Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Är jag dum i huvet eller vad missa jag.. står inte en sydafrika spelare på mållinjen? hur fan blir det offside? men eftersom kommentatorerna sitter å berömmer domarna är det väl jag som missade något med den situationen?

förvirrad :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är jag dum i huvet eller vad missa jag.. står inte en sydafrika spelare på mållinjen? hur fan blir det offside? men eftersom kommentatorerna sitter å berömmer domarna är det väl jag som missade något med den situationen?

förvirrad :shock:

 

Spelarna glömmer det själva ofta, händer ju inte så ofta men när motståndarlaget tar upp målisen i 93e typ när dom ligger under så brukar det bli lite smarriga kontringar som dom åsnar bort för dom glömmer den regeln, man är väl inte van vid att målisen ska va ute o härja.

 

Man kan inte se andras tips i ligan? Det suger ju isf! /=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

usch iom att jag tippade med typ några minuter kvar och klonkade in att jag reggade med några sekunder innan avspark så lyckades jag välja Drogba som en av målskyttarna istället för Fabiano :-(.

 

jag valde målskyttar där lagen går långt och laget spelar på anfallarna, så tänkte att Drogba är ett bra val då dom har slagpåsen nordkorea i gruppen. men fan vilket misstag :P. har fan tippat bort dom. valde Fabiano men valde bort honom sekunden innan..tiiilt!

 

får hoppas på klonk :cry:

 

edit: hade ingen anning om mittfältsregeln :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

usch iom att jag tippade med typ några minuter kvar och klonkade in att jag reggade med några sekunder innan avspark så lyckades jag välja Drogba som en av målskyttarna istället för Fabiano :-(.

 

jag valde målskyttar där lagen går långt och laget spelar på anfallarna, så tänkte att Drogba är ett bra val då dom har slagpåsen nordkorea i gruppen. men fan vilket misstag :P. har fan tippat bort dom. valde Fabiano men valde bort honom sekunden innan..tiiilt!

 

får hoppas på klonk :cry:

 

edit: hade ingen anning om mittfältsregeln :(

 

Wat?

 

Offside måste f.ö upphävas av två försvarande spelare, men målisen är ju typ alltid en av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...