Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Jag har btw giwis ipod och tröja. Och Snusarns lila shorts och en gul tröja som kanske är din?

Shortsen känner jag till, tröjan vet jag inte. Är det en blekgul t-shirt så är den min annars tror jag inte det. Plockar upp i sthlm någon gång, är där rätt mkt så det löser sig.

Tänker ni spela något swedish open nästa vecka btw? Jag är rätt sugen.

Postad

Jay(Doriss) kommer till Sthlm på onsdag. Han ska bunkra hos Emil och vinna miljoner. Ut o käka på nåt bra ställe på onsdag med andra ord. Paus i lockdown. Wie...

Ser Sex and the City filmen samtidigt som jag slögrindar. Den är asdålig...

Postad
Jay(Doriss) kommer till Sthlm på onsdag. Han ska bunkra hos Emil och vinna miljoner. Ut o käka på nåt bra ställe på onsdag med andra ord. Paus i lockdown. Wie...

att du ens sätter på den

Postad

Gamla filmer o sex and the city...:roll:

wp o good going;-)

Postad
Shortsen känner jag till, tröjan vet jag inte. Är det en blekgul t-shirt så är den min annars tror jag inte det. Plockar upp i sthlm någon gång, är där rätt mkt så det löser sig.

Tänker ni spela något swedish open nästa vecka btw? Jag är rätt sugen.

jag kommer nog lira 1-2 sidoevents iaf.

me so happy.

Postad
att du ens sätter på den

La över allt från Emils hårddisk. Den kom med. Måste ju se skiten. Har ju sett serien obv...

Bing Blang Bläääää. Torskade 3bi nl400 nu. Det gör mig till back 900$ för månaden. Lockdown börjar uselt. Aja, bara o grinda på...

• Skapa nytt...