Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

alltså jag har bara letat som en noob genom att googla och kolla de tre första sidorna, men det e alltid 0/0 på dom...

 

när du uploadar, vart gör du det? typ rapidshare?

 

Kan göra det på megaupload =), har inte så bra lina uppåt så känns dumt att jag skulle vara ensam att seeda =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

suck... trodde det var min tur att få klonka stort. En-tablade Partypoker million... hade sjukaste ruschen i början..mina händer fick stå.. fick AA och KK 3 gånger var där folk antigen 3bet foldade eller synade 3bet och folda flopp.

 

Hade sjukt bra rusch i början och ledde turren en bra väg till slutet då jag vart helt galet kortdöd och inte fick hamna i några fina spots där jag kunde samla på mig marker... nu åkte jag ut 149e för 1.5k.. A4o på bb.. 15bb.. co höjer, jag pushar.. han synar med QQ. Han inte ens hoppas på A innan det var över. Nu i efterhand känns det helt rätt spelat.... får kolla om imrn.

 

Hade suttit fint med en större peng... men sånt kommer inte hända mig.. tillbaka till vardaglig grå grind :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte hur Juventus kunde sälja Miccoli. Vilken stjärna :shock:

 

Ska köpa lite klassisk skönlitteratur då jag känner att jag suger på svenska :-(.. förut när jag höll på med journalistik kändes skriva rätt och jag kunde skriva de/dem rätt. Nu känner jag mig osäker på typ allt jag skriver vilket är väldigt tråkigt. Ska beställa dessa böcker; Röda rummet av Strindberg, Doktor Glas av Söderberg, Den inbjudna av Beauvoir, Simone de, Jane Eyre av Brontë, Charlotte, Gösta Berlings saga av Lagerlöf, Selma, Walden av Thoreau, Henry David, The Catcher in the Rye av Salinger, J. D, Mörkrets hjärta av Conrad, Joseph, Vågorna av Woolf, Virginia, Förnuft och känsla av Austen, Jane. Alla med på adilbris top-10 lista.

 

Om någon har tips på bra böcker som tex röda rummet så får ni jättegärna droppa. Kanske borde starta en tråd? Mina hörlurar har pajat och jag har bestämt mig för att INTE köpa en ny tv till lägenheten. Utan kommer bara ha en tv i vardagsrummet. Så hoppas kunna läsa böcker. Känns så jävla menningslöst att slösurfa när jag istället kan läsa.

 

Har inte läst en bok på otroligt länge. Om vi fick i uppgift att läsa en bok i skolan kollade jag bara på en massa recensioner om den boken på tex mvgplus eller mimmersbrunn så var jag set :oops:

 

Edit: http://pokerforum.nu/forum/off-topic/58119-boktips.html - Posta här!

 

Någon kontorsnisse som är sugen på peter doherty @ debaser den 4e december? Biljetter kostar 700kr!

 

Hem nu och dra igång datorn... jayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy på onsdag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte hur Juventus kunde sälja Miccoli. Vilken stjärna :shock:

 

Ska köpa lite klassisk skönlitteratur då jag känner att jag suger på svenska :-(.. förut när jag höll på med journalistik kändes skriva rätt och jag kunde skriva de/dem rätt. Nu känner jag mig osäker på typ allt jag skriver vilket är väldigt tråkigt. Ska beställa dessa böcker; Röda rummet av Strindberg, Doktor Glas av Söderberg, Den inbjudna av Beauvoir, Simone de, Jane Eyre av Brontë, Charlotte, Gösta Berlings saga av Lagerlöf, Selma, Walden av Thoreau, Henry David, The Catcher in the Rye av Salinger, J. D, Mörkrets hjärta av Conrad, Joseph, Vågorna av Woolf, Virginia, Förnuft och känsla av Austen, Jane. Alla med på adilbris top-10 lista.

 

Om någon har tips på bra böcker som tex röda rummet så får ni jättegärna droppa. Kanske borde starta en tråd? Mina hörlurar har pajat och jag har bestämt mig för att INTE köpa en ny tv till lägenheten. Utan kommer bara ha en tv i vardagsrummet. Så hoppas kunna läsa böcker. Känns så jävla menningslöst att slösurfa när jag istället kan läsa.

 

Har inte läst en bok på otroligt länge. Om vi fick i uppgift att läsa en bok i skolan kollade jag bara på en massa recensioner om den boken på tex mvgplus eller mimmersbrunn så var jag set :oops:

 

Edit: http://pokerforum.nu/forum/off-topic/58119-boktips.html - Posta här!

 

Någon kontorsnisse som är sugen på peter doherty @ debaser den 4e december? Biljetter kostar 700kr!

 

Hem nu och dra igång datorn... jayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy på onsdag

 

 

Om du vill lära dig bra svenska genom litteratur så rekommenderar jag enbart böcker skrivna på svenska som orginalspråk..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lockdown går inge vidare. Backat på spelet och inte gått in helhjärtat. I helgen har jag obbat en jävla massa fotboll. Ikväll är det AIK hockey, som jag tänkte ta mig till Hovet för att beskåda, imorrn träning, och på onsdag kommer jay, så då ska vi ut på stan och käka etc.

 

HEJA GAIS..........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fyller år då. Tack för presenten shahin...

 

700 kr.. dvs halva min bankrulle :cry:

 

Om du vill lära dig bra svenska genom litteratur så rekommenderar jag enbart böcker skrivna på svenska som orginalspråk..

 

Aa kommer att skippa dem som är översatta :)

 

Läs 100 år av ensamhet, Röde Orm, Dvärgen, Fursten. 4 riktigt sköna böcker.

 

TY :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...