Cardshark52 Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Tja! Lirar 3-6 å 5-10 NL, e en vinnande spelare å försörjer mig just nu på detta. Men vill klättra i nivåer och öka min winrate. Så söker en coach,vet att det finns en del duktiga eng språkiga men vill helst ta en grymm svensk språkig så man e med 100%.=D Antingen reg på 5-10 med fin winrate eller högre stakes. E hängiven att bli bättre å om jag e nöjd så kmr det garanterat bli mer än ett par sessioner. Tyvärr så har dom jag helst vill ha sjukt sjukt sjukt låååååååååååång kö, som F_W. Eller så har dom laggt ner coaching å lirar själva nu istället(känn dig träffad=P). Ni kan pma lr skriva i tråden. Öppen till nästan vad som helst i hourly rate, bara det förhåller sig till din winrate,kunskap lr rykte osv. Coaching kan ske live lr via teamviewer lr nått likande. Mvh Chris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Sorry om jag snor din tråd. Jag befinner mig i nästan exakt samma situation. Spelar NL400-NL1000, shorthanded och HU. Så om nån vill ha två nya studenter så skicka gärna ett pm till mig också Tar gärna emot förslag på bra coacher också om det är någon som har erfarenheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Så söker en coach,vet att det finns en del duktiga eng språkiga men vill helst ta en grymm svensk språkig så man e med 100%.=DFörlåt, men vilket språk har du skrivit inlägget på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Förlåt, men vilket språk har du skrivit inlägget på? Har ni tagit bort den underbara regeln att man inte får klaga på folks språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Har ni tagit bort den underbara regeln att man inte får klaga på folks språk? Nej då, språkpolisregeln finns kvar. Jag har dock inte skrivit "det heter egentligen, inte igentligen" som ett språkpolisande brukar se ut, utan jag ställde bara en allmän fråga. Svenska är det inte i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Nej då, språkpolisregeln finns kvar. Jag har dock inte skrivit "det heter egentligen, inte igentligen" som ett språkpolisande brukar se ut, utan jag ställde bara en allmän fråga. Svenska är det inte i alla fall. Jag har inga problem att fatta vad han menar... Banna gdaily iyam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Spelar du bara holdem eller? , annars kan jag tänka mig att coacha omaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossa_mu Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Tycker du bör satsa på en engelsktalande coach ändå. Du vill ju inte bara ha en bra spelare utan någon som har erfarenhet som coach också, och jag får inte upp en enda svensk i skallen när jag tänker på det snabbt. Samtidigt så finns det en massa bra som snackar engelska. Balugawhale och DJsensei är 2 jag är intresserade av att byta till snart. Kolla på 2+2 eller på DC så hittar du iaf en massa att välja på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 jag får inte upp en enda svensk i skallen när jag tänker på det snabbt. nebbis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Dock så sägs det att han inte har tid att ta sig an att coacha nya spelar då har har en lång väntelista och han har tydligen börjat att spela en del själv också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Nej då, språkpolisregeln finns kvar. Jag har dock inte skrivit "det heter egentligen, inte igentligen" som ett språkpolisande brukar se ut, utan jag ställde bara en allmän fråga. Svenska är det inte i alla fall. mtp på hur infractions ges här, skriver man att eury är kommunist bannas man som rasist, postar man bilder på brangelina är det för att man anser att othello är en åsna etc etc, så krävs det ju inte direkt klykas soulsreadskillz att inse att du ville leka språkpolis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Nej då, språkpolisregeln finns kvar. Jag har dock inte skrivit "det heter egentligen, inte igentligen" som ett språkpolisande brukar se ut, utan jag ställde bara en allmän fråga. Svenska är det inte i alla fall. on topic nu please Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Självfallet får inte hellet admins språkpolisa. Skulle dela ut en varning om det gick att ge admins sådana. Ber istället Ola att skärpa sig och inte whina på folks språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fetto Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Självfallet får inte hellet admins språkpolisa. Skulle dela ut en varning om det gick att ge admins sådana. Ber istället Ola att skärpa sig och inte whina på folks språk. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 -10k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 11 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 -10k Normal varians? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 ola leker diktator shallallallaa shaalallallalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. FUCK MY LIFE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Självfallet får inte hellet admins språkpolisa. Skulle dela ut en varning om det gick att ge admins sådana. Ber istället Ola att skärpa sig och inte whina på folks språk. Give the guy a break, han hade förmodligen precis bubblat en dyr satellit till nåt event. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Förlåt, men vilket språk har du skrivit inlägget på? Svenska, hoppas jag.=) Förlåt, att jag skrev otydligt hade bara 2h på mig att sova innan jag skulle dra till Stockholm och kolla Sve-Portugal. Så blev ett panik inlägg,förlåt. Okej, kör väl om 1:a inlägget, för er som inte pratar i samma tankebana som mig. Jag vill ha en coach som e vinnande helst på 10-20+ lr med en riktigt bra winrate på 5-10NL. Vet att det finns många grymma coacher som pratar engelska, men vill försöka hitta en svensk först. Även om en Eng språkig skulle funka. Ni som vill å kan får gärna ge tips på Eng språkiga coacher också. Mvh Christopher Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Dock så sägs det att han inte har tid att ta sig an att coacha nya spelar då har har en lång väntelista och han har tydligen börjat att spela en del själv också. Läs. "Eller så har dom laggt ner coaching å lirar själva nu istället(känn dig träffad=P)." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Spelar du bara holdem eller? , annars kan jag tänka mig att coacha omaha. Japp, NLTH enbart shorthanded. Vill inte coacha i det?=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Tycker du bör satsa på en engelsktalande coach ändå. Du vill ju inte bara ha en bra spelare utan någon som har erfarenhet som coach också, och jag får inte upp en enda svensk i skallen när jag tänker på det snabbt. Samtidigt så finns det en massa bra som snackar engelska. Balugawhale och DJsensei är 2 jag är intresserade av att byta till snart. Kolla på 2+2 eller på DC så hittar du iaf en massa att välja på. Tja! Tack för ett bra inlägg! Gillar inte DJ så mkt längre, gillade hans filmer i början men känns inte som att han kan ge så mkt just nu. Tror Nebbis skulle va så jäkla perfekt, bara hört gott om honom. Men ah, F__V kanske e värd lr typ Krantz, nån som vet mer om hans 8k dollar paket? Det jag känner mig mest vilsen i är väl 3 bettade potter OP, balansering, osv Så om nån känner sig manad så pma! ps. nån som vet hur man multi-citerar? detta var rätt tungt...=P. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Tja! ps. nån som vet hur man multi-citerar? detta var rätt tungt...=P. Tryck på knappen precis bredvid citeraknappen på alla inlägg du vill citera förutom sista där du trycker "citera" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts