Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Väckarklockan på 10, och så det ska det fortsättas. Ska försöka ligga på 8-9 om ett par dagar. Vägrar sova bort dagarna alá shahin...

 

Sov dock mycket oroligt och minns bara korta fragment från mina drömmar. Först missade jag KungKroons spelning, och IRLsucks berättade att det var top2 spelningar han upplevt. Under en låt var det en i bandet som sköt med lasergevär upp i luften. Tydligen sjukt mäktigt...

 

Ulaf var på dejt med en riktigt snygg tjej. Jag pratade med honom på msn, och han sa att dom på dejten endast hade diskuterat ämnet porr. Det slutade med att dom klunsade om vem som skulle ligga med en porrskådis(under dejten). Valet föll på tjejen som således fick ligga på dejten...

 

Jag var på pokerklubb i Gävle. Det ska ha varit den klubb som Ludvig brukar hänga på, men han var inte där nu. Jag spelade en turnering, som avslutades efter en timme. Hade inte förstått systemet, men tydligen så fick man i pengar, så mycket marker som man hade lyckats bygga upp under en timmes spelande. Gick lillplus. FriSoren hittade även till klubben senare, efter att Prizonic berättat att jag var där...

 

Länge sedan jag drömde så cp. Nu ska jag och shahin käka frukost...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väckarklockan på 10, och så det ska det fortsättas. Ska försöka ligga på 8-9 om ett par dagar. Vägrar sova bort dagarna alá shahin...

 

Sov dock mycket oroligt och minns bara korta fragment från mina drömmar. Först missade jag KungKroons spelning, och IRLsucks berättade att det var top2 spelningar han upplevt. Under en låt var det en i bandet som sköt med lasergevär upp i luften. Tydligen sjukt mäktigt...

 

Ulaf var på dejt med en riktigt snygg tjej. Jag pratade med honom på msn, och han sa att dom på dejten endast hade diskuterat ämnet porr. Det slutade med att dom klunsade om vem som skulle ligga med en porrskådis(under dejten). Valet föll på tjejen som således fick ligga på dejten...

 

Jag var på pokerklubb i Gävle. Det ska ha varit den klubb som Ludvig brukar hänga på, men han var inte där nu. Jag spelade en turnering, som avslutades efter en timme. Hade inte förstått systemet, men tydligen så fick man i pengar, så mycket marker som man hade lyckats bygga upp under en timmes spelande. Gick lillplus. FriSoren hittade även till klubben senare, efter att Prizonic berättat att jag var där...

 

Länge sedan jag drömde så cp. Nu ska jag och shahin käka frukost...

 

lol patetisk dejt från min sida alltså :D

 

och den där turneringen låter sjukt likt ett kontantspel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar VM närma sig och detta är sista veckan att joina PF-ligan, och betala in VM-Krysset. Potten är just nu uppe i 66000kr. Är ganska övertygad om att den når över 100k sek, då folk brukar vara väldigt sega med att joina liknande tillställningar. För att pengarna ska hinna nå mitt konto, bör man ha skickat innan torsdag då vissa banker tar lite längre tid. Följande är med i tipset atm:

 

NikLasVegas

Gibbssson

Sexyterran

Antisk

WPT-Ragnar

Snusarn

IRLsucks

Shahin89

Starvin

FriSoren

PK

KungKroon

Prizonic

Maxwell

Joey

Ramz

Padrinos

Ekan

Nebo

Shahin86

Moonkenny

Klunken

 

Bara att pma eller skriva på msn om ni vill joina. Hoppas Carragher ersätter Rio. Jag lär stå och falla med mitt kära England tyvärr...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det med er officare att ge upp HU och ge bort titeln... Pinsamt.

 

On a serious note, ggvwp emil! Känns sjukt att det var en pott dag1 då du drog dött mot mig och skulle bluffa hela stacken men jag gjorde en tight fold :)

 

snackade lite med niklas idag och fyfan vad bra deal emil fick. och sjukt att gabriel drog ut emil två gånger med AT :-(

 

sörens var dock epic. "you want to play for the title".. "i don't care.. you can have it.. i want redbull vodka and party" och så var det med det :mrgreen:

 

somnade klockan 23.30 igår typ efter att ha varit extremt seg hela dagen och vaknade runt 4 vilket har varit det bästa jag varit med om på ett tag nu. emil har promotat att vakna tidigt hur länge som helst och fan vad rätt han hade. normalt så vaknar jag 17-18, äter frulle, lollar runt och drar igång grindet. idag har jag grindat, dragit ut och joggat, varit förbi banken, köpt lite grejer (bla berocca boost som jag har höga förväntningar på) OCH varit förbi niklas och käkat frulle. och klockan är bara 13:00 :lol:. ska bara kolla på kök nu, sen städa lägenhten så jag inte förlorar tuss dollar så har jag meckat klart allt och klockan är inte ens nära midnatt. loool... så sjukt att man hinner göra så mycket. borde vakna tidigt varje dag

 

gzzzzzzzzzz emil, max, okocha, garp och kenta. sm i malta ska fan ha lika många pfare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gg maaaaan! :D

 

Bra jobbat Emil!!!:-)

 

GG!

