive,

 

Utöver de procenten som din eventuella vegasresa ger så kanske man kan fråga vad man har för deal som sitespelare hos ipokersite i dagsläget? Jag följer dagboken med spänning, även om det vore fett med ett resultatmål oxå!

 

 

Forsätt även att kasta in lite bettingtips. Älskar att förlora pengar genom oansvarig oddsgambling tydligen :oops::mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utöver de procenten som din eventuella vegasresa ger så kanske man kan fråga vad man har för deal som sitespelare hos ipokersite i dagsläget? Jag följer dagboken med spänning, även om det vore fett med ett resultatmål oxå!

 

 

Forsätt även att kasta in lite bettingtips. Älskar att förlora pengar genom oansvarig oddsgambling tydligen :oops::mrgreen:

 

hehe säg till när du ryggar då så jag får extra dåligt samvete för misslyckandet, större press, roligare så. (=

 

Jag har nog ingen extra % som sajtspelare, inte vad jag vet iaf. Hade samma innan jag fick taggen sajtspelare (=

 

Men betfriends är inte så stora och dom är ganska bra så varför inte supporta.

 

Gällande resultatmål så har jag ju ett, gå breakeven, hur mycket begär ni av mig (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe säg till när du ryggar då så jag får extra dåligt samvete för misslyckandet, större press, roligare så. (=

 

Jag har nog ingen extra % som sajtspelare, inte vad jag vet iaf. Hade samma innan jag fick taggen sajtspelare (=

 

Men betfriends är inte så stora och dom är ganska bra så varför inte supporta.

 

Gällande resultatmål så har jag ju ett, gå breakeven, hur mycket begär ni av mig (=

 

Siiick! Duförlorar m.a.o en massa pengar på att inte lira hos en annan site deras Vegaserbjudande till trots :-P Jo, det är en jävligt bra site, med bra support osv. Det ska dem ha kudos för!

 

Nja, förr om åren satsade du ju på €1000/dygn på €75orna så nog har du sunkat ner dig lite om du satsar på b/e. :-)

 

Nästa gång du ska oddsa så ryggar jag om du tippar på nån site jag har konto på, det lovar jag. Jag hojtar när vadet är lagt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Siiick! Duförlorar m.a.o en massa pengar på att inte lira hos en annan site deras Vegaserbjudande till trots :-P Jo, det är en jävligt bra site, med bra support osv. Det ska dem ha kudos för!

 

Nja, förr om åren satsade du ju på €1000/dygn på €75orna så nog har du sunkat ner dig lite om du satsar på b/e. :-)

 

Nästa gång du ska oddsa så ryggar jag om du tippar på nån site jag har konto på, det lovar jag. Jag hojtar när vadet är lagt!

 

Njä, har ganska bra deal, är nog inte så jättemånga % man skulle kunna pulla ut, o då mår jag bättre av en sajt man är säker på.

 

Fick en deal förut på gamla u2poker som blivit jagvetintevad poker nu om en resa om jag gejmade in 30k vips som jag inte fick, hustle hustle.. Så då känns det skönare att det är en stabil sajt med instasupport o telefon-nummer som man kan ringa personligen om de skiter sig. Det äger ju mot eventuella 2% extra som jag inte ens är säker man får hos nån annan (=

 

 

 

1000e/dygn var roligt, men det fanns ju 2 saker där som var till min fördel, för det första sög alla mycket mer då, för det andra var ju rejken totalt felsatt, var minst en euro mindre än den skulle va så när jag gejmade 200st på en dag tjäna jag ju 200e bara på det (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njä, har ganska bra deal, är nog inte så jättemånga % man skulle kunna pulla ut, o då mår jag bättre av en sajt man är säker på.

 

Fick en deal förut på gamla u2poker som blivit jagvetintevad poker nu om en resa om jag gejmade in 30k vips som jag inte fick, hustle hustle.. Så då känns det skönare att det är en stabil sajt med instasupport o telefon-nummer som man kan ringa personligen om de skiter sig. Det äger ju mot eventuella 2% extra som jag inte ens är säker man får hos nån annan (=

 

 

 

1000e/dygn var roligt, men det fanns ju 2 saker där som var till min fördel, för det första sög alla mycket mer då, för det andra var ju rejken totalt felsatt, var minst en euro mindre än den skulle va så när jag gejmade 200st på en dag tjäna jag ju 200e bara på det (=

 

Jo, jag lirade endel på siten när jag hade cash på gamla legatopoker som skeppades över till betfriends. Utmärkt site med bra personal. Lite tråkigt att man inte kan deposita med VISA-kort om man inte har moneybookers, eller det kanske har ändrats?

 

Jo visst fan var den utmaningen skoj. Tror fan att ramzi & c/o darrade liite efter ett par dagar där iallafall. ULGG på den!

 

Du hängde endel med HataB2B va? Vad sysslar han med nuförtiden?

 

Och stort lycka till med detta vad! <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag lirade endel på siten när jag hade cash på gamla legatopoker som skeppades över till betfriends. Utmärkt site med bra personal. Lite tråkigt att man inte kan deposita med VISA-kort om man inte har moneybookers, eller det kanske har ändrats?

 

Jo visst fan var den utmaningen skoj. Tror fan att ramzi & c/o darrade liite efter ett par dagar där iallafall. ULGG på den!

 

Du hängde endel med HataB2B va? Vad sysslar han med nuförtiden?

 

Och stort lycka till med detta vad! <3

 

Jag vet faktiskt inte, det sög mest med dom iaf, jag hoppas dom fixat det, men jag vet inte riktigt. Har för mig jag läste nånstans att det fixades, men är inte 100 (=

 

Hatab2b fixade en flickvän och spelade en massa tennis, mer än så vet jag inte, inte snackat med han sen jag flyttade till sthlm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"V"?

