Gå till innehåll

Diskutera WSOPE Main Event 2008


Juggler

Recommended Posts

  • Svars 219
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

John Juanda

Daniel Negreanu

Bengt Sonnert

Johnny Lodden

Ivan Demidov

Soren Kongsgaard

 

Fina lirare kvar! :-D Synd att Matusow och Seidel åkte, men kan nog ändå bli ett mycket stark finalbor. Gäller att hitta en stream länk senare bara!

 

 

Mail jag fick:

 

Hejsan,

 

 

 

Hoppas att allt är bra!

 

 

 

Vi kommer ha live streaming från finalbordet imorgon på denna länk http://www.wsope2008.com.

 

 

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så sjukt om Ivan Demidov tar sig till FT.

Fatta hysterin om han skulle plocka hem dubbeln, Johnny Chan back2back släng dig i väggen

 

Aa verkligen.. Vilken sjuk prestation det skulle vara.. 2 finalbord är nästan en större prestation imo. Dagens startfält är ju 10 gånger så stora och mkt tuffare än på chans storhetstid.

 

Vilket vansinnigt sick finalbord det ser ut att bli också.. Nån som vet om man kan se livestream av finalbordet imorrn nånstans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det startar klockan 14 imorgon i svensk tid.

 

Gus Hansen är duktig men inte så duktig att han kan hoppa tillbaka till WSOPE, tack för tipset.

 

Bengt Sonnert har väl hållit sig lite undan pokern ett tag, satsat mer på sportsbetting tror jag. I Valteregos intervju med Martin DeKniejff sa Kniven att Sonnert var bland de bästa spelarna i Sverige. Dags för comeback?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara för mig som det inte funkar? Får bara fram en överblick av spelarnas stackar samt kommentatorns röst. Ganska segt och inte riktigt vad man hoppats på.

 

Nej jag håller med. Bluff propagande kommer i spel i mitt huvud, Det där är INTE livestream som dom kör. Någon som vet vart man kan hitta en stream som fungerar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara för mig som det inte funkar? Får bara fram en överblick av spelarnas stackar samt kommentatorns röst. Ganska segt och inte riktigt vad man hoppats på.
Eftersom det är Betfair som är sponsor av eventet så kommer garanterat inte livestreamen att sändas på bwins sida... Sedan får ni fundera själva
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...