Gå till innehåll

Diskutera WSOPE Main Event 2008

Recommended Posts

• Svars 219
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Eftersom det är Betfair som är sponsor av eventet så kommer garanterat inte livestreamen att sändas på bwins sida... Sedan får ni fundera själva

Tack, det är just det här med att fundera själv som är mitt problem. Nu kan jag ju följa den stilige finnen som aldrig spelat live förrut.

Postad
Eftersom det är Betfair som är sponsor av eventet så kommer garanterat inte livestreamen att sändas på bwins sida... Sedan får ni fundera själva

Eftersom det var everest som var sponsor under WSOP är det konstigt att BWIN visade live då. Nu stod det på samma sida att dem hade livestream...men men fel av mig :)

Postad
Någon som hörde vad Bengt sa precis? Mitt internet hackar så blev oförståeligt.

Kul att kommentatorn tror att det är Demidov som snackar ryska.

Tror han snackade om att han var tvungen att vika den handen och att han glad över att vara över 700K så han kan böja jobba in lite nya marker eller något. Svårt att höra eftersom kommentatorn kom med sina helt felaktiga gissningar.

Postad

Snälla, kan ni inte fråga Stanislav Alekhin om han är släkt med Alexander Alekhin, den legendariske schakcvärldsmästaren från 20- och 30-talet?

Det kanske finns en miljon ryssar med det namnet, men det skulle vara så kul om det verkligen var så.

Postad
Snälla, kan ni inte fråga Stanislav Alekhin om han är släkt med Alexander Alekhin, den legendariske schakcvärldsmästaren från 20- och 30-talet?

Det kanske finns en miljon ryssar med det namnet, men det skulle vara så kul om det verkligen var så.

Vi vågar inte.