Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Om jag lyckas med 3m300k(är lite under fas atm), så ska jag börja kolla på bostadsrätter i dec. lär dock dröja innan jag hittar nån. Är dock rätt bra tillfälle att slå till på lya i dagsläget. Vet iofs inte om du är ute efter hyres...

 

Nu ska jag köpa plåtar till AIK-Leksand på söndag...

 

Själv är jag lite orolig för bostadsmarknaden, då jag funderar lite på att byta till större. Kan vara en bubbla på att spricka med en marknad som blivit förblindad av rekordlåga räntor och en ständigt ökande total skuldsättning.

 

Och ska du flytta från S-Boo?? några läskiga visdomsord:

Det är lång väg från Saltsjö-Boo till Sergels Torg. Det är lång väg från kärlek och glädje till saknad och sorg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och ska du flytta från S-Boo?? några läskiga visdomsord:

Det är lång väg från Saltsjö-Boo till Sergels Torg. Det är lång väg från kärlek och glädje till saknad och sorg.

 

va? det finns direktbussar på morgnarna till plattan, de tar 15 min. vadå långt bort. vadå glädje och sorg och det där. utveckla!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såhär gåre om man försöker syna för split :)

 

Seat 3: KlM_JONG_lL ($448 in chips)

Seat 8: reijsen ($758.20 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

reijsen posts blind ($2), KlM_JONG_lL posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

reijsen raises to $12, KlM_JONG_lL calls $12.

 

FLOP [board cards: King of Spades,King of Hearts,Queen of Spades ]

KlM_JONG_lL checks, reijsen bets $16, KlM_JONG_lL calls $16.

 

TURN [board cards: King of Spades,King of Hearts,Queen of Spades,Queen of Hearts ]

KlM_JONG_lL checks, reijsen bets $35, KlM_JONG_lL calls $35.

 

RIVER

[board cards: King of Spades,King of Hearts,Queen of Spades,Queen of Hearts,King of Diamonds ]

KlM_JONG_lL bets $385 and is all-in, reijsen calls $385.

 

SHOWDOWN

KlM_JONG_lL shows [ Jack of Hearts,King of Clubs ] [FTW!!!]

reijsen mucks cards [ 7 of Diamonds,9 of Spades ]

KlM_JONG_lL wins $895.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

folk ba kör

 

ska noteras att den här gubben slog om mig en gång på typ 500-600 händer där han hade flygande nötter så jag tvekar inte ens på att han har nötter och vill bara ha in pengarna.

 

Sen på river när han pushar tänker jag; "stackar har säkert 88 eller så"

 

loldogs

 

$2/$4 No Limit Holdem

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

SB Hero ($1,240)

BB Checkerf ($1,117)

 

Pre-Flop: ($6, 2 players) Hero is SB A:club: A:heart:

Hero raises to $12, Checkerf calls $8

 

Flop: 5:club: A:diamond: 8:club: ($24, 2 players)

Checkerf checks, Hero bets $18, Checkerf raises to $45, Hero raises to $125, Checkerf calls $80

 

Turn: 4:spade: ($274, 2 players)

Checkerf bets $206, Hero raises to $550, Checkerf calls $344

 

River: 10:spade: ($1,374, 2 players)

Checkerf bets $430.10, Hero calls $430.10

 

Final Pot: $2,234.20

Checkerf shows

4:heart: 6:diamond:

Hero shows

A:club: A:heart:

 

Hero wins $2,233 ( won +$1,135.90 )

 

Checkerf lost -$1,117.10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra dag, +3.7k$ på nl400 över 3k händer och hittat en ny serie att grinda, the vampire diaries, som har samma story som twilight ungefär med en sinnessjukt snygg tjej med huvudrollen, stört snygg. railar shahin nu i väntan på att serier kommer ut, han vinner otippat.

 

edit klart piratebay e nere

edit2 jag vill till thai, jag får typ ont när jag kliver utanför dörren och möter kylen jst nu, pallar inte månader och åter månader av det. thai ftw,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt bra dag för mig med. Är plus 20 av de senaste 21 sessionerna, vilket bara det är otroligt. Backade 400$ på turneringar idag, men hittade 1500$ upp på cg. Vunnit 7k, senaste 5 dagarna och är i fas för månaden. Har nu gått 15 dagar, och jag är lite över 50t kr plus, vilket innebär att jag är på god väg mot 3m300k. Springer dessutom över EV för månaden vilket var länge sedan sist:)

 

Grindat nl5 senaste halvtimmen. Såg att det var röda siffror där så jobbade upp dom till grönt. Stört mig på det ganska länge faktiskt. Var rött där, då jag använde den nivån till att mecka med min hud...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan verkar som att även slutsålt.se slutat sälja peter doherty biljetter :shock:

 

hittar inget på blocket eller så heller och de har bara balkongbiljetter. Kan tänka mig skeppa balkongplatser.. men vet fan inte. Hade varit mer soft att ha ståplatser. Någon(igor, emil, niklas, sören) som har tankar om det?

 

Kan tänka mig åka till den i malmö för att se honom uppträda.. vore epic.

 

fan da

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan verkar som att även slutsålt.se slutat sälja peter doherty biljetter :shock:

 

hittar inget på blocket eller så heller och de har bara balkongbiljetter. Kan tänka mig skeppa balkongplatser.. men vet fan inte. Hade varit mer soft att ha ståplatser. Någon(igor, emil, niklas, sören) som har tankar om det?

 

Kan tänka mig åka till den i malmö för att se honom uppträda.. vore epic.

 

fan da

 

 

Borde fan komma upp biljetter inom några veckor på blocket eller liknande.

 

Jag är inte sugen på balkongplatser iallafall , isf betalar jag hellre mkt mer för ett par vanliga ståplats tickets om dom kommer upp....

 

"På våning två sitter du i biograffåtöljer och ser konserten genom ett stort panoramafönster. Ljudet kommer via högtalare i biografen. Bar finns även på ovanvåningen." :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

va? det finns direktbussar på morgnarna till plattan, de tar 15 min. vadå långt bort. vadå glädje och sorg och det där. utveckla!!!!!

 

Om man har varit och krökat i Gustavsvik brukar man få höra den på bussen in mot stan. Det är Saltsjö-Boos store son som är upphovsman.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...