Gå till innehåll

Opteron - kör gemensam dagbok med chofritz ist...


Opteron

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 649
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lol, trodde februari skulle bli riktigt seg och med ett AI-värde på +84 dollar efter typ 9k händer så bestämde jag mig för att vara supernöjd om jag fick ihop $10k och 40k händer.

 

Sen kommer instarushen 8-)

 

$4k upp idag, 3k händer fiftyfifty nl200 och nl400

 

febhp0.jpg

 

Imorgon ska jag käka på le Rouge med tjejen och två kompisar, har höga förväntningar =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har för övrigt tänkt köpa en till klocka snart när bankrullen nått en viss nivå. En "fin-klocka" helt enkelt =)

 

 

Denna har jag testat på en flygplats och den är verkligen riktigt nice, de olika metallytorna på tavlan reflekteras snyggt och den ser klart bättre ut IRL än på bild. Kan köpa den för typ 1800 dollar.

 

omega-de-ville-4813.30.01_LRG.jpg

 

 

Denna har jag aldrig sett i verkligheten men tycker den ser löjligt fin ut på bild iaf. Safirglas går tydligen inte att göra välvt så glaset är av en mer repkänslig sort och ju dessutom mer utsatt eftersom det är välvt. 1300€ men med troligtvis större värdeminskning ( :-P :-P )...

 

 

2434627462_2a88cd3929.jpg

 

 

Nån som tycker nåt eller har nåt annat tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första var riktigt cool, den andra stilren men jag hade nog föredragit den första, beror helt på smaken dock. Båda är schyssta klockor.

 

Du slutar aldrig förvåna med dina resultat ;).

 

Den andra är sjukt stilren :shock:

 

Vart lirar du nu? Du visar upp sickliga resultat på NL200. keep up the good job!

 

gg, gl, wp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den andra är sjukt stilren :shock:

 

Vart lirar du nu? Du visar upp sickliga resultat på NL200. keep up the good job!

 

gg, gl, wp!

 

party och tänkte nog dra igång Full tilt (om det nu troligen var skattefritt) också så man får lite fler bort att välja på. 400 är mycket trevligare än 200.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...