Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Men asså typ fitthora. Vi har fått en ny räkning till vår boxer på kontoret. 4411kr ska vi betala för nästa år. Vi band upp oss i 2 år på skiten, och betalade endast för 1 år på plats. Suger att betala för något vi förmodligen inte kommer använda. Mårten eller emil kan ju testa boxern hos sig om dom vill, för den funkar varken hos mig eller sören...

 

FriSoren, Sexyterran och IRLsucks är därmed skyldiga mig 4411/4=1102.75kr. Skicka blixt!

 

Vi borde dessutom flippa om tvn...

 

Nu ska jag se nya South Park...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några ord från gårdagen...

 

Ballbreaker var kul. Shahin sover givetvis när alla samlas kl7, och jag tillsammans med FriSoren sidebettar 200kr, om vilken tid Shahin infinner sig. Frisoren sa 19.50, och jag tog 19.45, vilket klonkades hem omgående då shahin rullade in 19.43. Frirulla m.a.o middagen.

Ett antal aktiviteter testades. Racing, där Izy sopade mattan, Golf där Leo och Jay spela 5tkr longest shot, med Leo som förlorare, och Fotboll där jag storstilat curlar in en frispark på första försöket och sedan stämplar ut...

 

Weddie fick ett nummer av en servitris, och kallade Jay för Ray...

 

Gamblerz var segt så vi drog hem rätt snabbt. IRLsucks...

 

Som vanligt 11rätt på tipset och fel i 2 hg. Borde i fortsättningen lägga in ett prel. tips på fredagen så att folk kan ge sina synpunkter. Fick en utskällning vad Weddie pga x2 i Litauen-Serbien, vilket visade sig vara en befogat..

 

Fick ett sms av en polare inatt. "Du festade med Tjerna, jag festar med Zlatan..."

 

Finland släppte in 1-1 mot Tyskland i 90:e. Blähh...

 

Honduras klart för VM. Lolyo...

Ni skulle hängt med svante till krukan, vi hade 2 bord igång till 13 och 1 bord igång till 16.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara att alla på PF ska besöka Sveriges bästa pokerklubb med spel nästan dygnet runt och fullsatta turneringar;-)

 

Du är pinsam. När går gränsen för spam mods?

 

Krukan är helt ok vad jag hört, och kommer säkert börja lira där sporadiskt. Men den attityden ni visar gör ju att man får lust att skita i det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är pinsam. När går gränsen för spam mods?

 

Krukan är helt ok vad jag hört, och kommer säkert börja lira där sporadiskt. Men den attityden ni visar gör ju att man får lust att skita i det.

 

Jag ber om ursäkt om jag har gjort för mycket "reklam". Men jag har typ gjort 1-2 inlägg här och sen skrivit i vår egen tråd här på forumet, om du menar all reklam i tidningar osv så ligger inte vi bakom den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vart utgången? Blev så jävla sent att åka in för mig så drog på bio istället, sry att man inte hörde av sig btw :).

 

Ajuste, hur vart det med den där fifamatchen IRL? Chickened out or somethin'?

 

Har spelat en hel del. Tycker inte att det är speciellt roligt faktiskt. Men jag älskar fotbollsspel. Kom hit när som hellst så får du träffa Jay och bli spöad på PES

 

Men asså typ fitthora. Vi har fått en ny räkning till vår boxer på kontoret. 4411kr ska vi betala för nästa år. Vi band upp oss i 2 år på skiten, och betalade endast för 1 år på plats. Suger att betala för något vi förmodligen inte kommer använda. Mårten eller emil kan ju testa boxern hos sig om dom vill, för den funkar varken hos mig eller sören...

 

FriSoren, Sexyterran och IRLsucks är därmed skyldiga mig 4411/4=1102.75kr. Skicka blixt!

 

.

 

Behöver du boxern Mårten? Jag tar den om du inte gör det, annars får vi hög korta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

emil jag tar med den imorgon.

 

kan inte den som tar hand om den (emil) betala för hela? förstår inte varför jag ska betala för emils kanaler ett år framåt...

 

isf vill jag inte ha den. jag kollar ändå aldrig på tv. Jag ville inte ens att vi skulle köpa skiten in the first place. Men om ingen annan vill ha den så kan den lika gärna vara här som att samla damm nånstanns

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin är alltid sen :lol:

Han skulle som sagt fika med en brud idag

 

Joakim säger:

kom inte sent!

shahin säger:

ska försköka :(

ser ut så iaf

 

haha otroligt nog kom jag dit i tid:mrgreen:

 

blir faktiskt lite tårögd när jag läser att Niklas och Sören bettade på att jag skulle komma sent... hade inte min mor varit jobbig om att jag måste vakna (då jag bett henne agera väckarklocka) så hade jag nog aldrig vaknat:-P så tack för förtroendet :mrgreen:

 

torsdag så 2m2mm är ute.. hittar dock inte vart :(! plussar jag nöt idag kan det bli en episk dag.. me like

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan inte den som tar hand om den (emil) betala för hela? förstår inte varför jag ska betala för emils kanaler ett år framåt...

 

Isåfall e det ju samma med TVn imo. Den som vill ha den får köpa ut liksom. Varför ska jag betala för en TV som du ändå coinar fram liksom. Tycker itne den logiken fungerar. Vi coinar om allt imo...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...