Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Nu är det dags för PFs high stakes VM-tips. Jag och WPT-Ragnar knåpade precis ihop en liga, VM-kryss alá PF. All info finns på hemsidan, men här följer en kort instruktion om hur man lite enkelt går till väga. Det är alltså inte någon drömelva det handlar om, utan man gör tipset innan VM börjar, och sedan står det ursprungliga tipset turneringen igenom. Poängsystemet ligger på hemsidan, och man ska väl i princip tippa 1x2 i alla matcher, samt resultatet i varje enskild match, vilka som går till kvart/semi/final, vilka som står som slutsegrare, vem som vinner skytteligan osv. mycket lotto, men det betyder att fler kan delta. Skillmomentet i dessa typer av tävlingar är extremt litet imo...

 

 

1. Gå in på följande site:

 

https://ligafootball.com/?sid=fotbollsvm〈=sv

 

2. Regga account och logga in...

 

3. Lägg ett tips. Går att ändra ända fram till 11:e Juni..

 

4. Joina ligan (VM-kryss alá PF)...

 

5. Betala via hemsidan. Minsta insättning är 20€, och då får man gå med i World Liga, och tävla mot hela världen. Detta är tyvärr ett måste för att få sitt konto godkänt...

 

6. Skicka 3000kr till mitt bankkonto. Glöm ej att skriva PF-nick i meddelandet så jag vet vem det är ifrån. Jag tar ingen rake, trots det extrema slitet...

 

Vill man delta och inte har mig på msn, så är det bara att pma, för kontonummer osv. Från micro till high stakes och bumhunter till drakjägare. Jag tycker så här: ALLA är med...

 

Ovan står hur man går till väga. Beercreek och Inho. Ni har PM...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

liveonsdag?

 

btw sjukt fantasifulla namn på de senaste tillskotten i vm-tippet

 

Hade jag varit plussande som du hade jag nog tagit mig till cc. Nu känns det lönlöst. Padrinos åker bara hem när jag kommer...

 

Jag tror inte folk förstått hur ma byter namn på tipset. Dom som har massa siffror kanske borde ta itu med det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sååuuuujaa!

 

hade session med mina coacher igår och idag vilket var sick då jag lyckades förbättra en del grejer. inte för att just dom två påverkade dagens resultat men hoppade ner på NL600 där jag plockade 12 bi, sen klev jag upp igen på NL1k där jag sprang askallt och fölroade alla flips och så. men krigade vidare och hade lovat amutu att plussa över 100tkr så..... kl 4.32 så har jag officiellt spikat rekordag. aldrig vunnit såhär mycket varken hu, turre eller sh på en dag.

 

+15 dollax slutar dagen upp.

 

hehehe kul fan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sååuuuujaa!

 

hade session med mina coacher igår och idag vilket var sick då jag lyckades förbättra en del grejer. inte för att just dom två påverkade dagens resultat men hoppade ner på NL600 där jag plockade 12 bi, sen klev jag upp igen på NL1k där jag sprang askallt och fölroade alla flips och så. men krigade vidare och hade lovat amutu att plussa över 100tkr så..... kl 4.32 så har jag officiellt spikat rekordag. aldrig vunnit såhär mycket varken hu, turre eller sh på en dag.

 

+15 dollax slutar dagen upp.

 

hehehe kul fan

 

8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin har bomber shalalalalalala :)

 

 

Sista dagen att joina VM-krysset idag!

 

Skickar reminders till Geewhiz, Nidron, Ludvvig, Zumsar, Amutu, Martinnuts, Ramz 2 polare och alla andra som visat intresse. Uppmanar även samtliga att gå in och styra upp sina tips innan det är för sent. Jag stoppade in siffror helt random(Brasilien-Nordkorea 3-7), när jag gjorde mitt ursprungstips, så suger om man glömmer bort att ändra innan tävlingen börjar. Uppmanar även att byta namn på era tips till något fyndigt. Många har datumet som man reggade som tipsets namn, vilket ser rätt dumt ut. När jag får in Watoz pengar som han har skickat är potten uppe i 78k sek. Vi behöver några late regs för att nå 100k-gränsen...

