Gå till innehåll

Kaffedopp


Zumsar

Recommended Posts

En ordentlig update är på gång, inte långt kvar nu!:-P

 

 

Drar igång monstergrinden nu, sista dagen här i Köpenhamn. Har haft två raka +$10k-dagar så det verkar lovande, hoppas på storklonken. =)

 

Har lovat Sorken och Emilio att göra en sak jag aldrig gjort förut, som egentligen är emot mina principer, om jag klonkar mer än en viss summa ikväll.

 

GL ALL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En ordentlig update är på gång, inte långt kvar nu!:-P

 

 

Drar igång monstergrinden nu, sista dagen här i Köpenhamn. Har haft två raka +$10k-dagar så det verkar lovande, hoppas på storklonken. =)

Har lovat Sorken och Emilio att göra en sak jag aldrig gjort förut, som egentligen är emot mina principer, om jag klonkar mer än en viss summa ikväll.

 

GL ALL!

 

Hahaha undrar vad det kan vara 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En ordentlig update är på gång, inte långt kvar nu!:-P

 

 

Drar igång monstergrinden nu, sista dagen här i Köpenhamn. Har haft två raka +$10k-dagar så det verkar lovande, hoppas på storklonken. =)

 

Har lovat Sorken och Emilio att göra en sak jag aldrig gjort förut, som egentligen är emot mina principer, om jag klonkar mer än en viss summa ikväll.

 

GL ALL!

 

Köpa en flicka?

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En ordentlig update är på gång, inte långt kvar nu!:-P

 

 

Drar igång monstergrinden nu, sista dagen här i Köpenhamn. Har haft två raka +$10k-dagar så det verkar lovande, hoppas på storklonken. =)

Har lovat Sorken och Emilio att göra en sak jag aldrig gjort förut, som egentligen är emot mina principer, om jag klonkar mer än en viss summa ikväll.

 

GL ALL!

 

lol :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll sätter jag mig förmodligen och fixar en ordentlig update och svarar på grejer! =)

 

 

Liten edit: Det som skrevs nedan skulle jag kunna tycka uppfattas som skrytigt på något konstigt sätt, men eftersom det inte handlar om poker hoppas jag att folk har överseende.:-)

 

Tänkte bara dela med mig av mitt lilla glädjerus. Har sedan jag kom hem från Danmark lagt om mina vanor, börjat träna ordentligt igen (så hårt som Roan (stark acnemedicin) accepterar), äter väldigt mycket sundare, bättre dygnsrytm osv. Jag har alltid mått överseende bra men just nu känner jag verkligen hur hela jag mår underbart. Allting faller verkligen på sin plats, livet leker. =)

 

Har påbörjat jobbet för att ta mig tillbaka till min kropp jag hade för något år sedan, för att därifrån bygga vidare och har inte varit såhär motiverad tidigare. Tror många tänker "Jaja, så säger många men lägger av efter ett par veckor".:-P Till min fördel så har de gånger jag verkligen har bestämt mig för något och har viljan tidigare i livet så gott som alltid lyckats fullfölja, upp till bevis antar jag.;-)

 

 

Blir hemma i Sverige en dryg vecka till för att den 3e/4e åka iväg till Budapest för att förhoppningsvis lira Unibet Open (måste regga på plats men förmodligen fanns det platser kvar, annars får det bli side events och cg). Väldigt många härliga personer ska dit verkar det som så det kan bli riktigt grymt!

 

Åker vidare direkt från Budapest till Dortmund den 9e för att spela EPT där, hoppas att det går bättre än tidigare försök att hitta klonk!

 

 

Blir nog bara poker på söndag, vill hinna träffa lite vänner och bara göra standardgrejer innan avfärd.:-)

 

 

Aja, längre update med svar på grejer senare ikväll med stor sannolikhet!

 

smiley.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir hemma i Sverige en dryg vecka till för att den 3e/4e åka iväg till Budapest för att förhoppningsvis lira Unibet Open (måste regga på plats men förmodligen fanns det platser kvar, annars får det bli side events och cg). Väldigt många härliga personer ska dit verkar det som så det kan bli riktigt grymt!

