Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Så går det när man petar Nasri...
Var ju än värre för Nasri förra EM.

Sjukaste hånet i en av matcherna, när Nasri byts in efter ca 20e minuten mot en skadad spelare, för att bara fem minuter senare bli utbytt då en ny back måste bytas in efter en utvisning. Blev förvånad hur han höll sig helt cool då Nasri å inte verkade minsta förbannad alls. :-)

 

Domenech måste iaf haft en jävla hålhake på ansvariga i fotbollsförbundet efter EM-slutspelet. Är ju helt obegripligt hur han kunde få fortsätta som förbundskapten efter att dom skämt ut sig i tre raka matcher där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WHERE THE FUCKING COCKTAIL MAN? I MEAN WHATS UP WITH THIS MAN?

 

PLAY THIS TABLE WAIT FOR EVER? ENOUGH IS ENOUGH MAN.

 

sjukt odräglig baller :mrgreen:

ger bort marker till erick, visar korten till publiken, är full och snackar skit. ändå tar han hem det :mrgreen:. nut nut babyyyyyy. underbart hur han snackar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

!"#%¤&/()(#/"&!%½/¤(%&p(%&)¤(#/"#(%)p(&å%¤(#/"&/¤(%#)&¤=/%&)¤(#/"&/¤(%#)/?(&)¤%(#/"&!"/¤faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn5re3watujh

5q34

Juw645

Ik

46koli4

alltså vad i helvete3!½!R"#T¤"QT¤"QQY¤"%#YQ%¤# jag hatar opker

 

edit: plus...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går tyvärr inte. Jag har pengarna och jag tänker runna hela pf med en liten utlandssemester. Scam scam scam...

 

Igår var en kul dag. Ludvvig kom och hälsade på då han jobbade i Stockholm. Vi bestämde oss för att gå ut. F12-terassen med Izy, Sexyterran och ett gäng IRLs...

 

Izy droppade ganska insta den legendariska kommentaren: "asså, den här kvällen är katastrof, jag har redan träffat tre tjejer jag legat med"

Ludvvig jobbade bortamatch i Midsommarkransen...

 

Ludvvig runnade precis mig på kinapoker. Nån gävlevariant som han obv hade edge på. Torska 1200 på två sista rundorna...

 

Ludvvig åkte precis till Odenplan för att hämta upp Idol-Alice. Not so hidden osv...

 

Nu ska jag på match mot Atletico Nacka som leder serien med full pott. Hoppas på ett VM-resultat. Tilt att man missar England...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...