Sladdafan Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Antingen OT men är han gay? (nej jag är inte gay) men har sett han spela WPT och har ser faktiskt ganska gay ut sen så va de nån som skrev de i 2+2 tråden. Bara nyfiken helt enkelt. Citera
eurythmech Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Antingen OT men är han gay? (nej jag är inte gay) men har sett han spela WPT och har ser faktiskt ganska gay ut sen så va de nån som skrev de i 2+2 tråden. Bara nyfiken helt enkelt. Hur ser en bög ut? Citera
Partyjack Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Hur ser en bög ut? Som Durrr? Citera
Bubblan Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Hur ser en bög ut? Haha. Det undrar jag med. Men jag antar att dom menar hur han för sej? Hur han pratar osv. Citera
bossbaver Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Det var iofs ett riktigt fult jävla hus han hade! Citera
Tottyville Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Kopierat från 2+2 tråden. Någon vi känner igen från PF återfinns där... eurythmech banned Join Date: Nov 2004 Location: In the City Posts: 6,284 Re: RapDurrrr picture thread.. check out the house! -------------------------------------------------------------------------------- Wtf is up with two tellies right next to one another? Seriously, BUY YOURSELF SOME TASTE. Oh Citera
schenker Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Dom där bilderna är väl ett par år gamla. Durrrr har ett andrahandskontrakt på en tvåa i Brandbergen nu. Mmm..jag hittade några bilder därifrån: Kontoret Vardagsrummet: Citera
Weedobooty Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Ska vi säga att alla postar en bild av sitt arbetsrum/pojkrum/vardagsrum eller var man nu spelar online-poker, så kan väl rösta om vilka som har bättre eller sämre smak än Durrr och hans eventuellt homosexuelle kompis. När får vi se Simon och Tomas (så ser bögar ut, förresten) inreda ett pokerrum på TV? Citera
XaaL Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Kan han ansöka till Extreme Homemakeover eller nåt sånt? Citera
JoeFalk Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Man kan ju inte få allt i livet. Grattis till alla er som kan inreda. Durr kan spela poker. Paradoxalt nog anklagas han för att vara bög av samma människor som klagar på inredningen. WTF är inte det bögigt/homo/fjolligt om ngt? Citera
SoderKrippa Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Hoppas du skojar , vad är nice med huset? Så jävla amerikanskt , bevisar ju att snubben inte stil. Stort och fult överallt. Håller med fullt ut. Sicko fult det mesta... /SK Citera
bananuz Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Man kan ju inte få allt i livet. Grattis till alla er som kan inreda. Durr kan spela poker. Paradoxalt nog anklagas han för att vara bög av samma människor som klagar på inredningen. WTF är inte det bögigt/homo/fjolligt om ngt? Vem bryr sig om hans sexuella läggning. Det är dock jävligt roligt att göra sig lustig över folks usla smak och stilsinne. Citera
Haslo Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Vara run good som durr > Bra på inredning Citera
bananuz Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Vara run good som durr > Bra på inredningVetefan, om det bara gäller inredning kanske. Däremot om man fick ställa känsla för/kunskap om inredning, design och konst generellt vs vinna durrrrs pokerpengar tar jag det förstnämnda alla dar i veckan. Citera
sturedenstore Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Vetefan, om det bara gäller inredning kanske. Däremot om man fick ställa känsla för/kunskap om inredning, design och konst generellt vs vinna durrrrs pokerpengar tar jag det förstnämnda alla dar i veckan. Skämtare där Citera
bananuz Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Fan, bilden på durrrrs vardagsrum i Brandbergen fuckade ju upp gränssnittet för hela tråden. Citera
JensNi Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Vetefan, om det bara gäller inredning kanske. Däremot om man fick ställa känsla för/kunskap om inredning, design och konst generellt vs vinna durrrrs pokerpengar tar jag det förstnämnda alla dar i veckan. ja du verka trolig... Citera
bananuz Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 ja du verka trolig...Tro mig, prioriteringar och värderingar förändras med åren och inte minst när man flyttar från mamma och pappa. Citera
Rebonius Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Alltså med deras budget borde man kunna göra det sjukt mycket finare, men jag skulle ändå hellre bo där än i snittbostaden i Sverige. Citera
Snabelguy Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Tro mig, prioriteringar och värderingar förändras med åren och inte minst när man flyttar från mamma och pappa. Det stämmer väldigt bra. Men vete fan om jag hade valt kunskaper i inredning o design före en jävla massa pengar. =) Citera
pastan Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 lol.. andrahandskontrakt @ brandbergen. Haninge ftw:h: Citera
Haslo Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Tro mig, prioriteringar och värderingar förändras med åren och inte minst när man flyttar från mamma och pappa. HAHA va har det med saken att göra? Jag bor varken hos mamma eller pappa utan helt sjv. Är man sjukligt rik är det ju bara anställa nån som kan inreda åt än? Va får du ut av att sjv va bra på att inreda om du inte har råd att göra nåt? Finns väl 1 000 000 miljon saker som är roligare att va bra på än inredning. Citera
LuckyStar5.1 Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Hans villa ser ut som ett tånårsrum ffs ?!?! TOTALT stillöst ...må hända att han själv inte bryr sej, detta säger jag inget om men att folk kan tycka att detta skulle va "mäktigt" är en gåta. Smaken är som röven, klöven ! Men om någon finner något sådant här hem stiligt så har man absolut ingen stil alls. Citera
medullaoblongata Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 men lol, vad hade ni förväntat er av en amerikansk "new money" 17 åring? Citera
Recommended Posts