Jag ska också dit, om du hittar in på msn en gång i livet kan vi ju dejta i Budapest!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svaren nedan är nog skrivna rekordsnabbt för att jag vill gå till sängs, därav kommer ett ovanligt stort antal stavfel garanterat vara närvarande.

 

Metallica FTW, gillar verkligen "wherever i may roam" från den där konserten. Om du har tid över för konserter å dylikt i sommar tycker jag du ska ta å boka sensation white Amsterdam, lär vara en hyffsad upplevelse. :D

Kikade lite mer info om Sensation White och det lät ju inte helt tokigt! Får se om jag försöker få tag på en biljett, hade tänkt att vara hemma i Sverige hela sommaren för att få njuta av klassiska grillkvällar, stekdagar på stranden, cykelutflykter med tältning och grejer.:-)

På tal om metallica:

 

 

Tänk den som endå hade haft ålder inne för moskva 1991. Sjukaste konserten ever. :h: 1´600´000 åskådare :shock:

Det måste varit en sinnessjuk konsert, finns det någon som har haft mer publik?

 

Skulle inte heller tackat nej till att ha varit på deras S&M-konsert...

 

Snowblades :< Åkte det för några år sedan, sög att man var tvungen att spänna fast sig helt i skidorna. Inte som med vanlig bindning, så pjäxan lossnar ifall skidan fastnar. Åkte i alla fall i finska fjällen, var väldigt dåliga backar. Fastnade med högerskidan i ganska hög fart, snurrar runt med kroppen... klick.. aj. Fick spendera en tid på sjukhus ; <

Ouch, låter riktigt segt och har hört liknande historier från den tiden de inte hade automatisk utlösning. Jag åkte givetvis med dagens standardmodell men och de löstes ut alla gånger de behövde (alla gånger i djup, opistad snö).

omg finskt sjukhus, kniv och kosken? :ola:

 

Niklasvegas, bekräfta!

Jo, det stämmer tyvärr. De enda redskap patienter behandlas med i Finland är kniv och kosken. Finns dock en bastubehandling som inte går av för hackor. Botade min musarm genom den.

Här luktar det interskämt så jag hoppas att jag inte behöver skämmas för att inte förstå ett dugg.:-)

Självklart ska man de! ;)

 

Inte spec många andra band som är bra om man inte gillar gubbrock dvs men de e bra fest!

Gubbrock är väl inte direkt min favoritgenre men ska kika lite på det senare men just nu känns det semiavlägset, övertyga mig på msn!:-P

Här har du, fiskdopp!

Thanks, då kontrar jag med det här!:-P

 

Och som tack bjuder jag också på en av mina favoriter.

 

Syndegar QQ alla dagar i veckan. Står nog på mer än 50% vs hans range. Och så är det en hel del döda i potten. Instasyn imo.

Instämmer till fullo, tack så mycket för input och stek för fullt i Thailand nu!

GL! Du håller väl på traditioner och kör miljonär i lokal valuta som mål?

Haha, gjorde så gott jag kunde men blev bortskrämd ifrån borden efter första nattens kassa värde. Dock löstes det tydligen upp otroligt mycket senare under veckan, tyvärr nådde jag inte målet denna gången heller men i Budapest blir det nya tag! =)

Tack kära du för att du postar Bruce, har du tickets till i sommar?

Tyvärr inte, lust att sälja av ett gäng?:-)

Jag och Izy kommer reppa Kontoret, på stadion den 5:e Juni iaf:)

 

GL kaffe....

Mer info, hur mycket måste jag ge för en sängplats den natten?:-)

Ta det nu lugnt med Emil!

Vi tog det så lugnt så, hade inte ens kuddkrig en enda gång!

Kom ner på vårt rum om du har tråkigt, vi grindar!

Trevligt att träffa dig även om det inte blev så mycket mer än ett hej och lite småprat, hoppas att vi kan träffas under något annat event. =)

:o Vad tråkigt, hann inte komma förbi en andra gång ens. Ska du köra sidoeventet?

