Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Hemskaste mardrömmen ever. Varje gång jag tryckte på en knapp på tangentbordet så föll den bara rakt ner. Antingen det eller så smälte den sönder utan anledning. Måste ha nånting att göra med att shahin inte kunde trycka enter igår...

 

Jävligt roligt homegame igår. Vi spelade dc med crazy i alla spel typ. Omaha, pineappple, mörker etc. Jag och maxwell spelade 20 euro flopen, han svart, jag rött. Helfärgad flop blev dessutom 50 euro. Maxwell gick upp på 190euro blix, men lyckades göra årets vänding och slutade 200 euro upp. Vi spelade även med sleepregeln som innebär att om den andra inte märker att floppen tex är helsvart, och jag inte påpekar(då jag obv hade rött), så blir jag itne skyldig nåt för den. Maxwell sleepade 4 ggr, jag 1:) Tjänade ca 100 euro på det. IRL, Gee och Frissan körde mer high stakes då dom även la till turn(100 euro) o river(200 euro). Blev jävligt sjuka händer. Man var tex. tvungen att följa med till turn helt tom, ifall floppen var helgfärgad, och typ folda nöt på flop om den var fel färg...

 

AIK vann derbyt vilket får ses som sinnessjukt viktigt. Synd bara att Elfsborg och Kalmar nu är med i fighten igen. Elfsborg känns ruggigt farliga. Blir jävligt svår match i Borås nästa. Kan inte minnas att AIK vunnit mot Elfsborg på typ hela 2000-talet...

 

Tanken är att vi ska på delfinshow o grejer idag. Får se om det blir nåt. Gäller att folk vaknar i tid. Bara jag, frissan och sexy uppe atm...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste lägga in ett bidrag från Norrköping... Videon ska ha kostat 200k och en av killarnas farsa ska även ha betalat pengar för att få den spelad i lokalradion. Självinsikt ftw... Eckerström har även gjort bort sig i idoluttagningen förra året.

 

 

 

Ha ha ha ha "Gör vad du vill, maybe sitting the still" är ju utan konkurrens det brutalaste nödrim världen lyssnat till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...