Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Hoppas man är bjuden på segerfesten.

 

När du börjar inse att avståndet blivit för långt plockar du fram en klassisk jinx, imponerande:)

 

Men eftersom du utlovade fest vid Algeriet vinst av gruppen så ordnar jag å!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du börjar inse att avståndet blivit för långt plockar du fram en klassisk jinx, imponerande:)

 

Men eftersom du utlovade fest vid Algeriet vinst av gruppen så ordnar jag å!

 

Man är ju inte turneringsproffs för inte :)

 

Jag tycker Algeriet va grymma, haft lite otur bara, kunde ju kommit till 25 ggr :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 Slovenien 2 1 1 0 3-2 4

2 USA 2 0 2 0 3-3 2

3 England 2 0 2 0 1-1 2

 

Gruppreglerna är dessa,

 

1. Antal poäng (obv)

2. om lika, målskillnad mellan alla 4 lag

3. sen flest gjorda mål alla 4 lag

4. inbördes möten/flest poäng av dom som är lika

5. målskillnad mellan dom som har lika antal poäng (matchen/matcherna dom spela mot varann)

6. flest gjorda mål bland dom som är lika om inget annat avgör det

7. lottning av Fifa.

 

Blev fan lite luddigt men hoppas alla fattade.

 

Kort o gott innebär det, om vi räknar med att Usa minst kryssar 0-0 mot Algeriet behöver England 2-2, 1-1 räcker inte. Vid 0-0 och 2-2 så blir det om jag förstått rätt, lottning.

 

källa?

 

enligt http://www.vm-2010.se:

 

Men eftersom inbördes möten avgör istället för total målskillnad vid lika antal poäng räcker det för Nigeria att besegra Sydkorea.

 

EDIT: Hittade själv i fifas dokument på sid 23-24 att det var som du skrev! Tävlings regler

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll är det utgång i Ulaf och Starvins hemtrakter i Sundbyberg. Grand Garbo heter stället, och har hört mycket historier om vilket grisigt ställe det tydligen ska vara. Förkrök hos mig till fotbollen, och padrinos är bjuden. Kan bli riktigt sjukt det här...

 

Sjukt ställe. Har jobbat personalfest där. Blir en bra kväll tror jag. Själv så jobbar jag mycket bänken utanför Toxic, har tatuerat fötterna :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

waaaaoooooooooow vilken match. svårt att grinda när det är sinnesjuka målchanser. jag har obv bettat 1-1 som omöjligen kan stå. gör den det så är jag helt plötsligt med på första sidan. har gett upp hoppet om vm-krysset då inho förstör det roliga, men kanske kan tura in.

 

var det btw jag som tänkte på tjernobyl kids när slovenien gjorde deras "byta lampa"-dansen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

waaaaoooooooooow vilken match. svårt att grinda när det är sinnesjuka målchanser. jag har obv bettat 1-1 som omöjligen kan stå. gör den det så är jag helt plötsligt med på första sidan. har gett upp hoppet om vm-krysset då inho förstör det roliga, men kanske kan tura in.

 

var det btw jag som tänkte på tjernobyl kids när slovenien gjorde deras "byta lampa"-dansen?

 

Mitt 0-0 dog tidigt och unnade dig ditt res där! It aint over till...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...