Gå till innehåll

Shahin @ Mizeria


Shahin86

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Köpte red bull shots idag, kändes sjukt töntigt men man är ju en sucker för reklam och erbjudanden och nya saker.

 

Undra hur den funkar, det ska va "starkare" än en vanlig? Den är 3x mindre än en riktig burk iaf.

 

"Ersätter inte en varierad och balanserad kost och sund livsstil".. Fan, waste of money (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte red bull shots idag, kändes sjukt töntigt men man är ju en sucker för reklam och erbjudanden och nya saker.

 

Undra hur den funkar, det ska va "starkare" än en vanlig? Den är 3x mindre än en riktig burk iaf.

 

"Ersätter inte en varierad och balanserad kost och sund livsstil".. Fan, waste of money (=

 

haha. Lite lame att det inte är alkohol i dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe lär väl va samma skit. Måste va det här durr och isildur kör på. Vägen till framgång. Eller motgång

 

Jag vaknade i "fel" stad för ett tag sedan efter en galant utekväll 8-)

Under min miserabla promenad genom ett regnigt centrum, i min väg mot tågstationen gled jag in på en seveneleven för att köpa lite evian och cigaretter. Såg då dessa små shots framme vid kassan och köpte 2 bara för att se om dem kunde få liv i mig. Klippte i mig dem raskt i takt med att jag närmade mig tågstationen.

 

Väl på tåget fick jag världens koffeinchock och var helt skakig i armar och ben. Jag blev väldigt stirrig, pigg samt klar i sinnet. Jag som storkonsument av kaffe borde inte råka ut för dessa koffeinkickar, men bannemig där var dem!

 

Detta om något borde ju tyda på att det är bra krut i de små flaskorna, right? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vaknade i "fel" stad för ett tag sedan efter en galant utekväll 8-)

Under min miserabla promenad genom ett regnigt centrum, i min väg mot tågstationen gled jag in på en seveneleven för att köpa lite evian och cigaretter. Såg då dessa små shots framme vid kassan och köpte 2 bara för att se om dem kunde få liv i mig. Klippte i mig dem raskt i takt med att jag närmade mig tågstationen.

 

Väl på tåget fick jag världens koffeinchock och var helt skakig i armar och ben. Jag blev väldigt stirrig, pigg samt klar i sinnet. Jag som storkonsument av kaffe borde inte råka ut för dessa koffeinkickar, men bannemig där var dem!

 

Detta om något borde ju tyda på att det är bra krut i de små flaskorna, right? :-)

 

 

haha, måste du skrämma en sådär, nu vågar man ju inte. Iförsig låter det som en rolig upplevelse, jag köpte också två, och aldrig druckit en kopp kaffe, så det kan bli roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, måste du skrämma en sådär, nu vågar man ju inte. Iförsig låter det som en rolig upplevelse, jag köpte också två, och aldrig druckit en kopp kaffe, så det kan bli roligt.

 

Lol, om du inte planerar en marathon-session inatt borde du nog inte dricka dem nu :mrgreen: Du kommer stirra i taket när det ljusnar om du inte motstår frestelsen!!! Klipp en utav dem typ 20 min innan nästa session poker och se om det hjälper vetja! Tror dock att jag läst nån studie om att koffein försämrar koncentrationen, fast du sitter väl mest och pottar/repottar liksom? ;-)

 

Kan ju nästan öka rejkmålet om dem visar sig vara effektiva :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, om du inte planerar en marathon-session inatt borde du nog inte dricka dem nu :mrgreen: Du kommer stirra i taket när det ljusnar om du inte motstår frestelsen!!! Klipp en utav dem typ 20 min innan nästa session poker och se om det hjälper vetja! Tror dock att jag läst nån studie om att koffein försämrar koncentrationen, fast du sitter väl mest och pottar/repottar liksom? ;-)

 

Kan ju nästan öka rejkmålet om dem visar sig vara effektiva :-P

 

Får inte bli inatt iaf vill sova tidigt o vakna tidigt men jag lyckas inte så ofta med det.

 

Jerebko faila btw, 5p på 5 min men sen bänkad o fick inte spela så mkt som jag trodde o slutade på dom 5 poängen. grr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte varit så fett med updates här, men det är lite småtråkigt o spela sngs ibland så tänkte ta en paus idag o gejma lite tvspel med en polare o äta ute typ, o imorrn blir det utgång... Men söndag så blir det storgrind.

 

Är lite lite efter takten jag vill hålla men det gör inget, tar igen de sen. Cheers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som att det blir så till sista månaden då du grindag 23h/dag:-)

 

Ääääh, så illa ska det inte bli!

 

Tänkte storgrinda idag men blev lite väl mkt o dricka igår så jag är ganska slutkörd, men imorrn då jävlar! (=

 

Är ju lite tråkigt med dessa ibland så det är skönt med paus ändå. Men nu har 2 veckor gått ändå och vi har rejkat 13k dollarsh.

 

Vi är lite över 2k dollar plus på spelet så det är en ganska skön vändning, vunnit ganska bra när jag bara gejmat nån timma per dag. Blev en kort update, men så jävka trött, nu blir det mat sen Zmbieland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt länge sen vi uppdaterade nu.

 

Jag vet inte varför, men jag kan bara inte fokusera när jag vinner, tycker det är tråkigt o spela då hehe. Gillar o jaga stucket mycket mer, så därför har det knappt blivit nåt spel på sistone, spelat kanske 10-20 per dag o backat 1-2k direkt o inte orkat spela mer.

 

Men nu är ju veckan slut och man kanske får ta nya tag med den nya veckan. Totalet är på 18 000 dollar rejkade, ca 1800 sngs för månaden.

 

Kravet är ju 2500st och 25k rejkade så det blir o spela 100st per dag sista veckan, ska helst se till o spela fler eftersom jag vill komma upp i 3000st/30k rejk men vi får se hur motivationen är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, spelade en satellit för första gången på två år typ, varit ett skämt bland ett par polare att vi ska åka till iiiiiiiiiiiiiiiiiirland eftersom det är sånt awesome land. Så när jag såg det fanns en satellit till iiiiiiiiiirland så var man tvungen o spela den.

 

Jag är ju inget geni på dessa men det kändes ändå som jag var LeBron som mötte ett par 7 åringar, fyfaaaaaaan vad horribelt dom spelar o ger bort typ itm stackar genom o syna sig all in 458390934 bb med 44 o sån skit.

 

Long story short så klonka vi den iaf, 100 pers med tror jag 3 platser värde 7k hacka.

 

Så väckte vi tjejen som satt på soffan o sa HÖÖÖÖÖRDE JAG IRLAND?

 

Fick ett kallt nä till svar, så då får hon fan inte följa med (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, spelade en satellit för första gången på två år typ, varit ett skämt bland ett par polare att vi ska åka till iiiiiiiiiiiiiiiiiirland eftersom det är sånt awesome land. Så när jag såg det fanns en satellit till iiiiiiiiiirland så var man tvungen o spela den.

 

Jag är ju inget geni på dessa men det kändes ändå som jag var LeBron som mötte ett par 7 åringar, fyfaaaaaaan vad horribelt dom spelar o ger bort typ itm stackar genom o syna sig all in 458390934 bb med 44 o sån skit.

 

Long story short så klonka vi den iaf, 100 pers med tror jag 3 platser värde 7k hacka.

 

Så väckte vi tjejen som satt på soffan o sa HÖÖÖÖÖRDE JAG IRLAND?

 

Fick ett kallt nä till svar, så då får hon fan inte följa med (=

 

haha, nice. GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...