Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Ty för apps. Ska tanka Viber och Whatsapp. När man ändå är inne på hustling av systemet. Vad heter appen som ger en gratis smsbiljetter på SL? Tappade mitt busskort på kryssningen, så nu blev även det aktuellt...

 

Vill du ha högra eller vänstra halvan av tröjan Kroon? Det hela känns politiskt på nåt sätt...

 

1. Newcastle - Tottenham X 2

2. Arsenal - Wigan 1

3. Blackpool - Sunderl. 1 X 2

4. Everton - West Ham 1

5. Fulham - Stoke 1 X

6. Manch.U - Birmingh. 1

7. Cardiff - Watford 1 2

8. Leicester - Millwall 1

9. Barnsley - Swansea X 2

10. Crystal P - Brist.C 1 X

11. Portsmo. - Leeds 1 X 2

12. Reading - Hull 1 X

13. Sheff.U - Norwich 1 X 2

 

Mvh,

Eblinho

 

FAIL? ALLA system bygger på X i match 13 så där har ni ju slaskat en helgardering som ni kommer svära över senare i eftermiddag :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

VART SKA DU?! Jag emop1 och adde är i thai samma tid eftertid

 

Jag kommer att husera på phuket och i bangkok. Hur ser er resplan ut?

 

hur gick det för er

 

Blev en standard 12:a. Aldrig fått nåt annat. Everton som svek denna gång. Var utdelning på både 10 och 11 rätt, så vi gick even/lillplus. Får hoppas på jokern...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fränt, har väl inga direkta planer. Blir väl en enveckas fylla på phiphi direkt iaf. Vi får höras och hitta på nåt!

 

då måste ja bara in o reka ett hostel ja bodde på precis vid trappan upp mot utsiktsplatsen. kosta 200 baht per natt för 2 sängar (vilket kap!), fläkt och toa. efter en natt där är man en förändrad man

 

35637_10150332106300707_723285706_16115966_1588573_n.jpg

 

jepp. fönster mellan skitarn och sovrummet. ögonkontakt med sin roommate när man skiter, mer kan man inte be om. det fönstret var även i precis rätt höjd för att snorren skulle synas när man stod o duscha oxå.

 

resetips sas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad heter appen som ger en gratis smsbiljetter på SL? Tappade mitt busskort på kryssningen, så nu blev även det aktuellt...

 

.

 

Version 3.3 är uppe nu.

 

http://slsms.300mb.us

 

Installation: Spara till hemskärmen för att slippa adressfält och sånt.

För att uppgradera: Låt appen vara igång en minut eller två med tillgång till internet, starta sedan om appen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att jag åker ner, inte helt 100 än dock. Känns som ett tufft land osv. Och om du har tänkt att dra ut mig med KQ igen :mrgreen:

 

haha det är aldrig en utdragning när man vinner med KQ i just turneringar.

 

nice! då ses vi där kanske!

 

niklas. bucharets är 2-6! jag är nog där 2-7

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt bästa tips till FriSoren är en spring/gå taktik. Inte helt ovanligt att folk kör 9min/1min hela loppet igenom. Med en tid strax under maxtid kan man lägga in längre perioder av gång.

 

Yes blir någon sådan taktik.

Dock försökte jag precis anmäla mig och den stängdes för ett tag sedan och reservlistan var full, wtf. :roll:

Får planka eller ngt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahhaha. Kom på att det bästa från kryssningen var när vi övertalade FriSoren att han kunde springa Stockholm Marathon. Han är skyldig mig och Izy 1k var om han inte kommer under 5h 45min. Killen har aldrig sprungit mer än en mil förut. Stort GL....

 

två polare som aldrig sprungit mer än milen tidigare bestämde sig för maran och klarade den båda under 5 timmar och då var ena tjej.... Känn dig pressad sören men du borde klara den under 5:45 imo. PF-tävling marathon 2lax11? Skulle nog kunna lasta på mig själv under 4 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fet låt shahin. påmminer mej lite om prince!

 

edit: pharrell e fett snygg... tror jag hade gått gay för han asså

 

aa faktiskt, väldigt princeigt... annars är det ju lite konstigt det han sjunger.. "if i'm not beside u, i'm behind you".. sånt brukar ju resultera i besök förbud eller att han måste hålla sig minst 50-100m ifrån tjejen.. aja. pharrell är kung så det är nog inget problem

 

fyfan vad sydkorea piskade iran idag.. löjligt :shock::cry:

 

niklas: haha jo men sören är jämt så överdrivet övertygad att han har rätt att jag ibland tvekar på självklara grejer. han slog tex vad mig i krukan om att totti inte är över 30 :mrgreen: barcelona var ju dock sjukast av allt... han sa att en person INTE var där och ville slå vad om typ 10tkr..det sjuka är att han tom hetsade mig lite för att få mig att beta :lol: . jag som hade sett personen började själv tvivla på om det verkligen var hon.. jag menar.. sören tvekade inte. han var säker.

 

söööreeeeen och niklas... kom till rumänien! finns inget bättre tillfälle att åka dit än nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...