Gå till innehåll

Kaffedopp


Zumsar

Recommended Posts

  • Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ruskigt bra jobbat, WP! Har jag fel i att du ska till Manilla under APT? Ska själv dit och har för mig att jag läste det någonstans nämligen.

 

Om du är hälften så trevlig irl som på forumet kommer jag antagligen bli kär i dig trots att jag är 110% kvinnoälskare. Synes där kanske, gl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TACK ALLA IGEN! Skulle vilja ta mig tid och svara er alla var för sig som jag brukar och påbörjade faktiskt projektet men en bit in lade internet ner och att påbörja projektet igen känns inte aktuellt.

 

0_thank_you_tweety_bird.gif

Grattis som fan! :-) Men jag och en polare lirade kvalet till ept köpenhamn på evp igår med inköp på 200+15 med 57 st deltagare. Och där vann Melarvinzz?

Yep, det är jag. Skrev att vinnaren var "Kaffedopp" bara för att folk inte skulle bli förvirrade och sådär. Hoppas att du klonkar något av de andra kvalen! =)

varsågod för gratismarkerna :(

I ipokers HR? Minns faktiskt inte några riktiga donationer från gårdagen men du får gärna påminna mig om du orkar.:-)

Ruskigt bra jobbat, WP! Har jag fel i att du ska till Manilla under APT? Ska själv dit och har för mig att jag läste det någonstans nämligen.

 

Om du är hälften så trevlig irl som på forumet kommer jag antagligen bli kär i dig trots att jag är 110% kvinnoälskare. Synes där kanske, gl!

Det ska jag, åker förmodligen ner själv så vore grymt om man kunde styra ihop några stycken som ska dit! =)

 

Du kan vara lugn! Jag är både ful, äcklig och allmänt asocial så du får förhoppningsvis fortsätta med tvåoutarna och låta min enoutare vara, för att ännu en gång citera en gammal vän. ;-)

 

Men hursom vore det kul att ses där nere, tack och lycka till du också!:-D

Har du bytt namn på Everest?

Hur lyckades du med det?

PM:a gärna....

Nix, jag har alltid lirat på Melarvinzz-kontot. Det andra, Kaffedopp, är det bara storebrorsan som har lirat på!;-)

 

Fint, grattis!

Här måste jag flika in ett grattis, din klonk är omätbart större än någon pokervinst någonsin kommer att vara. Grattis, jag är övertygad om att du kommer se till att parveln får en trygg och kärleksfylld uppväxt. :h:

 

 

 

Har gjort en liten sammanfattning av den kommande tidens resor och till min stora glädje verkar ingenting krocka, såhär ser den närmaste tiden ut:

 

15/1 – 18/1: International Poker Cup Österrike (brorsan som spelar)

 

29/1 – 1/2: APT Manila

 

5/2 - ???: Branäs 8-)

 

17/2 – 21/2: EPT Copenhagen

 

? 5/3 - 9/3: Turnering i Tanzania, inte vunnit något paket men om det blir några från samma gäng som var i Sydafrika så åker jag ner och köper in direkt. Var en $2k-turre med $500 rebuy eller något liknande. =)

 

3/4 – 5/4: ECPokerTour Salzburg

 

18/4 – 23/4: EPT San Remo (kan även välja: 10/3-14/3 EPT Dortmund men Italien lockar mer och passar in på schemat bättre).

 

 

 

 

 

 

På torsdag flyger jag och storebrorsan ner till Österrike för att han ska lira en turnering. Morgondagen blir nog mest fylld av lite packande och coaching med brorsan. Han är verkligen ingen turneringsspelare (vet inte om han har spelat en enda online) och bara lirat live seriöst en gång (förra årets julklapp, expektkryssning) så tänkte låte honom nöta ett par turneringar imorgonkväll för att se var han behöver lite finslipning. När han lirar blir det vanligtvis NL10-NL20 så jag hoppas att det inte ska vara alltför svårt att få in lite turneringstänk i huvudet på honom, även om han aldrig varit något direkt fan av att ta kritik och tankar från mig inom pokern (ganska standard i ett syskonförhållande där den yngre är "ledaren" inom ett område antar jag).

 

Kommer hem på söndag omkring 17-tiden så det blir ju perfekt att dra igång söndagsgrinden då. Är jag trött kanske jag napar någon timme och drar igång senare men eftersom jag kvalat in till 1k-event på UB som inte går att avregga måste jag lira lite iaf (perfekt att kvala in till turneringar på UB och ipoker där man inte kan avregga sig, då har man alltid en ursäkt för att grinda på söndagar:-)).

 

Sov bara 3-4h inatt så börjar känna mig seg och tror jag nöjer mig med detta och kanske lägger mig med en film innan sovdags. Inte grindat några riktiga turneringar idag, lirade ett par sattar när jag kom hem från träningen vid 22-tiden och kvalade in till UBOC 1k-eventet på söndag och fixade lite $T på Stars.

 

 

 

Tack ännu en gång för alla gratulationer, nästan lite skrämmande hur glad jag blev av allt stöd!:-P

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriver inte mycket här men läser en del... Kan inte hålla mig längre utan att berömma din dagbok, helt klart toppklass!

 

Tänkte även fråga om du avslöjar eller kanske redan har avslöjat vad du nickar på ipoker så man kan sitta ut om du joinar:P

 

Även såklart enormt stort grattis till de fina resultaten!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nix, jag har alltid lirat på Melarvinzz-kontot. Det andra, Kaffedopp, är det bara storebrorsan som har lirat på!;-)

 

lol

yea right.......

 

Man får väl ta och öppna ett konto för morsan då!

Hon e jävel på poker, hon kanske vet att en kortlek består av 52 kort!

 

Kan man köra två konton till samma Neteller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...