Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Beslut på river? Fold/Call/Raise?

 

Party Poker $5000.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 320985

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

Hero (MP): $23090.00

CO: $4788.27

BTN: $5918.00

SB: $15103.12

BB: $13177.50

UTG: $5765.00

 

Pre Flop: ($75.00) Hero is MP with T :spade: K :club:

1 fold, Hero raises to $150, 2 folds, SB calls $125, 1 fold

 

Flop: ($350.00) Q :diamond: 7 :spade: J :heart:(2 players)

SB checks, Hero bets $258.75, SB raises to $855, Hero calls $596.25

 

Turn: ($2060.00) T :heart:(2 players)

SB bets $1450.00, Hero calls $1450

 

River: ($4960.00) 2 :club:(2 players)

SB bets $4250.00, Hero ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vilka du tänker sig ska kunna svara men jag kan ju ge det ett försök.

Han har väl aldrig air här 50% ? fold känns rätt givet, raise skulle kunna vara intressant men vilka händer spelar du likadant med som du värderaisar? Nått set (tveksamt att gå på värde va? AK?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fold säger allt i ryggraden.....?

 

lollllllllllla mej plussa 11k sek på svs full efter utgång. minns att jag syna två shorties pushar med Q8o och en med K4o, träffa o vann båda... hoppas jag inte drog ut! 3beta ai v en 50bb snubbe med T8o och vann den med.. klonkdogs. 9k av de 11 var på den nya svsnivån 15/30 hahaha... n00bz

 

gn all

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fold säger allt i ryggraden.....?

 

lollllllllllla mej plussa 11k sek på svs full efter utgång. minns att jag syna två shorties pushar med Q8o och en med K4o, träffa o vann båda... hoppas jag inte drog ut! 3beta ai v en 50bb snubbe med T8o och vann den med.. klonkdogs. 9k av de 11 var på den nya svsnivån 15/30 hahaha... n00bz

 

gn all

 

Ditt nick har inte med fotboll att göra?

Mötte en kille på 2.5/5 som sen satte sig på 15/30. Spelade som en idiot och plusade bra. Riktigt otrevlig också, kan det ha varit en full sexyterran? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vanligt 11 rätt på tipset. Fel i England och Slovakien. Obv 1x i Danmark...

 

Argentina vann efter att hjälten Martin Palermo stänkt in den i 93:e. Hoppet lever lever för Maradonk...

 

Håller för övrigt på Bosnien, England och Nordkorea i VM. Tippar som alltid england som segrare...

 

OFFICIELLT: Lallarbäck avgår. Rikard Norling!

 

Nu ska jag äta rostbiff med potatissallad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett öppet brev till gud, ongame och fotbollsförbundet:

 

Hej Gud, Ongame och Svenska fotbollsförbundet,

 

Jag ska hålla mig kortfattad :).

 

Snälla Gud.. låt mig vinna millionturren idag och The Libertines återförenas.

Snälla Ongame... 72o är ingen bra hand mot varken AA eller KK. Vet att du bara vill skapa spänning i min vardag.. men tycker redan det är kul som det är så pls.

Snälla svenska fotbollsförbundet... Först av allt tack för att ni sparkade Lagerbäck som imo borde sparkats när han gick ner på knäna och bad Zlatan att komma tillbaka i någon löjlig, smaklös och pinsam musikvideo som var menat som skämt. SNÄLLA anställ Norling och inte Roland Andersson.

 

Tack på förhand

 

Mvh

 

Shahin89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

OFFICIELLT: Lallarbäck avgår. Rikard Norling!

 

Henke hänger med :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! betyder att Berg ÄNTLIGEN kommer få chansen om inte de ska försöka övertala Allbäck om att göra en comeback.

 

Ny tränare (om det är någon annan än Roland Andersson), nya möjligheter, nya talanger, nya spelare. En gång.. snälla en enda jävla gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bort med nilson och isaksson när dom ändå är igång.

 

+1

 

Han har vart i holland senaste tiden. vem ska vi ha istället för isaksson då?

 

Jag är förbaskat förtjust i Örlund, men de kanske bara är jag. Jag blir nervös varjegång fröken isaksson skall göra något, lika stabil som en plastpåse i storm imho.

 

Ärligt talat. Vem som helst?

 

haha +1

 

Håller med, Bengt Andersson borde få en chans igen :roll:

 

Han är la bara på tårna? ^_-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är förbaskat förtjust i Örlund, men de kanske bara är jag. Jag blir nervös varjegång fröken isaksson skall göra något, lika stabil som en plastpåse i storm imho.

 

Örlund har stora luckor i sitt spel, som i år inte visat sig pga AIKs magnifika försvarsspel och sinnessjuka medrigg. Iofs går han för mig in i kategorin "vem som helst"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nilsson borde gått för länge sen, men jag fattar inte varför alla vill ha bort Isaksson. Tycker att han alltid har varit bra i landslaget och kan inte se en ersättare nånstanns.

 

han har typ inte vart bra sen han lira i rennes. ingen vidare koll på vilka som kommer bakom men typ ngn duger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...