Vid det här laget borde du lärt dig att om du vill hinna kolla min stack så måste det ske innan andra perioden är över, annars är jag garanterat bust.;-)

Jobbigt. Bara klonka ett nytt paket ikväll då8-)

Ska väl försöka lira lite steps på Stars för att försöka kunna ta mig till Monte Carlo men efter det börjar vi närma oss svenska senvåren och då hade jag tänkt att vara hemma och steka i din lya hela sommaren.8-)

 

Det där var en teaser! Och har det något med prosituerade att göra sjunker du i mina ögon. Hoppas att det är att du ska dra in 30 smirnoffice eller 3 helrör, för att såklart sedan fota och posta i db:n, eller nått annat lagom.

Att hålla på med prostituerade skulle verkligen inte falla mig in, så långt ifrån mina principer går jag verkligen inte.:-)

 

Man skulle kunna säga att det liknade din andra gissning fast inte i flytande form. Nu var jag inte ens i närheten av klonkmålet jag satte upp så blev inte ens svettig.

ser bra ut på party iaf. Hejaheja!

Ty såhär i efterhand! =)

 

Kom till finalbord i Partys 300k i söndags där ettan fick 60k (brukar ofta slutas deals med 3-4 pers kvar) men jag bustade riktigt surt som 8a och fick typ 4k för det.:-(

 

Kom även på 14e plats i Everest 100k där ettan fick 26k, jag fick 950.:-(

 

Kom även 12a i Veckopotten där ettan fick runt 45k svenska tror jag, jag fick ingenting.:-(

 

Skulle kunna blivit en riktigt saftig söndag men slutade istället lillback, dock gick det ännu tyngre för de andra två så hade ingen rätt att whina. Nackdelen med grindstugor!;-)

 

 

jag är så jävla lost

 

Haha! Det här e mer förvirrande än en feberdröm :-D

 

Kör buss idag kanske?

 

Haha dessa "levlingar"

 

d

:lol: :lol: :lol:

 

Jag låter mystiken över det hela ligga kvar, men tror att det kan vara ganska enkelt att skilja på vilka inlägg som skrevs av mig och vilka som hade någon annan bakom tangentbordet.:-)

Jag ska också dit, om du hittar in på msn en gång i livet kan vi ju dejta i Budapest!

 

Budapest kan bli lite väl roligt 8-)

 

vafan nu ser det ut som alla ska dit helvete

Nu verkar det som att det kan bli riktigt många "bekanta" som ska dit, tror det börjar närma sig 20 pers så punken får styra upp likt alfahanen han var i Sydafrika och se till att alla får sig en varsin Daquiri samt ett gäng Springboks till efterrätt.:-)

 

Ebi får ge fan i att hustla mig i Mario Kart!

 

 

 

 

 

Jag har som sagt bättre dygnsrytm nu så det är läggdags. Ska upp tidigt imorgon för att ta ett gäng blodprover för att kontrollera så att inte Roan ställt till några problem för kroppen. Sedan blir kanske ett lätt gympass om jag får, annars tar jag nog ett gäng simlängder för att få röra mig lite åtminstone.

 

På kvällen känner jag att jag måste besöka de svenska dansgolven, var evigheter sedan sist.

 

Lördag blir nog tillägnad mysig filmkväll med några bekanta (kanske slänger in kort grind 00-02 eller liknande för att kunna sova till 13-14 på söndagen för att orka hela natten, får se).

 

Söndag = Monstergrind :-D

 

 

 

Nu får det vara slutskrivet, over and out!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, en snabblista på saker jag har klonkat utanför pokerborden denna vecka.

 

1. Vann 125kr på 15 Sverigelotter som jag sålde till mig själv, alla i handbollslaget tvingades sälja ett gäng var. (hur mycket förlorade du då? Jo, 250kr:oops:).

 

2. Inte mindre än 7 stycken "You knocked out a pro"-shirts från FTP damp ner i postlådan.

 

3. Något prispaket från FTP med krimskrams + en bok för mina imponerande (:roll:) placeringar i diverse FTOPS-event.

 

4. UBOC-klocka från UB för min vinst i ett av deras event, väntas anlända om en månad.

 

 

Oförskämt run good, nu förväntar jag mig inte att vinna något Off topic innan höstkanten. =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...