Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

i grekland streamade jag halva "make it rain remix" på spotify i duschen för att jag är en idiot, och så öppnade jag räkningen från telenor idag. 1500 kr i streamingkostnader... tur för R Kelly att hans vers är först och att den e fucking NUTS

 

 

it was worth itttttt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vågar man äta 24h gammal sushi som stått i kylskåpet eller kommer man få magont? Bjöd min granne på hämtmat igår mot att han gick och köpte det. Han köpte en nuggetmeny och 3 stora sushi. Han orkade bara 2 stora sushi så jag fick en som han la i kylen. Fick btw 10 nuggets i mitt 9-pack för andra gången i mitt liv :)

 

Och där joinade AnteSvante VM-Krysset :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har nu omformaterat datorn för andra ggn, tagit bort virusprogram, stängt av uac. avinstallerat grafik och nätverkskort. ändå kan inte postgres installeras. :cry:

 

Jag har haft problem med postgres på båda mina datorer (not so hidden:D). Postgres brukar ge med sig på 1000:e försöket ungefär. Bara o grinda ner skiten så funkar de tillslut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vågar man äta 24h gammal sushi som stått i kylskåpet eller kommer man få magont? Bjöd min granne på hämtmat igår mot att han gick och köpte det. Han köpte en nuggetmeny och 3 stora sushi. Han orkade bara 2 stora sushi så jag fick en som han la i kylen. Fick btw 10 nuggets i mitt 9-pack för andra gången i mitt liv :)

 

Och där joinade AnteSvante VM-Krysset :)

 

Stäm inte mig om du blir magsjuk nu bara men om du menar att den köptes fräsch igår och stått ett dygn i kyl måste det väl fan vara lugnt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft problem med postgres på båda mina datorer (not so hidden:D). Postgres brukar ge med sig på 1000:e försöket ungefär. Bara o grinda ner skiten så funkar de tillslut.

 

Har gjort exakt så, och det funkar tillslut. Standard brukar vara att starta om datorn 3-4ggr, sen funkar det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i grekland streamade jag halva "make it rain remix" på spotify i duschen för att jag är en idiot, och så öppnade jag räkningen från telenor idag. 1500 kr i streamingkostnader... tur för R Kelly att hans vers är först och att den e fucking NUTS

 

 

it was worth itttttt

 

fyfan, det där är sick...

 

jag var i berlin ons-sön förra veckan för att festa. vaknar upp på hotellet på lördagen eller söndagen, då berättar en polare att han varit på efterfest hos brudar under natten, i ett rum på vårt hotell. standard so far, men sen berättar han att han streamat youtube i "2-3 timmar". :D

 

han har inte kunnat kolla sin teleräkning ännu då det är jobbtelefon, men han påstår att hans jobb tar det. vi får väl se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

första riktiga NL1k sessionen avslutat. 6.8k ner :).

 

så rekordback vilket är tråkigt. sprang faktiskt kallt den här sessionen och det kändes kallt rakt igenom. jobbaden er mig till 2k där jag tänkte att rutinerat vore att lägga ner då det bara var extremt kallt rakt igenom. men fortsätter obv pga monsterfiskar.

 

torska 5k potten också vilket blir rekordpott i förlust också :mrgreen:

 

gav TYP bort 2k i två händer där ena borde jag bara synat river med nötfärg på parad bräda men shove och fick steksyn av AA på AJ9Q9 :). andra tog jag en såndär för avancerad linje och skeppa turn med fd och en over. fick syn och min over var ingen good.

 

nya tag typ :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan, det där är sick...

 

jag var i berlin ons-sön förra veckan för att festa. vaknar upp på hotellet på lördagen eller söndagen, då berättar en polare att han varit på efterfest hos brudar under natten, i ett rum på vårt hotell. standard so far, men sen berättar han att han streamat youtube i "2-3 timmar". :D

 

han har inte kunnat kolla sin teleräkning ännu då det är jobbtelefon, men han påstår att hans jobb tar det. vi får väl se

 

Haha.

Ni har väl inte glömt denna. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article407405.ab

Man ser ju verkligen på bilden också att P.E själv har gått till tidningen för att söka tröst, oj vad ledsen han ser ut. Nu vet jag inte hur tät Ekwall är iofs, kanske kändes rejält i plånboken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan, det där är sick...

 

jag var i berlin ons-sön förra veckan för att festa. vaknar upp på hotellet på lördagen eller söndagen, då berättar en polare att han varit på efterfest hos brudar under natten, i ett rum på vårt hotell. standard so far, men sen berättar han att han streamat youtube i "2-3 timmar". :D

 

han har inte kunnat kolla sin teleräkning ännu då det är jobbtelefon, men han påstår att hans jobb tar det. vi får väl se

 

hehe vi streama också som fan på hotellet i helgen när kröket börja, skönt för mig att det nog var mest från polaren iPhone tror jag =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vågar man äta 24h gammal sushi som stått i kylskåpet eller kommer man få magont? Bjöd min granne på hämtmat igår mot att han gick och köpte det. Han köpte en nuggetmeny och 3 stora sushi. Han orkade bara 2 stora sushi så jag fick en som han la i kylen. Fick btw 10 nuggets i mitt 9-pack för andra gången i mitt liv :)

 

Och där joinade AnteSvante VM-Krysset :)

 

Nu har det dock gått ett dygn sen du skrev och du har nog ätit upp sushin redan, men tänkte bara säga att jag åkte och köpte sushi förut vid 19 tiden någon kväll och ställde den i kylen och skulle ta en dusch innan. Dock glömde jag sushin och hittade den nästa dag vid 14-15 och testade att äta och den smakade nästan nästan precis som ny. Blev väldigt förvånad då jag förväntade mig att den skulle vara helt torr och äcklig. Så käka på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har det dock gått ett dygn sen du skrev och du har nog ätit upp sushin redan, men tänkte bara säga att jag åkte och köpte sushi förut vid 19 tiden någon kväll och ställde den i kylen och skulle ta en dusch innan. Dock glömde jag sushin och hittade den nästa dag vid 14-15 och testade att äta och den smakade nästan nästan precis som ny. Blev väldigt förvånad då jag förväntade mig att den skulle vara helt torr och äcklig. Så käka på!

 

AnteSvante berättade att det var okej, så jag åt den. Den var helt okej och inga magsmärtor. Nöjd...

 

Idag och imorrn är väl typ sista dagarna att joina VM-Krysset. Snart börjar det. Wiieee...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...