Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Min dator är så jävla riggad. På två sätt och det ena är jävligt positivt...

 

Reggar jag 1-2 lågbi turrar kommer jag helt otroligt nog till finalbord på minst en. Borde verkligen lira såna turrar då jag springer äckligt bra. Reggade bara 7k gtd, är på ft nu(sist atm)...

 

Det andra är helt sjukt. Varje gång jag når ft försvinner bettingknapparna. Kan itne höja, folda etc. Nu hände det för första gången utanför ft. Händedirekt när jag kom itm med 20pers kvar. Måste alltid ha laptopen beredd, så att jag kan byta när det vankas ft/itm...

 

Någon som har haft liknande problem?

 

Edit: Kom 4:a för 750. Snart steven på månaden mao...

 

 

På Party. Ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur blev det med slutet av 300, någon som kollat upp det än?

 

Och hur vart utgången? Min mobil är ur funktion sen igår natt så var lite svårt att få tag på er :)

 

jag har ringt dig. och nu spyr sören. var ie jävigt bra utgång. jag skriver på lvelsprå. ni som förstår gör det.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har ringt dig. och nu spyr sören. var ie jävigt bra utgång. jag skriver på lvelsprå. ni som förstår gör det.....

 

givande konversation via msn nyss.. med (antagligen) mrvegas. Sören är full har jag i alla fall lyckats uppfatta :-)

 

haha niklas och sören var sååå jävla fulla, så sen när vi ringde dom och dom blivit utslängda vare bara "aha, redan" (:::ÖÖÖ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

keeeeeeeeewwwwwwlllll dag :D

 

Bjöd Martin "m9" Mutumba på en drink och vart bjuden 2 drinkar av Bojan Djordcic:mrgreen:

 

Vi har tecktonik barmitzaht natten lång och jag lycakdes obv gto min game med att köpa hem max.. nu sitter jag och täer max deluxe med chiily chiese.. det ni izy och mårten osm int eville följa med :D

 

ska äta nu och rejla pf.. ska även fiak med en ubbbbersöt tjej på tisdag.. +1.3k sedan tilten.. saker ser ljsut ut atm... jay är här.. hur kan dagen bli bttre?

 

edit: bjöd även martin och restne på shots.. då kommer salousahgen eller va dhena heter och SNOR min shot :D.. miosttänker obv niklasvegas som boven som ga vigä mi nshiort med gör inget.. hade sjukt jkul.. orkar seriöst inte stava rätt så fastna inte heh :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

herocalls i all ära.. han är typ reg och hittar den här synen.. sick :-P

 

$2/$4 No Limit Holdem

4 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

CO Hero ($582.90)

BTN 2xPotten ($658.80)

SB GButler12 ($499.20)

BB BagItUpPlz ($858.10)

 

Pre-Flop: ($6, 4 players) Hero is CO 6:heart: 7:heart:

Hero raises to $12, 1 fold, GButler12 raises to $44, 1 fold, Hero calls $32

 

Flop: 9:heart: 10:club: 5:heart: ($92, 2 players)

GButler12 bets $55, Hero calls $55

 

Turn: A:spade: ($202, 2 players)

GButler12 bets $150, Hero raises to $483.90, GButler12 calls $250.20

 

River: K:club: ($1,086.10, 2 players)

 

Final Pot: $1,086.10

GButler12 shows

3:heart: K:heart:

Hero shows

6:heart: 7:heart:

 

GButler12 wins $1,000 ( won +$502.80 )

Hero wins $83.70 ( lost -$499.20 )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JA, jag och Sören blev utslängda, ganska nära inpå varandra. Grejen var den , att jag inte trodde på att Sören blivit utslängd, så jag gick och letade efter honom. Då tog en vakt tag i nacken på mig, och så var det med den saken...

 

JA, jag trakasserade folk på msn och med mobilen. Standard?

 

JA, jag var en av dom 3 personerna(+Jay och Mårten) som torskade flippen om notan på restaurangen. Blev 1600kr skallen, vilket får ses som en jävligt dyr flipp. Fitta att river var spader...

 

JA, vi lyckades tajma en FET allsvensk utgång. Vi hamnade på Solidaritet efter mycket om o men. I kön spottar man direkt Mikkel Jensen, Olof Guterstam och Philip Haglund. BP var där mao. Sedan inne på stället ser man ett par bekanta ansikten direkt. Serieledarna Ivan Obolo, Jos Hooiveld, Yusuf Saleh och Marcus Jonsson rockar loss på dansgolvet. En bit därifrån står Daniel Tjernström, Kenny Pavey och Andreas Eriksson(tidigare AIK, nu BP) och pimplar öl. Som grädde på moset hittar man även Bojan Djordjic i pissoaren, och även några minuter senare, Martin med stor M, Mutumba ute i vimlet.

 

Några roliga saker som jag minns hände var...

 

Pablo Pinones Arce tjafsade med mig om något jag inte minns...

 

Jos Hooiveld körde en rejäl dansshow för alla i baren och plussade sedan nöt på bj...

 

Ivan Obolo sa "förstår ingen engelska, bara svenska och spanska", när jag försökte göra mig hörd på engelska...

 

IRLsucks pratade engelska med servitörer och bartenders trots att vi är i Sverige...

 

Dulee Johnson var inte där...

 

FriSoren ligger atm i soffan med "ja, jag har lite ont i huvudet" som argument...

 

Grill är en nötrestaurang...

 

AIK-spelarna förföljer mig i livet, eller vice versa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Än mer fett var att shahin bjöd Mutumba på shots. Yusuf Saleh snodde shahins drink(?) och Bojan vägrade bli bjuden och bjöd istället shahin...

 

Being Bojan, Being Shahin, same same...

 

haha det bästa var att Martin Mutumba var EXAKT så som jag hade förväntat mig. Jag frågade honom; "Vad vill du ha för drink?", han svarade; "Överraska mig brorsan. Gör som jag gör på plan när jag överraskar backarna" :mrgreen:

 

sjuk utekväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...