Gå till innehåll

jm_j har för mycket fritid


jm_j

Recommended Posts

Blev alldeles för pigg och rastlös efter WSOPE-kvatet och skulle ta en ordentlig promenad men bestämde mig för en 6-pack lugnande á 85kr från 7-11 istället.

 

Kommer nog att spela lite inatt och skita i att komma till jobbet i tid (börjar 9:00). Tur att man har klausul i anställningsavtalet att jag får ta ledigt om jag känner mig för stressad eller liknande. Har inte utnyttjat det särskilt många gånger men nu fick jag dessutom inte min lön i fredags pga knas så jag kan gejma lite på natten och duka upp vid 13-14-tiden.

 

Börjar på +$49,50 för idag, får se hur mycket jag backar under natten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

:lol: Gotta love Sweden.

 

Om du jobbade med sönderknarkade människor, fyllekärringar och speltorskar 5-6 dagar i veckan skulle du nog kräva en likadan klausul också. Alla vi på jobbet har samma klausul och ingen bryr sig om någon fuskar lite ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bahh! Sov ca 1 1/2 timmar förra natten och är alldeless för pigg nu.

 

Ska ta min keffcykel (Stonebreaker 400 med inget extra) och bomba på i Söder, börjar med Tanto och sedan iväg planlöst tills jag storknar eller får slut på affischer. 5st "ful-Red Bull" ska vara mina följeslagare.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har funderat och funderad över saken i 3 veckor. Ska glömma skulden på ett 5-siffrigt belopp (SEK) till min kusin så slipper vi båda grubbla om det. Skulle han klonka massa pengar i framtiden får jag nog pengarna tillbaka med bra ränta.

 

Såja :) CoB och In Flames innan de började suga hestaroev! :mrgreen:

 

Inte för att metallband brukar ha så bra mellansnack men det där var verkligen hemskt. Kan man plinka gitarr sådär är man dock förlåten :)

 

Dom flesta band suger älgballe efter ca 10-15år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajajajaj!!! Kul att man har alzheimers och är senildement...

 

Vi ska grilla på jobbet imorgon (=lördag) och jag lär vara den ansvarige brännaren.

 

Bara å panga på med lite snabba marinader som orsakar hjärtinfarkt direkt på morgonen och hoppas att det fungerar bra när jag ska öva vid 14-15-tiden.

 

Brukar kunna greja bra mat i vanliga fall men har haft 3-4 års slötid utan matlagning och och... var det alzheimers??? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Das klonkskillzz sitter kvar!!!!

 

Köpte en bärbar dator som inte tyckte om öl för 350kr och det enda som har havererad är hårddisken. 750 pix för en ny pokerdator med dubbla processorer och bra grafikkort om jag vill spela på resnade fot är ett kap!

 

Bildskärmen är sådär med bara 1280x800 i upplösning men hade ändå plarerat att köpa en ny bildskärm...

 

Blir nog en till sån här http://www.webhallen.com/prod.php?id=95542.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!

 

Andra jävla lördagen i rad jag blir utam mat på jobbet. Mupparna passade på att käka upp allting medan jag var iväg för att köpa mera potitissallad, engångstallrikar, läsk och för att skriva ut travraden.

 

Drog iväg med en kollega halv 4 även om jag skulle jobbat till fyra.

Hon var inte heller på någon vidare humör eftersom varje jävla gris var tvungen att använda minst 4 glas/kaffekoppar åt gången...

 

Nåja, hämden är ljuvlig. Det blir ingen mera mat på lördagar i framtiden. :twisted: :twisted: :twisted:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puhh.... Tur att det finns luft på burk. Mitt i installationen av Win CP på min nya pokerdator får fläkten spader och låter som fan. Tog ca 5 minuter innan datorn gick och stängde av sig. Chansade på att det är nog bra massa damm fastsatt med nikotin i fanskapet (2st kedjerökare som haft datorn i ett år) och öser på med luften.

 

Nu funkar dumburken och fläkten hörs knappt.

 

Oklonk dock att jag köpte bilskärm med bara analog anslutning men den kränger jag den när jag har DVI på nästa bärbara dumburken...

 

Nu är det att dra iväg för att sparka igång en kompis dator vars hårddisk packade ihop. Blir nog en del groggar & fyllespel efter det. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!

 

Andra jävla lördagen i rad jag blir utam mat på jobbet. Mupparna passade på att käka upp allting medan jag var iväg för att köpa mera potitissallad, engångstallrikar, läsk och för att skriva ut travraden.

 

Drog iväg med en kollega halv 4 även om jag skulle jobbat till fyra.

Hon var inte heller på någon vidare humör eftersom varje jävla gris var tvungen att använda minst 4 glas/kaffekoppar åt gången...

 

Nåja, hämden är ljuvlig. Det blir ingen mera mat på lördagar i framtiden. :twisted: :twisted: :twisted:

 

 

Ty ty, den hade jag missat! RIP Chuck :cry: Alla dödsfall är väl tragiska egentligen men hans alldeles för tidiga bortgång var verkligen verkligen tragiskt.

 

Hade jag varit hemma nu hade jag nog bränt på milstolpen Human på hög volym. Vilken skiva!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland hittar man roliga saker när man googlar sitt namn. Den här var i Flashbacks tråd om mordförsöken i Gamla Stan:

 

Han som sålde moppen till HH, spelade en pokerturnerning i Estland och i fyllan hotade spränga planet på väg hem, dömd och satt en månad i estniskt fängelse, kom sedan hem och togs in och erkände att han sålt moppen och identifierade HH med 90% säkerhet. Jobbar i en förening för pappors rätt. Det var snabbversionen!

Observera att det här engagemanget i vårdnadstvistfrågor, som letsdoit anger som indikativt för att han skulle vara inblandad i skotten, är ett engagemang för pappors rätt. Varför en sådan person skulle engagera sig för att skjuta prick på CP är mycket oklart. Hade det varit JP som hade varit offret hade tankegången förefallit något troligare.

 

Hjälper till ideellt och är styreleseledamot i en förening för familjers rättigheter.

Kul att folk har lite koll på vad jag gör på fritiden. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid tror du att det tar med cykel från Medborgarplatsen?

Tips på cykelväg?

 

Tog ca 1 timme 15 minuter att knata.

 

Dessutom lärde jag att dundra in med 34ds mot 11ds inte alltlid är lönande...

 

Kanske borde kolla läget och knata lite till. Har inte fått spela 5-korts Omahahaha på länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för dagens goda gärning och pizza.

 

Någon stackare har blivit av med sin plånbok och tydligen mobilen också eftersom hon inte svarar i telefonen. Tur för henne att det var jag som hittade hennes Visa-kort och antagligen hittar resten där i närheten också. Ännu mera tur för henne att hon bor trappan bredvid pizzerian så jag orkar leverera hem hennes grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...