Akumila Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 I januari reste jag till Kanada och när jag var där tog jag en tur över till USA (med bil). Man fick precis som när man flyger fylla i en sån där grön lapp där de sedan fäster en del av den i passet. När man lämnar landet brukar de ju dra ur denna lapp. När jag körde bil in i Kanada behövde jag inte ens visa passet och därför sitter denna lapp kvar i mitt pass. Nu om några dagar ska jag tillbaks till USA. Tror ni det kan bli problem eftersom jag enligt deras register är kvar i landet? Citera
Jennez Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Nej, berätta bara hur det ligger till så tror jag att det ska gå bra. När jag reste från Aruba fanns det en amerikansk passkontroll redan på ön och jag hade supit bort dels den och gröna lappen och dels ngn sorts vit liten lapp. Inga problem, bara att fylla i nytt och dra. Citera
gdaily Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Lämpligen tar du dock bort lappen innan tullen Citera
Akumila Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2008 Är du en blond svensk? Nej, har aldrig varit i Sverige och kan inte ett ord svenska. Är du en dryg forumit? Citera
Akumila Postad 21 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2008 Lämpligen tar du dock bort lappen innan tullen Om jag finns registrerad som "fortfarande i landet" borde det vara enklare att förklara om lappen sitter kvar. Citera
Recommended Posts