Gå till innehåll

himmelsdyk drar till Stockholm----->Alperna


himmelsdyk

Recommended Posts

Man kan disabla sig från search.

 

Inte många dagböcker jag följer, men det här lät intressant. Lycka till för de tbehöver du.

 

Men i det här fallet kan det ju inte var så svårt att hitta personen i fråga i alla fall ;-)

 

himmelsdyk, lycka till! Grymt spänd på hur det går! Stämmer in i kören som önskar så mycket info som möjligt kring hur mycekt händer och resultat. Men jag förstår ju om du hellre preioriterar att spela så som läget är :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 867
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

450k händer på 30 dagar

 

blir...

15k händer per dag

 

blir om du spelar 10 timmar per dag...

1500 händer per timme

 

vilket gör att du måste spela...

15 bord (100 händer/timme)

19 bord (80 händer/timme)

25 bord (60 händer/timme)

 

Lycka till, hoppas du grejar det :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

450k händer på 30 dagar

 

blir...

15k händer per dag

 

blir om du spelar 10 timmar per dag...

1500 händer per timme

 

vilket gör att du måste spela...

15 bord (100 händer/timme)

19 bord (80 händer/timme)

25 bord (60 händer/timme)

 

Lycka till, hoppas du grejar det :-)

 

Ser fram emot sista två dagarna när jag ser att han ligger efter och han bestämmer sig för att grinda 48 timmar på raken.:twisted:

 

 

Nejdå, jag önskar med lycka till och vill som alla se statsen från detta samt, höra hör du mår efter 15dar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har någon klarat 450k/mån innan?

 

Gl iaf ;)

 

Vet en kille som spelade 115k VIP på en månad på b2b förra året. Det motsvarar nog fler händer eftersom han spelade 0.25/0.50 och långt ifrån alla händer blir VIP då. Har för mig att han också spelade 20-25 bord åt gången, så visst går det!

 

Själv nöjer jag mig nog med 250-300k händer i juli :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vore kul om du presenterade ackumulerade värden på antal händer och resultat allt eftersom

 

Ok ska försöka göra det oftare men när jag spelat klart varje dag kommer det en graf för dagen och en för hur jag ligger totalt.

 

Nu lite kvälls grind, kör på så läng jag orkar men senast till 2400.

 

Game on

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan disabla sig från search.

 

Inte många dagböcker jag följer, men det här lät intressant. Lycka till för de tbehöver du.

 

Känner du inte inspirationen att dra igång nåt eget projekt Shahin? Din HU-vadslagning du dagbokade om var nog bland det roligaste/mest spännande jag följt på PF.

 

Förövrigt blir det till att följa denna dagboks väg till rikedom/psykmottagningen, GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första dagen blev en riktig skitdag resultatmässigt, länge sen jag åkte på så sjukt många brutala bad beats å hade de inte varit på NL50 där folk donerar $$ åt dig mellan beatsen skulle jag vara ner 10+ inköp.

 

Men spelade långt ifrån perfekt, missade några valuebets å misklickade ovanligt mycket bla synade jag 40$ med dam hög mot stege oops hehe tror det var första gången någonsin jag missklickade bort nästan ett helt inköp, men någon gång ska väll vara den första.

 

Här är iaf grafen för dag 1, spelade "bara" 15k händer idag, kom igång lite sent och har hunnit träna, stor handla och laga massa mat så jag kan ta snabba matpauser några dagar framöver:-D

 

Dag1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens hand

 

Han måste ha sett att jag hade det lite tungt idag å var vänlig nog att donerar ett drygt inköp :-D

 

 

Poker Stars, $0.25/$0.50 NL Hold'em Cash Game, 8 Players

LeggoPoker.com - Hand History Converter

 

Hero (CO): $69.20

BTN: $9.25

SB: $74.95

BB: $10

UTG: $54.50

UTG+1: $51.80

MP1: $8.50

MP2: $46.85

 

Pre-Flop: Kdiamondnormal.gif Adiamondnormal.gif dealt to Hero (CO)

4 folds, Hero raises to $2, BTN folds, SB calls $1.75, BB folds

 

Flop: ($4.50) 9diamondnormal.gif Jdiamondnormal.gif Tclubnormal.gif (2 Players)

SB checks, Hero bets $3, SB calls $3

 

Turn: ($10.50) 7diamondnormal.gif (2 Players)

SB bets $10, Hero raises to $29, SB raises to $60, Hero raises to $64.20 and is All-In, SB calls $4.20

 

River: ($138.90) Aspadenormal.gif (2 Players - 1 is All-In)

 

Results: $138.90 Pot ($3 Rake)

Hero showed Kdiamondnormal.gif Adiamondnormal.gif (a flush, Ace high) and WON $135.90 (+$66.70 NET)

SB showed Aheartnormal.gif 8heartnormal.gif (a straight, Seven to Jack) and LOST (-$69.20 NET)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men spelade långt ifrån perfekt, missade några valuebets å misklickade ovanligt mycket bla synade jag 40$ med dam hög mot stege oops hehe tror det var första gången någonsin jag missklickade bort nästan ett helt inköp, men någon gång ska väll vara den första.

 

 

 

http://i299.photobucket.com/albums/mm314/himmelsdyk/Dag1.jpg

 

Körde en 45-manna häromdagen på Stars och kom till ft och missklickade... på foldknappen när jag sitter med fyrtal...

Lycka med fortsättningen btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spännade dagbok, denna ska följas.

 

Personligen har jag lirat på Stars under Juni månad och klarat av 100K händer på NL100-NL200. Skulle nog kunna pressa in 50K händer till en regning höstmånad, men 450K händer under Juli är bara siiiick.

 

Får man fråga vad du har för stats? Själv har jag blivit en riktigt tight sate sen jag började "masstabla". Lirat typ 12/10/3.5 på NLFR200 men det verkar fungera fint.

Kör du snabba bord eller bara dom normala?

Har testat att bara dunka dom normala och då kunde man verkligen köra hur många bord som hellst :D

 

jaja, lycka till mannen, så ses vi på borden i slutet av Juli. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...