Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

justeja, glömde säga det... jag känner en som ska vara med i paradise hotel : )

 

heheheheHEHEHEHEheheheheh

 

http://www.tv6.se/paradise-hotel/deltagare/johannes

 

killen som säsonga på rhodos förra året och doppa 14 brudar första 10 dagarna, sedan höll han nåt inhumant snitt resten av tiden med

 

Vilken märklig kropp han hade, han tränar förmodligen fel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

justeja, glömde säga det... jag känner en som ska vara med i paradise hotel : )

 

heheheheHEHEHEHEheheheheh

 

killen som säsonga på rhodos förra året och doppa 14 brudar första 10 dagarna, sedan höll han nåt inhumant snitt resten av tiden med

 

Många av de 14 hade en omkrets likt månen och guppades dessutom i min säng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på CC igår. Plussade 6 Laaksonen1s. Gick dit för att indriva skulder från Livebill. Han var inte där...

 

Ödesderby imorrn. Om AIK hade 0 press på sig i tisdags i hockeyderbyt, så är det tvärt emot imorrn. Har på känn att AIK vinner dock. Det har jag aldrig inför ett derby...

 

Nu ska jag se idol, och fortsätta kära ner mig i Elin Blom...

 

/Blom89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på CC igår. Plussade 6 Laaksonen1s. Gick dit för att indriva skulder från Livebill. Han var inte där...

 

Ödesderby imorrn. Om AIK hade 0 press på sig i tisdags i hockeyderbyt, så är det tvärt emot imorrn. Har på känn att AIK vinner dock. Det har jag aldrig inför ett derby...

 

Nu ska jag se idol, och fortsätta kära ner mig i Elin Blom...

 

/Blom89

 

Va han inte där igår är han nog garanterat där idag. Typ 99% chans för det skulle jag tro.

 

Oktber har börjat bra. Upp en 15k och klämt in 5k händer vilket är 1/3 av händerna jag fick in förra månaden. Lägger ner för kvällen nu iaf, kusin som har 18års fest som måste attendas, sugen på att lira dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska bli kul med derby idag. ska sätta en slant på djurgårn tror jag.

 

e satans sliten efter utgång med stort killgäng igår på puré. va OK, men borde typ raggat på dom brudax som va där, fanns en hel del söta.

 

aja, nu dusch sen iväg till läckerbiten, ska se matchen där över en burgare och öl med kim! kult på restaurangen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kusin som hade 18årsfest igår. rätt blandat folk med allt från spädbarn till farmor. Hela släkten var där plus 20 av hennes kompisar typ. Jobbades rätt bra fylla på alla. Vankades sedan utgång med 18årsgänget. Som tur var hade jag medmi min kusin, hans tjej och tjejkompis plus mina syrror, alla vi runt 21. Annars hade det nog itne funkat. Gick till ace där det var riktigt bra. Klockan 3 riunger shahin och vill ha med en till white room. Träffar shahin och starvin där och va på i ungefär 10 minuter sedan blev jag trött och drog hem. Riktigt bra utågn iaf.

 

Väcktes idag av att födelsebarnets morsa inte hittar kusinen och är orolig som fan, det var vid 12tiden. Känndes sådär liksom, men hon är iaf hittad nu. fint de.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så jävla oklart igår... vi drog från pure och jag gick av bussen hemma vid 3, sen är det oklart vad som hände. hamnade iallafall på nån fest i skurustugan, 30 årsfest vill jagm innas. har massa nya nummer i telefonen, typ "niklas från finntorp" o så. kom hem 5 och försökte låsa dörren i 5 minuter men det gick inte. till slut ropade flickvännen att jag skulle komma bara, och hon vaknade imorse och då stod dörren på vid gavel. snurrar o sånt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte ens bilden på shahin, greven och mig kan få mig att le just nu...

 

Idag är en sån där dag man inte trodde kunde hända. Bakis efter utgången igår, back en miljard på poker, AIK torskar ödesderbyt, och Liverpool pratar man inte ens om i helvetet. Fosterställning resten av livet, eller förmodligen mer...

 

/ FML89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte ens bilden på shahin, greven och mig kan få mig att le just nu...

 

Idag är en sån där dag man inte trodde kunde hända. Bakis efter utgången igår, back en miljard på poker, AIK torskar ödesderbyt, Torsk borta mot Lule med 5-1 på tisdag, och Liverpool pratar man inte ens om i helvetet. Fosterställning resten av livet, eller förmodligen mer...

 

/ FML89

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...