Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Sjukt ställe. Har jobbat personalfest där. Blir en bra kväll tror jag. Själv så jobbar jag mycket bänken utanför Toxic, har tatuerat fötterna :D

 

Kan tala om att det var riktigt sjukt. inte varje dag man får äran att träffa SKUMPAdrinos heller. Synd att Ulaf var en No Show. Pics på tatueringen Kim...

 

äh

 

Kreativt Martin. Snygg edit...

 

 

Den här videon höjde sig ytterligare ett snäpp igår, när Izy berättade att det ser ut som han får en fis i ansiktet precis i början av videon. Riktigt kult. Kolla ansiktsuttrycket och lätet...

 

 

Sida 2 i tipset. And counting :(

 

Och UL Shahin osv. Du borde hakat med ut med facit i hand. Bara för att smeta in det lite...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men ofta dom gör mål i 86e...

 

såja!

 

dagen börjar bra med 3 poängare :mrgreen:

 

jobbar jag in wsop main paket så lovar jag att sjunga en låt på finska och lägga upp på youtube om jag även går vidare till dag 2.

 

EDIT: DAI DAI DAI DAI ITALIA!!!!

hur kan lippi starta med iaquinta igen? IN MED HAN I SLUTET AV MATCHEN OCH LÅTA HAN SPRING SÖNDER BACKARNA GAHHHHHH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blä vilken badbeat om det här står sig.

 

har reggat ftps wsop kval men det är något allmänt facked up med nätet så jag kommer inte in på ftp och andra siter som hotmail.com. kan alltså inte avregga vilket suger.

 

kommer inte heller ni på absolute för att regga turre där.

 

one time nu da!

 

edit: iphonens internet är också fucked sedan dagar tillbaka av någon anledning. så kan inte heller använda den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...