Gå till innehåll

Kaffedopp


Zumsar

Recommended Posts

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Igår gick jag och sov innan midnatt och vaknade av mig själv utsövd 07:40. Ska nog börja göra såhär oftare de nätter jag inte turneringsgrindar, känner redan nu hur mycket bättre det känns. Solljus och frisk luft! =)

 

 

Har tillbringat dagen fram till nu med att plocka isär min bärbara och rensa fläktar från dammtussar, 2,5/3 fläktar var ur funktion och datorn har verkligen varit seg den senaste tiden. Håller nu på med att föra över gamla filer från bärbara till extern hårddisk för att bota om hela datorn så att den blir riktigt fin. Det enda som är kvar att fixa med sedan är ett nytt batteri eftersom det jag har i nu är trasigt så att det är en flyttbar dator snarare än bärbar.

 

 

Måste gallra lite vilka filer jag verkligen vill ha kvar, hittar många fina gamla minnen.

 

Anabooola: hi cMeWinS

Dealer: cMeWinS is sitting out

Dealer: cMeWinS has timed out

Dealer: Hand #7020099364 has been canceled

cMeWinS: take ur wavy blonde hair somewhere else

Dealer: Anabooola is feeling confused

cMeWinS: zing!

Anabooola: Im balled

cMeWinS: thats even scarier

Anabooola: you dont play scary players?

Dealer: Anabooola is feeling angry

cMeWinS: nope

Anabooola: ok, if I change my avatar then? to a hot chick or

something

cMeWinS: maybe

cMeWinS: how can i read a rockface

cMeWinS: no expression

cMeWinS: made for poker

Anabooola: seriously, whats wrong? =) we have never played,

have we? I see you are sitting at 10/20 too

Anabooola: so you are most likely a more skilled player

cMeWinS: dont use that swedish charm on me

 

 

 

Hade en del planer för helgen men har blivit en stor röra av allting, det enda jag med säkerhet nu är att jag flyger ner till Köpenhamn på söndag och stannar där till måndagen den 23e. Nu med renrensad dator, två andra mtt-pros i samma hotellsvit och inte minst att turneringsresultaten när jag onlinegrindat utomlands varit väldigt positiva så ser jag fram emot två svettiga turneringssöndagar i Danmark.:-)

 

 

Nu är det dags att bota om den här skönheten, förmodligen blir det grind inatt och testkörning av bärbara för att se så att allting flyter på! Gör en ordentlig update då också. =)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte göra en ordentlig update igårkväll men somnade i brorsans soffa och vaknade vaknade av att larmet på mobilen ljöd 03:59 (aldrig jämna klockslag, vet att många andra pokerspelare har samma rutin. Ska börja fråga runt folk jag träffar :-)).

 

 

Resan hit gick riktigt fint, alla olika moment på flygplatsen börjar kännas som vanesaker. Det mesta börjar kännas mer avslappnat och en del av vardagen, skönt men känns inte längre som att "resan är halva nöjet".

 

Ska ta mig ett bad nu och invänta Sorken och Emilio_15 som väntas anlända om någon timme eller så.

 

Onlinegrind inatt, spelar 1B på onsdag och kanske slaskar lite live cg imorgon eller på tisdag.

 

Hej så länge, drar nog ordentlig update och svarar på allting senare ikväll! =)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch vad lat jag är, orkar verkligen inte skriva något längre just nu.:-)

 

 

Söndagsgrinden var riktigt kall men hade lite % i Sorken som gjorde att det inte blev monsterback åtminstone.

 

Emilio och Sorken har tagit en tripp till Skåne över natten för att träffa ett par grinders men jag bestämde mig för att stanna här på hotellet i Danmark för att vara ordentligt utvilad för imorgon då jag spelar.

 

Ska sätta mig och lägga in ny och fräsch musik i ipoden, ta en dusch/bad, slötitta på någon film eller lite serier för att sedan sova. Känner mig inte speciellt taggad just nu men kommer förhoppningsvis imorgon när jag slår mig ned vid bordet, hoppas på ett mjukt bord!

 

Träffat på mycket trevligt folk! =)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter att vara kall i live events, bättre lycka nästa gång antar jag.:-)

 

Stack: 9k

 

Fi stack: 8k

 

Fi slår upp på CO till 350 med blinds 50/100. Jag 3betar med :As::Ah: på SB till 1100. Fi synar.

 

Pott: 2.3k

 

Flopp: :Ts::Js::Qs:

 

Jag bet 1700.

 

Fi pushar för omkring 7k och jag synar.

 

Fi viker upp :Ab::Ks:

 

Turn och river blanka.

 

 

Har 1k kvar som jag torskar med 55 vs KJ all in pre.

 

 

BUSTO!

 

 

 

Ska nog lägga mig och se någon film eller något, är inte alls steamad (även om jag bara fick spela 1h 45min) och trots den kalla söndagen är jag taggad för onlinegrind inatt. Blir nog en liten MTTgrindstuga här i rummet bestående av mig, Sorken, Emilio och Consp.

 

 

Heja alla andra svenskar som är kvar!:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...