Gå till innehåll

Coach sökes


Cardshark52

Recommended Posts

Tja!

Lirar 3-6 å 5-10 NL, e en vinnande spelare å försörjer mig just nu på detta.

Men vill klättra i nivåer och öka min winrate.

Så söker en coach,vet att det finns en del duktiga eng språkiga men vill helst ta en grymm svensk språkig så man e med 100%.=D

 

Antingen reg på 5-10 med fin winrate eller högre stakes.

E hängiven att bli bättre å om jag e nöjd så kmr det garanterat bli mer än ett par sessioner.

 

Tyvärr så har dom jag helst vill ha sjukt sjukt sjukt låååååååååååång kö, som F_W.

Eller så har dom laggt ner coaching å lirar själva nu istället(känn dig träffad=P).

 

Ni kan pma lr skriva i tråden.

Öppen till nästan vad som helst i hourly rate, bara det förhåller sig till din winrate,kunskap lr rykte osv.

 

Coaching kan ske live lr via teamviewer lr nått likande.

 

Mvh

Chris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni tagit bort den underbara regeln att man inte får klaga på folks språk?

Nej då, språkpolisregeln finns kvar.

 

Jag har dock inte skrivit "det heter egentligen, inte igentligen" som ett språkpolisande brukar se ut, utan jag ställde bara en allmän fråga. Svenska är det inte i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du bör satsa på en engelsktalande coach ändå. Du vill ju inte bara ha en bra spelare utan någon som har erfarenhet som coach också, och jag får inte upp en enda svensk i skallen när jag tänker på det snabbt.

 

Samtidigt så finns det en massa bra som snackar engelska. Balugawhale och DJsensei är 2 jag är intresserade av att byta till snart. Kolla på 2+2 eller på DC så hittar du iaf en massa att välja på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej då, språkpolisregeln finns kvar.

 

Jag har dock inte skrivit "det heter egentligen, inte igentligen" som ett språkpolisande brukar se ut, utan jag ställde bara en allmän fråga. Svenska är det inte i alla fall.

 

mtp på hur infractions ges här, skriver man att eury är kommunist bannas man som rasist, postar man bilder på brangelina är det för att man anser att othello är en åsna etc etc, så krävs det ju inte direkt klykas soulsreadskillz att inse att du ville leka språkpolis :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt, men vilket språk har du skrivit inlägget på?

 

Svenska, hoppas jag.=)

Förlåt, att jag skrev otydligt hade bara 2h på mig att sova innan jag skulle dra till Stockholm och kolla Sve-Portugal.

Så blev ett panik inlägg,förlåt.

 

Okej, kör väl om 1:a inlägget, för er som inte pratar i samma tankebana som mig.

 

Jag vill ha en coach som e vinnande helst på 10-20+ lr med en riktigt bra winrate på 5-10NL.

 

Vet att det finns många grymma coacher som pratar engelska, men vill försöka hitta en svensk först.

Även om en Eng språkig skulle funka.

Ni som vill å kan får gärna ge tips på Eng språkiga coacher också.

 

Mvh

Christopher

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du bör satsa på en engelsktalande coach ändå. Du vill ju inte bara ha en bra spelare utan någon som har erfarenhet som coach också, och jag får inte upp en enda svensk i skallen när jag tänker på det snabbt.

 

Samtidigt så finns det en massa bra som snackar engelska. Balugawhale och DJsensei är 2 jag är intresserade av att byta till snart. Kolla på 2+2 eller på DC så hittar du iaf en massa att välja på.

 

Tja!

 

Tack för ett bra inlägg!:-)

Gillar inte DJ så mkt längre, gillade hans filmer i början men känns inte som att han kan ge så mkt just nu.

 

Tror Nebbis skulle va så jäkla perfekt, bara hört gott om honom.

Men ah, F__V kanske e värd lr typ Krantz, nån som vet mer om hans 8k dollar paket?

 

Det jag känner mig mest vilsen i är väl 3 bettade potter OP, balansering, osv

Så om nån känner sig manad så pma!:)

 

ps. nån som vet hur man multi-citerar? detta var rätt tungt...=P.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...