Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

blä vilken badbeat om det här står sig.

 

har reggat ftps wsop kval men det är något allmänt facked up med nätet så jag kommer inte in på ftp och andra siter som hotmail.com. kan alltså inte avregga vilket suger.

 

kommer inte heller ni på absolute för att regga turre där.

 

one time nu da!

 

edit: iphonens internet är också fucked sedan dagar tillbaka av någon anledning. så kan inte heller använda den

 

jag kan kolla på om jag kan komma in i din ftp härifrån om du vill o avregga åt dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Dom är såna retards i elfenbenskusten, orka filma där, han borde stå kvar o be till domarn på sina knän att Kaka inte ska bli utvisad, dom behöver all hjälp dom kan få i sista omgången för o få ner Portugals målskillnad, dom tänker inte långt där. Hoppas dom lyckas få Fabiano utvisad också så kan dom vila laget mot Portugal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom är såna retards i elfenbenskusten, orka filma där, han borde stå kvar o be till domarn på sina knän att Kaka inte ska bli utvisad, dom behöver all hjälp dom kan få i sista omgången för o få ner Portugals målskillnad, dom tänker inte långt där. Hoppas dom lyckas få Fabiano utvisad också så kan dom vila laget mot Portugal.

 

Sånna där filmingar borde ge avstäning 1-3 matcher för att få bort dom från fotbollen, jävla vidrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BBB har dns problem testa http://code.google.com/intl/sv-SE/speed/public-dns/ borde funka.

 

 

fake edit:

går det att spela på vem som tar inlägg 20k?

 

BUUUMP!

 

Är det någon som fått FTP att fungera genom att göra såhär? Provat med både bärbara och stationära, men samma där.

 

Sjukt vilken otur jag har idag :shock:. Min far har åkt iväg till England så vet inte vart mitt 3g modem är (lånade till han), Emil är i Italien och Ante har inte 3g.

 

Kan ju be någon att logga in och avregga mig, men vill verkligen lira turneringen. Är det ingen som bor nära södermalm och som träffat andra forumet (så man vet att allt är säkert) som råkar ha 3g modem över? Kan betala för att använda över natten :oops:!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vild gissning taget ur luften, men har du en iPhone så kan du ju dela internetanslutning. För den delen så har väl dom flesta nyare mobiler någon sådan lösning, brukar räcka för att spela några bord poker.

 

Dock är det väl så att telenor har samma problem som BBB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BUUUMP!

 

Är det någon som fått FTP att fungera genom att göra såhär? Provat med både bärbara och stationära, men samma där.

 

Sjukt vilken otur jag har idag :shock:. Min far har åkt iväg till England så vet inte vart mitt 3g modem är (lånade till han), Emil är i Italien och Ante har inte 3g.

 

Kan ju be någon att logga in och avregga mig, men vill verkligen lira turneringen. Är det ingen som bor nära södermalm och som träffat andra forumet (så man vet att allt är säkert) som råkar ha 3g modem över? Kan betala för att använda över natten :oops:!

 

Kuta ner på 711 eller pressbyrån och köp ett comviq kontant 3g modem för 2-300kr. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...