Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

amutu slängde in en slant på Uruguay och jag tänker inte nitta medan han tar hem en fin vinst. så jag slänger in 5 tuss på Uruguay.

 

KOM IGEN NU SUAREZ OCH FORLAN. KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

 

edit: la även en jämn och fin tuss på att Urugay vinner med 2-1 vilket ger mig 16.5 i odds. någon instamatcha. däremot har ingen matchat uruguay beten :S.. får typ slänga in på bwin om ingen mathcar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

amutu slängde in en slant på Uruguay och jag tänker inte nitta medan han tar hem en fin vinst. så jag slänger in 5 tuss på Uruguay.

 

KOM IGEN NU EGUREN, SUAREZ OCH FORLAN. KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

 

FYP

 

Snart kommer IRLsucks hit och hämtar mig. Sen drar vi till Izy och ser matchen. Sen får man se hur kvällen behärskar sig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

amutu slängde in en slant på Uruguay och jag tänker inte nitta medan han tar hem en fin vinst. så jag slänger in 5 tuss på Uruguay.

 

KOM IGEN NU SUAREZ OCH FORLAN. KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

 

edit: la även en jämn och fin tuss på att Urugay vinner med 2-1 vilket ger mig 16.5 i odds. någon instamatcha. däremot har ingen matchat uruguay beten :S.. får typ slänga in på bwin om ingen mathcar

 

måste safea ifall mitt resultat på 1-0 till frankrike bustar. :lol: Jobba uruguay eller 1-0 till frankrike annars FML.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fel tips ju

 

Vadå? Satt som en smäck!

 

Hur ska man ha missat 1-1 i premiärmatchen? I ett annat tips jag är med i var det 81 av typ 200 som hade det också... Hela tipset avgörs ju typ ivf om man hittar rätt finallag o vinnare där, så inte mycket att hänga läpp över om man bränner de här lätta matcherna i början.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jävla skitvm. 0-0 liksom. av alla resultat så slutar matchen 0-0. och dom här jävla tutorna. om jag någon gång känt att det är för tidigt för att ha något så stort som VM i afrika så är det nu. sen kommer någon säkert säga att det är en tradition att blåsa i störande tutor nonstop i 90 minuter.

 

whats next? VM i afghanistan där dom kastar in bomber under matchen och säger att det är en tradition att kasta in bomber?

 

tutorna är inte bara störande för oss som ser matchen och för dom som är där på plats. det MÅSTE ju störa spelarna?

 

fuck beten och vmkrysset. dom är bust, jag är kass på betta. men ge oss trevliga matcher att se på.

 

fortsätter tutorna så blir det här sämsta vm någonsin. opfjdgpodjgps

 

edit: dom här två bitcharna som är inne i studion och upprepar det mest obv. om man ska se till att köra fair så vill jag fan inför nästa vm se en import blatte, en handikappad, en homosexuell osv osv. fair ska vara fair.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja tutorna är fruktansvärt irriterande, hade glömt bort hur jobbiga dom är! Var nån turnering i vintras med nåt land från varje kontinent spela där det tutades hela tiden med, kommer ej på turneringens namn.

 

Stör mig dock mer på dagens kommentatorer. Först sitter han och säger ett antal gånger att Evra spelar i Arsenal. I andra halvlek sitter han och snackar om Henrys nick och verkar helt klart missat att det var offside ändå.

 

Helt ok första dag men Argentina - Nigeria och England - Usa imorrn känns aningen hetare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Titeln som pf's sämsta sportsbettare känns redan sejfad. För säkerhets skull bombade jag Frankrike även vid sidan av vm-tipset. gg.

 

vm börjar imorgon. Det här är för fan inte vm.

 

Vet ej om du menar mig eller dig själv. Men om du menar mig så kan jag garrantera dig att det blir en fight mellan oss. Inleder VM med huvudvärk, - 6tkr och 0 poäng i VM krysset. Resultatet blir att ligga i fosterställning och sen försöka mig på fredagsgrind.

 

TACK FIFA! Något man sett fram emot nonstop i 4 år inleder med irriterande tutor. Det stör inte bara oss som kollar på matchen. Det stör även spelarna på plan.

 

Enda bra och roliga atm är att se scenerna vid sidan om planen. Hur glada alla sydafrikanare är och hur vita och svarta är "like a big family" som en svart man precis skrek ut.

 

sapokfaospkfaspokfsapofoasopfosaop... vm liksom.

 

men ska inte vara negativ.. ska bita ihop och hoppas att det bjuds på en bra show. nu ska jag vara positiv :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...