 

Ikväll är man bjuden på grillning till Martinnuts. Riktigt lajbans...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sååuuuujaa!

 

hade session med mina coacher igår och idag vilket var sick då jag lyckades förbättra en del grejer. inte för att just dom två påverkade dagens resultat men hoppade ner på NL600 där jag plockade 12 bi, sen klev jag upp igen på NL1k där jag sprang askallt och fölroade alla flips och så. men krigade vidare och hade lovat amutu att plussa över 100tkr så..... kl 4.32 så har jag officiellt spikat rekordag. aldrig vunnit såhär mycket varken hu, turre eller sh på en dag.

 

+15 dollax slutar dagen upp.

 

hehehe kul fan

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin har bomber shalalalalalala :)

 

 

Sista dagen att joina VM-krysset idag!

 

Skickar reminders till Geewhiz, Nidron, Ludvvig, Zumsar, Amutu, Martinnuts, Ramz 2 polare och alla andra som visat intresse. Uppmanar även samtliga att gå in och styra upp sina tips innan det är för sent. Jag stoppade in siffror helt random(Brasilien-Nordkorea 3-7), när jag gjorde mitt ursprungstips, så suger om man glömmer bort att ändra innan tävlingen börjar. Uppmanar även att byta namn på era tips till något fyndigt. Många har datumet som man reggade som tipsets namn, vilket ser rätt dumt ut. När jag får in Watoz pengar som han har skickat är potten uppe i 78k sek. Vi behöver några late regs för att nå 100k-gränsen...

 

Ikväll är man bjuden på grillning till Martinnuts. Riktigt lajbans...

 

Jag hittar inte på skitsidan vart fan man byter namn på tipset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VM-krysset närmar sig och idag har ett gäng anslutit...

 

Följande har betalat:

 

NikLasVegas

Gibbssson

Sexyterran

Antisk

WPT-Ragnar

Snusarn

IRLsucks

Shahin89

Starvin

FriSoren

PK

KungKroon

Prizonic

Maxwell

Joey

Ramz

Padrinos

Ekan

Nebo

Shahin86

Moonkenny

Klunken

AnteSvante

KellyS

Inho

Watoz

Izy

M1978

Geewhizm8

 

Tot: 87000

 

Shahin89 och KellyS har betalat men inte joinat ligan. Styr upp det när ni har tid...

 

Tureniec, Mattsson och Ludvvig joinar ligan och betalar senare ikväll...

 

Joinar TVÅ till når vi 100k sek. Vem tar steget? Kommer givetvis hyllas upp till skyarna...

 

Potentiella kandidater:

 

Amutu

Zumsar

NidroOn

Martinnuts

Beercreek

Övrig Hero?

 

Nu drar jag på grillning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oväntat att shahin89 skulle vara den som betalat UTAN att faktiskt lämna in ett lag...

 

"åhh jag är så rik nu att jag inte bryr mig om 3k SEK" 8-)

 

Iskallt att gå för splitpott och anta att alla andra inte kommer få 1 enda poäng turneringen igenom. Creddas i min bok...

 

Tror jag kan ha ett finger med i "åhh-grejen" här på pf Ulaf. Ledsen för det. IRL är det dock standard i mina umgängeskretsat att håll på så...

 

Edit: Upptäckte nu att sexyterran snott batterierna ur min nästrimmer. Hora...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför säger alla "ååh" helt plötsligt? vem börja? vafan?

 

Nämen VAFAAA-AAHN?

 

Iskallt att gå för splitpott och anta att alla andra inte kommer få 1 enda poäng turneringen igenom. Creddas i min bok...

 

Tror jag kan ha ett finger med i "åhh-grejen" här på pf Ulaf. Ledsen för det. IRL är det dock standard i mina umgängeskretsat att håll på så...

 

Edit: Upptäckte nu att sexyterran snott batterierna ur min nästrimmer. Hora...

 

Är du verkligen gammal nog att ha börjat få problem med hår i näsan???? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...