Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
Filmtips!

wrong turn 3: left for dead

Man kan tro den är dålig men den är faktiskt riktigt bra och blir bara bättre ju längre in i filmen man kommer.

va? haha 2an va hur dålig som helst, 1an va bra dock. Får lita på dig då :D

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
underbar video, men vad säger hon mot slutet? "I spoke with your mom yesterday"!? :shock:

Här är fortsättningen :mrgreen:

Jag, RailFish, frissan, vegas och irl drar på peters konsert den 4e. skeppar biljette rimrn.. nu får vi hålla tummarna om att biljettsajter har biljetter kvar. gogoog

Postad
Här är fortsättningen :mrgreen:

Jag, RailFish, frissan, vegas och irl drar på peters konsert den 4e. skeppar biljette rimrn.. nu får vi hålla tummarna om att biljettsajter har biljetter kvar. gogoog

Wieee. Kommer bli en awesome födelsedag...

Postad
borde inte ken vara i något häkte i väntan på rättegång eller något? Han stod väl anklagad för något sist jag hörde om honom?!

En person behöver inte sitta häktad bara för att den är anklagad och väntar på rättegång. Om person kan tänkas förstöra bevis eller fly, saknar fast hemvist, risk för att göra mer brott eller straffskalan börjar på två år. Något av de rekvisiten ska vara uppfyllda, samt ska personen vara sannolikt/skäligen misstänkt för att personen ska kunna häktas.

Postad
En person behöver inte sitta häktad bara för att den är anklagad och väntar på rättegång. Om person kan tänkas förstöra bevis eller fly, saknar fast hemvist, risk för att göra mer brott eller straffskalan börjar på två år. Något av de rekvisiten ska vara uppfyllda, samt ska personen vara sannolikt/skäligen misstänkt för att personen ska kunna häktas.

Fuskare är kreativa människor?

Postad

t-i-l-t

vaknar nu och är säkert på väg mot samma elände som tidigare där jag sov 10 och vaknade 19.00 tiden... min laptop beter sig cp men plussade 6tkr och 900 dollar med speldatorn igår så bådar gott.

lockdown here i come..

• Skapa nytt...