Cyklop Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 I veckans Mitti lokaltidning finns en artikel på sid 4 som man kan anta blev resultatet av denna tråd. Tidningen kan läsas bl.a. på http://213.115.145.76:8080/erez/kungsholmen.html. Handlade mest om en person som spelat bort allt och förlorat jobb, flickvän, etc. Inga direkta nya infallsvinklar. Citera
Rebonius Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 I veckans Mitti lokaltidning finns en artikel på sid 4 som man kan anta blev resultatet av denna tråd.Tidningen kan läsas bl.a. på http://213.115.145.76:8080/erez/kungsholmen.html. Handlade mest om en person som spelat bort allt och förlorat jobb, flickvän, etc. Inga direkta nya infallsvinklar. Den artikeln är ju löjligt och stämmer inte ens! Jag kanske låter kall nu, men det känns ju +$EV för mig att det finns sådana som den snubben. Jag har aldrig förstått mig på människor som är helt ekonomiskt oansvariga. Det går snabbare att tömma ett konto på poker än med andra spel. Du kan satsa helt obegränsat med pengar, säger han. Det där är ju rent ut sagt en lögn. På de högsta limitspelen har jag för mig att det högsta inköpet du får göra är $1m och vad jag vet erbjuder ingen sajt inköp på över $200 000 i big bet spel. Citera
honest99 Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 I veckans Mitti lokaltidning finns en artikel på sid 4 som man kan anta blev resultatet av denna tråd. 32o Citera
Djens Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 TJaa, då blev det ungefär en sån artikel som folk trodde men jag inte hoppades på att det skulle bli. Dvs ytterligare en partisk snyfthistoria. Citera
Burning Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 TJaa, då blev det ungefär en sån artikel som folk trodde men jag inte hoppades på att det skulle bli. Dvs ytterligare en partisk snyfthistoria. +1 Citera
DrRoland Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Hon lyssnade iaf och tog till sig feedbacken från forumet:-D Citera
Kimble Postad 9 Oktober , 2008 Rapport Postad 9 Oktober , 2008 24# Betyder det då att dom som är på ett stillasittande jobb är arbets-missbrukare? Tjänar pengar, men, är nog inte det bästa för hälsan. Citera
Recommended Posts