 

Den gick ju när du kröp runt på dagis ;)

 

Intressant, imdbade den och det stämmer ju fan

 

"V" (1984) (TV series)

 

 

"V" (2009) (TV series)

- Season 1, Episode 1: Pilot

- Season 1, Episode 2: There Is No Normal Anymore

 

 

 

 

Men eftersom man förmodligen inte kan ladda ner 80talsversionen får jag ta det näst bästa (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev så uttråkad av sngs så kollade en ny serie som bara kommit med ett avsnitt so far, V heter den. Var jävligt nöjd, spännande som fan.

 

Hatar o spoila, blir bättre om man inte vet handlingen, men rekommenderar nerladdning (=

 

 

Ja den verkar faktiskt lovande :D Nytt avsnitt inatt va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, 80-talaren ligger ute på nätet den också. :-)

 

Sjukt, internätet är verkligen awesome. Vilken ska man kolla då?

 

Ja den verkar faktiskt lovande :D Nytt avsnitt inatt va?

 

Ja, lite småroligt o ha en ny serie tänkte jag, lite jobbigt att den är så gammal. Man kanske ska kolla ett avsnitt i taget på båda. (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ta det här nästa år, men nu när det är en paus på 2 veckor i Premier League så kanske man kan köra ändå, har ju spelats 11-12 omgångar och är 26 omgångar kvar, så blir nog roligt.

 

http://fantasy.premierleague.com/

 

Man fixar ett dream-team, man får poäng för mål och assister. Backarna 6p mål, 5 ass. Mittfältare 5p mål, 4 ass. Anfallare 4p mål 3p ass.

 

Alla får 2p för 60+ min, och 1p för 1+ min. Backar får 4p för hållen nolla, även målvakter, och minuspoäng för 2 eller fler insläppta. Man får även poäng för Man of the Match.

 

 

Har en liga igång redan med ett par polare men den gick inte så jävla bra och jag är ganska avhängd, så roligt o fixa en ny.

 

Jag tänkte att man är 6 personer totalt, alltså plats för personer till, och för att göra det hela lite roligare så satsar man 100 dollar var som går till vinnarn, skickas på FTP eller Stars. Om ingen vill köra om pengar så kör vi utan, men pokerforum alla är väl spelgalna och 100 dollar är vl inte så mycket för glädjen vi får ut? (=

 

Anmäl intresse här eller på PM.

 

Vem har bäst koll på Premier League? (=

 

 

Edit; Anledningen till bara 6 personer totalt är att annars har för många spelare samma personer o det blir inte så jävla roliga, 6 är typ absolut max för att det ska bli roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 dagar in så har vi nyss hunnit rejka 10k dollar. 1k rejk a day is okay som man säger.

 

Tog ett skott på ett par 1ks mot en fisk med 2-3k games och minus 32% ROI, det var inte så smart, han ägde sönder mig, han hade 20 marker kvar i en o vann 11 all ins på raken, minst 5 av dom med max 3 outs.. Men blev väl mer spännande såhär (=

 

Gridnar sålänge så kände vi borde belönas lite men icke, kommer en annan gång. Vi är 500+ iaf totalt, inte inräknat rakeback. Så vi håller väl båda målen vi hade fortfarande.

 

 

Kör en bump på mitt tidigare inlägg, trodde typ 30 pers skulle vilja va med för det är så kul, men var lite klent med intresse... Ni måste ha missat det bara (=

 

-------------------------------------------------------------------------

 

 

Tänkte ta det här nästa år, men nu när det är en paus på 2 veckor i Premier League så kanske man kan köra ändå, har ju spelats 11-12 omgångar och är 26 omgångar kvar, så blir nog roligt.

 

http://fantasy.premierleague.com/

 

Man fixar ett dream-team, man får poäng för mål och assister. Backarna 6p mål, 5 ass. Mittfältare 5p mål, 4 ass. Anfallare 4p mål 3p ass.

 

Alla får 2p för 60+ min, och 1p för 1+ min. Backar får 4p för hållen nolla, även målvakter, och minuspoäng för 2 eller fler insläppta. Man får även poäng för Man of the Match.

 

 

Har en liga igång redan med ett par polare men den gick inte så jävla bra och jag är ganska avhängd, så roligt o fixa en ny.

 

Jag tänkte att man är 6 personer totalt, alltså plats för personer till, och för att göra det hela lite roligare så satsar man 100 dollar var som går till vinnarn, skickas på FTP eller Stars. Om ingen vill köra om pengar så kör vi utan, men pokerforum alla är väl spelgalna och 100 dollar är vl inte så mycket för glädjen vi får ut? (=

 

Anmäl intresse här eller på PM.

 

Vem har bäst koll på Premier League? (=

 

 

Edit; Anledningen till bara 6 personer totalt är att annars har för många spelare samma personer o det blir inte så jävla roliga, 6 är typ absolut max för att det ska bli roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gah vilka fiskar på nordicbet, tänkte rekommendera ett rktigt bra spel där;

 

 

Jonas Jerebko (Detroit Pistons) Points+Rebounds Win

12.11 01:35 Over 10.5 1.85

Under 10.5 1.85

 

Över 10,5 till 1,85 är riktigt bra iomed Detroit har massa skador och Jerebko troligtvis spelar från start o får många minuter, han är rookie o gejmat 20+ minuter i 4 matcher av 5, han får minst lika många minuter idag o varit över det senaste 3 av 4.

 

Men medans jag skrev det blev linan

 

 

Date Jonas Jerebko (Detroit Pistons) Points+Rebounds Win

12.11 01:35 Over 12 1.75

Under 12 1.95

 

 

Finns mycket godis o hitta där iaf, synd man backar på alla andra bets (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...