Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

2-6 eller 0-4 till Frölunda så blir jag och min bolagarvän rika. Litar på Vegasriggen på Hovet :D

 

 

Icke, Zednick gör hatrick och AIK vinner med 4-1 ..

 

Frölunda kommer förlora sin slutspels plats till modo iår, med lite tur slipper dom kvala ialf! Men den stora förhoppningen är att dom får kvala och också åker ut elitserien för gott!

 

 

 

 

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man vet att det är fest när man springer på 3 office-medlemmar på krogen!

Var d kul på spy bar sen eller? =)

 

lol vi drog inte dit! eller blev hemgång för mej iaf. ingen aning hur jag tog mej hem, e nog bäst att inte kolla vad taxin kosta. haha fan va oklart vad som hände igår asså... loggade ut ganska tidigt. idag mår man som en söndag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WOW! Första träningen för året avklarad. Inte rört en boll sen hitler tågade in i Polen. Fyfan vad skönt att ryggen höll. Varit som ett litet barn på julafton hela dagen. Helt lyrisk...

 

Vart kan jag se handbollsmatchen i repris? Frågade den gamle handbollskungen zumsar men han visste inte bättre än att han hänvisade vidare till starfitter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tillbaka i sverige igen :mrgreen:

 

det sjuka är att det inte ens är blandade känslor nu när jag är tillbaka.. ser fram emot allt som väntar på mig. sett och varit med om så sjuka grejer i thai och vietnam.. men vietnam.. omg.. den fattigdomen och allt jag sett i bussarna på väg till olika städer.. blir jävligt svårt för mig att whina över mitt liv igen..

 

nu jävlar kör vi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tillbaka i sverige igen :mrgreen:

 

det sjuka är att det inte ens är blandade känslor nu när jag är tillbaka.. ser fram emot allt som väntar på mig. sett och varit med om så sjuka grejer i thai och vietnam.. men vietnam.. omg.. den fattigdomen och allt jag sett i bussarna på väg till olika städer.. blir jävligt svårt för mig att whina över mitt liv igen..

 

nu jävlar kör vi!

 

Inväntar reserapport. Roligast vore väl om du sprungit på den tjommen du en gång via mig försökte hjälpa när han tappat visakortet i Thailand ;). För han har också i precis samma ordning betat av Thailand/Vietnam nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är en coin ifrån att boka en resa till thai nu. Mina päron frågade om inte jag ville haka på ett 50årskalas i phuket. En god vän i släkten fyller år, och han har enligt rykten önskat min närvaro. Päronen bokade för typ ett halvår sedan. Vore riktigt skönt att få distans från livet här hemma och bara läsa böcker, äta god mat, samt sola och bada i 2v. Det enda som talar emot är att det är massa meck med flyg/hotellbokningar, och att det faktiskt kostar ganska mycket mer under sportlovet. Det enda som får mig att vela, är att pokern går så vidrigt bra, och att man tappar dom rutiner man kommit in i här hemma, som man för närvarande trivs med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...