Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

alienbruden i Mars Attacks som tuggar tuggumi och biter av snubbens finger...

 

hahaha klockren jämförelse.

 

Kommer ihåg hur jag tvingade mitt ex, hennes polare o en polare att följa med och kolla på den på Palladium, ett gigantiskt biograf på den tiden.

 

Vi var de enda som var på bio (filmen floppade ju) i den gigantiska salongen och jag satt och skrattade högt genom hela filmen medan de andra 3 hade tråkigt och tyckte att det var den sämsta filmen de sett.

 

Som kompensation tvingade hon mig sen o se Romeo och Juliet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reggad till midnattsloppet. Inte en dag för tidigt :)

 

 

när går det? joggade en mil igår för första gången nånsin.. tog dock 75 minuter men ändå =) taggad för att köra något lopp..

 

Edit1: tog mig ork att googla om midnattsloppet

 

Edit2: "Alla som fullföljer Midnattsloppet får en fin medalj med ett Södermotiv direkt efter målgång"

 

Söderstadion till Vegas =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick du löst det? Modden har slutat funka och nu med.

 

Nix, har stängt ner importeringen av prima tills det har kommit upp en lösning i tråden som länkades.

 

löst sig för ngn annan?

 

 

Precis kommit hem från ett gympass med izy. Man är ju båda svag och fet samt vet inget om ngt på ett gym utom hur cykeln funkar typ. Borde nog ta ngt pass med ngn instuktör för att få rättsida pått. Men men körde iaf överkropp idag och är rätt slut i armarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är en coin ifrån att boka en resa till thai nu. Mina päron frågade om inte jag ville haka på ett 50årskalas i phuket. En god vän i släkten fyller år, och han har enligt rykten önskat min närvaro. Päronen bokade för typ ett halvår sedan. Vore riktigt skönt att få distans från livet här hemma och bara läsa böcker, äta god mat, samt sola och bada i 2v. Det enda som talar emot är att det är massa meck med flyg/hotellbokningar, och att det faktiskt kostar ganska mycket mer under sportlovet. Det enda som får mig att vela, är att pokern går så vidrigt bra, och att man tappar dom rutiner man kommit in i här hemma, som man för närvarande trivs med...

 

De e bar å åk.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nix, har stängt ner importeringen av prima tills det har kommit upp en lösning i tråden som länkades.

 

löst sig för ngn annan?

 

 

"Hi,

we are working on this issue

 

 

How are we doing? Let us know by commenting on our Facebook or Tweeting us @holdemmanager!

 

Live long and prosper

Sarek"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade precis bankmöte. Lastade av topplånet. Känner mig rejält fattig nu. Top 2 dyraste dagarna i livet...

 

Åkte en ny tunnelbanevagn idag. Sovjetinspirerad har dom valt att ta bort nästan alla sittplatser. Tycker det är bra. Minskar helt klart trängseln om fler personer står...

 

Någon som är i trakterna kring Phuket 15-28e Februari? Riktigt nära en bokning nu. Hittat flyg t/r för 7500kr, Arlanda-Phuket utan mellanlandningar. Det måste vara i absolut rekordbilligaste laget...

 

Kryssning ikväll. 2/3 av office finns reppade. Dags att äntligen få utnyttja sitt Silja Club One-kort. Imorgon mår man nog. Sist jag åkte på kryssning var pafs pokerkryssning för 2-3 år sedan. Mitt klaraste minne är riktigt vidrigt. Ungefär 1-2 timmar innan båten är i land hemma i Sverige igen börjar man må ath-uselt. Kliver in på toaletten och spyr. Känner hur det börjar vrida sig i magen och jag måste sätta mig ner för att skita. Sitter nu och spyr i handfatet, och sprutbajsar samtidigt. Helt sinnessjukt. Eftersom resterande officemedlemmar befinner sig i hytten vill dom givetvis hjälpa mig. Vänner är vänner osv. Silja Lines toaletter har en belysningsfunktion som inte är gto och mycket väl tål att kritiseras. Man släcker och tänder nämligen utifrån. Tillslut sitter man där i mörker efter att samtliga utom Shahin tyckte det var en bra idé att släcka. Blev nästan arg på Shahin som försökte vara en bra vän och tända åt mig. Var Shahins första resa med oss, och han förstod tydligen inte hur osköna vi alla var/är. Bumpar en gammal legendvideo...

 

 

Mvh,

Båtentusiasterna Freddan och Alexander

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ROFL! Är på finlandsbåten och slutat spela nu....

 

Hörde ett par killar prata om poker i rökrutan på Joes Place och det var inget mera än Frisoren (som jag msstog att vara NiklasVegas, som var en bit borta), Izzy + en polare till Office-gänget.

 

Världen är väldigt liten. Nu ska jag + närvarande Ofiice-gänget njuta av utsikterna (=tjejerna för alla tröga) och ha roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...