Gå till innehåll

Kaffedopp


Zumsar

Recommended Posts

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

S

 

Gubbrock är väl inte direkt min favoritgenre men ska kika lite på det senare men just nu känns det semiavlägset, övertyga mig på msn!:-P

 

 

Om du skulle va inne på msn nångång så ;)

 

Annars ska Slipknot till Metaltown i gbg också bra!

 

btw så tycker ja du ska satsa på sensation white!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt kylig start på mars, kan nog bli rekordback även fast jag drog igång så sent som 20.00.

 

Kom 95a i Partys Million (kom in på bordet en timme efter turneringsstart) för 1,5k och bustade som 14e man i deras High Roller för 1k.

 

Har tre ganska små turneringar kvar, vinner jag någon av dem slipper jag backet!:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ju back massa $$$ den här månaden :(

Inte nu längre!;-)

 

In case du (eller något annat CroCop-fan) inte sett CroCop-dokumentären så kolla in den.

 

http://www.youtube.com/view_play_list?p=8A1C2F8EA14BE01E

 

Synd bara att han är en skugga av sitt forna jag i ringen idag. En rematch mot Fedor med Mirko som vinnare kan man ju bara drömma om nu...

Tack för tipset, ska kika på den så fort jag har lite tid över! =)

Men usch inget jävla Sonic Syndicate, nu är jag på tilt :(

 

 

Det där CroCop-klippet är ju en klassiker. Så jävla sjukt bra gjort.

Right leg, hospital, left leg, CEMETARY :mrgreen:

Kan du lyssna på det här?

 

 

Edit: har inte riktigt tänkt klart under dagen......

Jag är glad över att jag läste det där innan du körde en edit, whyyyy?:-)

 

 

 

Missade main, lyckades inte smita in trots flertalet olika försök.:-(

 

Planen för dagen är att raila lite andra spelare och hoppas på att jag procentklonkar i sorken. Vid 19 liras ett €550-event som jag, jozoa och punken tänkte lira. När jag bustat i den blir det förmodligen utgång med hela Unibetgänget, har typ varit nykter hela vistelsen så kanske kan barka lite!:-P

 

Imorgon blir det turneringsgrind, kommer att köra fullt schema med start 17.30.

 

På måndag flyger jag vidare till Dortmund för att ladda inför EPT.

 

Ligger nog omkring $15k back i turneringar men lirat lite cg och plussat omkring $4k så är runda slängar $11k back från ATH.

 

 

Det är en liten snabbupdate från mig, orkar inte dra något längre men väldigt roligt gäng som är här och även om Budapest i sig inte är något himmelrike så är det soft! =) Sitter i lobbyn just nu (internet på vårat rum fungerar inte) men tänkte kika förbi okocha och slaska lite tror jag. Funderar på att försöka få upp en rulle på Everest igen, ska nog sätta mig och skotta NL400 med $5k i rullen.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte varit full? Sitter du och ljuger människa? :D

 

 

Hehe jag har faktiskt sett Within Temptation live (Roskilde). Ska jag lyssna på mesmetal med kvinnlig sångerska föredrar jag ju Nightwish.

 

Jag har sagt det innan men det tål att sägas igen. FYFAN vilken resa In Flames har gjort från att vara ett jävligt bra metalband till ett uruselt mainstreamband.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt kall kväll, har några småcashes men lutar verkligen åt storback.:-(

 

Kul med lite sällskap under grinden iaf, trots min kyla är den lindrig i jämförelse med vissa andras.:cry:

 

Får tacka Flow för låten, har hållt mig borta från tilten!:-)

 

 

För att bli på bättre humör presenteras närmaste tidens live events:

 

10/3 - 14/3: EPT Dortmund

 

3/4 – 5/4: ECPokerTour Salzburg

 

9/4 - 14/4: Irish Open ???

 

18/4 – 23/4: EPT San Remo

 

28/4 - 3/5: EPT Monte Carlo ???

 

14/5 - 17/5: Unibet Open Portugal

 

21/5 - 21/5: All Africa Poker Tour Swaziland ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter i skrivande stund på Budapest flygplats och väntar på att att få kliva på planet till Nürnberg där jag mellanlandar innan avfärd till Dortmund. Tror jag ska skriva något längre som på gamla goda tiden ("öppna hjärtat") när jag anländer ikväll om det visar sig att jag lirar dag 1B men nu ska jag spendera tiden med att se lite HSP och bara ta det lugnt. =)

 

Vill tacka alla grinders som var med för resan för trevligt sällskap och hoppas att vi alla ses i Portugal under nästa Unibet Open!:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...