Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

sjukt skönt att vara hemma, tackar alla för en grym resa.

 

om ngn vill skåda uträkning avlägenheten , så ni vet vad det gick på.

 

5800 hus

180 städare

150 stol

 

5930€ = 54400 kr gick huset totalt på

 

nästan rätt!

 

sören har sagt att han antingen ville bli mattelärare eller polis....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack alla för en riktigt grym resa! hade nötkul varje dag och barcelona är atm den bästa staden jag varit i. blir utan tvekan fler resor dit.. speciellt då jag vill se messi lira.

 

blir tyvärr inget poker-sm för mig då jag mådde för skit sista dagarna för att orka boka biljett och finns inga biljetter innan dag 2 imorgon så blir tyvärr inget för moi :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plockade precis bort en fästing från magen. Hur sjukt är inte det?

 

Drog ni vidare igår eller? Jag minns inte riktigt vad som hände. Var riktigt sliten. Vi körde rätt hårt från kl5 för att ladda upp inför derbyt. Minns att jag försökte ragga på bartendern på limerick. Efter det är det ganska blankt...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Barca? Vidriga äckliga läktarkulturen där fotbollen är död. Messi kan man se på TV, upplev Italien på plats istället. (& inte Juve.)

 

tro mig jag har upplevt lite av det. har fått uppleva romderbyt två gånger om då hatet en av matcherna var ath. men måste trots det säga att juventus-inter, första mötet efter att juventus spelat sig till serie a igen, var det sjukaste jag varit med om i mitt liv. med tanke på att inter fick ta över två ligatitlar felaktigt så var det juventus chans att visa vem som egentligen är det bättre laget.

 

hatet var stort och innan matchen var det tusentals människor utanför arenan som sjöng låtar om hur mycket dom hatar inter och hur vi är dom riktiga mästarna.

 

när juventus spelarbuss kom fram till arenan så hyllade folk dom som hjältar. som att ceasar red in i rom. folk skrek och grät "vincere". i det här mötet är det inte snack om att vika sig.. utan den här matchen var matchen vi skulle visa inter vilka som är bäst.

 

men när inters spelarbuss kom. såg den en gång dagen innan då dom åkte till turin. när dom åkte igenom stan så lyfte äldre damer fram handen och pekade långfingret åt bussen som åkte igenom stan snabbt. när den kom då alla fans var utanför stadion.. woooow... militärer hade hård bevakning på 3 olika vägar där inters buss skulle komma och ett som var fritt där juventus buss kom. det visar sig att fansen hade lagt spärr med bilar olika ställen i stan för att forcea bussen att åka dit alla fansen stod. och när bussen kom, snabbt som fan utan hänsyn till att människor kunde bli överkörda, så jävlar flög det grejer. skor, mackor ALLT ni kan tänka er. man kunde se hur spelare tog skydd (???) i bussen.

 

passionen för fotboll är så stor i italien att hatet blir dubbelt så mäktig när fiender kommer in på ens hemmaplan.

 

mäktig känsla! därför italienska ligan är och förblir världens bästa liga. england och spanien kan spenderar hur mycket pengar dom än vill... känslan blir aldrig som i italien.

 

har lite smått tänkt på att kanske dra och se minst 3-4 derbyn efter januari. försöka få in riktiga hatmatcher. det är nu jag har möjligheten.

 

måstematcher isåfall är typ ->

panathinaikos-olympiakos

fenerbache - galatasaray

röda stjärnan - partizan (eller serbisk hatmöte iaf)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drog ni vidare igår eller? Jag minns inte riktigt vad som hände. Var riktigt sliten. Vi körde rätt hårt från kl5 för att ladda upp inför derbyt. Minns att jag försökte ragga på bartendern på limerick. Efter det är det ganska blankt...

 

Från Limerick drog vi till East med er, därifrån skulle vi åka taxi till McDonalds (eller något) men ni var för fina för att åka taxi med mig och Murrz, så vi vände hemåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Microplus för månaden online. Typ 15k sek med rb. Fått in vansinnigt dålig volym. Ca 3800 händer. Har helt okej pokermotivation, men väljer ändå annat skit före. Fått in 41018 händer på senaste 5 månaderna. Det är riktigt jävla dåligt. Skäms lite. Blir semilockdown i Oktober. Måste få in åtminstone 40k händer. Lever verkligen över mina tillgångar atm...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...