 

Vad är det med er officare att ge upp HU och ge bort titeln... Pinsamt.

 

On a serious note, ggvwp emil! Känns sjukt att det var en pott dag1 då du drog dött mot mig och skulle bluffa hela stacken men jag gjorde en tight fold :)

 

GG å stort Grattis! :)

 

Gg gz!

 

Grattis Emil!

 

grattis

 

som sagt, riktigt bra deal och stort grattis!

 

Helt rätt tycker jag, grattis.

 

grattis till vinsten Emil o jävligt wp!

 

Stort grattis!

 

Superdeal obv, inte första gången man hör om cosmo-killar som dealar bort hela sin edge i turren.

 

Dealen måste väl ha ett syfte ? För annars ser jag inte vrf man ger bort så mkt EV ?

 

Grattis emil iaf.

 

Stort grattis :)

 

grattis som fan!

 

Grattis! :D

 

Grattis! ähhh.. Ganska sick deal också wp.

 

Haha, gryyym deal. Och ett stoooooort grattis!

 

lite skämmigt å köpa titeln, förlorar ju i bragrights då vilket han uppenbarligen vil ha.

gg,wp å grattis emil.

 

aa värdet ligger ju i sponsor och så. men ger absolut inte bragrights. även om det är helt sick att han vunnit typ 10 st :-P

 

annars så stort GRATTIS EMIL :mrgreen:!

 

Grattis Emil :)

 

väl spelat och grattis!

 

Skön deal! wp och grattis!

 

Grattis! Obv rätt att ta den dealen. Vem bryr sig om en SM(onopol)-titel? ;-)

 

Grattis till en hedrande andraplats (officiellt iaf) :)

 

grattisgrattis!

 

Grattis Emil!

 

GZ Emil & wp

 

Lite besviken över att den beryktade Shahin inte dök upp på CC :S

 

Grattis IRL!

 

TYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTY!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska du till Malta shahin?

 

mm shahin älskar ju malta har du glömt?

 

malta är vidrigt. nu har jag otur att både sm och emop är där :cry:.

 

åker dit samma dag som turneringen spelas och bokar hemresa dagen efter på morgonen. går jag vidare så fint. men jag stannar inte där med än nödvändigt. tror inte myrorna eller geckona var glada över att jag kom dit och härjade i deras säng omss

 

GZ Emil & wp

 

Lite besviken över att den beryktade Shahin inte dök upp på CC :S

 

att det bara är turredonks runt bordet.

 

ville verkligen komma men vaknade runt 19 så suger att dricka öl till frukost och missa ut på grind. valde därför grind.

 

mmmmmm vad fint det hade varit. spelare som 6 och 7 bets shovar in AJo a la minieri mmmm

 

--

 

var och kollade på kök idag och hittade en riktigt fin och stilren kök som hela familjen älskade. ska se till att posta bild sen. den kommer att kosta lite mer än vad jag tänkte att jag vill spendera på den. kommer sluta på 150tuss däromkring. men jag ska bo här i minst en 4-5 år till så jag har hellre något som jag verkligen tycker om än något smart som jag kan ha för att tänka på när jag ska sälja vidare.

 

blir tyvärr inte förrän augusti/september då deras shonnar är bokade ett tag framöver eller något sånt. men kan börja kolla på soffor och sånt meck redan nu vilket också kommer ta sin tid att få hit. så hoppas ha allt med lägenheten klar till januari :mrgreen:

 

atm är lägenheten sjukt opersonlig och man blir ju väldigt sugen på att styra ihop allt när man ser hur fint det blivit hos niklas och emil.

 

gammal men värt att posta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du får inte tro annat än att den e fotoshoppad? den e f.ö rasistisk

 

wat photoshoppad? njao aldrig rasistisk när det är från en asiatisk broder till en annan asiatisk broder från en annan moder. det svenskar inte förstår. en asiatisk grej :-)

 

imnotaracist128647820770071531.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wat photoshoppad? njao aldrig rasistisk när det är från en asiatisk broder till en annan asiatisk broder från en annan moder. det svenskar inte förstår. en asiatisk grej :-)

 

Vi finnar fattar shahin...

 

Det är hög tid för alla rika som lovat att joina ligan att ta sig i kragen idag/imorrn. Pratar givetvis om AnteSvante, Zumsar, Geewhiz, Ludvvig, NidrOoN, Chillarn, MartinNuts osv, som sagt att dom ska joina VM-krysset. Ramz polare joinade f.ö idag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SUDOOOOOOOOOO GEEEEENKIIIIIIIIIII!!!!!!

 

 

Är ju uppenbarligen nåt stort fel i skallen på honom men Sudo var grym :mrgreen: Snacka om att ta "flying triangle" till perfektion 8-)

 

Lite som en fakewrestler nästan. Två sjuka finishing moves med flygande triangeln och "spinning elbow". Han måste ha bäst avslutningsfacit för de movesen i fighthistorian.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...