Gå till innehåll

Diskutera WSOPE Main Event 2008


Juggler

Recommended Posts

  • Svars 219
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Visade sig väl iofs att han innerst inne var en klassisk ryss-fisk när han instasynade hela stacken i en liten pott med 4-högt färgdrag.

 

Har man spelat i 20 timmar skulle det vara väldigt lockande även fast det inte är rätt spelat. Jag själv hade nog lämnat bordet o låtit mig blindas ut efter 15 timmar :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visade sig väl iofs att han innerst inne var en klassisk ryss-fisk när han instasynade hela stacken i en liten pott med 4-högt färgdrag.

 

Helt obegripligt imo, men jag är knappast nåt turneringsproffs. Skönt ändå att Juanda klonkade! Såg inte så mycket av finalbordet, men tyckte han spelade stabilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är han instasynade hela stacken i en liten pott med 4-högt färgdrag.

 

Det var ingen liten pott.

 

"John Juanda has the button. Juanda raises to 165,000. Stanislav Alekhin calls. The flop is . Stanislav Alekhin fires out 325,000. osv"

 

, ryssen beta ut på floppen och Juanda gick all-in, med gorillamatte så låg det en miljon i mitten och Juanda går in för 2,5 till, syna 2,5 för att vinna 3,5 och hela skiten. Därmed inte sagt att det var ett bra spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ryssen inte spelat så sjukt långsamt hela finalbordet hade han inte behövt sitta så länge och förlora det mesta på en kass frustrerad syn. Ryssarnas instavik mot varann men steeekfoldar mot alla andra var grymt segt att glo på.

 

Snyggt att avsluta med ett fyrtal förövrigt, deckread is everything.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...