Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Givetvis har jag tappat/slängt bort kvittot till laptopen. Vem fan sparar liksom. Därför struntar jag i att lämna in den för lagning och investerar i en sån där kylplatta. Gjorde en anordning häromdagen till min överhettade laptop med hjälp av en plånbok och ett kamerafodral. Fungerade utmärkt och den överhettades inte en enda gång. Inser dock att det kan vara bra att investera i nåt lite mer professionellt och behöver därför hjälp att hitta den bästa kylplattan för en 17" laptop. Förslag?

 

Dammsug eller gå bara till butiken med laptopen, du finns garanterat i deras system och ska inte behöva något kvitto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dammsug eller gå bara till butiken med laptopen, du finns garanterat i deras system och ska inte behöva något kvitto.

 

Köpte den på PC-City för drygt 1.5 år sen. PC-City finns tydligen inte kvar längre. Konkat eller nåt. Läste dock nåt om att EL-Giganten har tagit över deras kunder. Får väl ta o testa. Annars tror jag att det kan funka bra med en sån där kylgrej...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen en spelare jag kan få slowrolla och ge payback för utdragningar. På turn tar man till timebanken frågar vad han har. Han svarar QQ vilket jag tror på direkt och blir skitglad och fullständigt ler inombords.

 

Hold'em Manager Hand Converter from HandHistoryConverter.com

 

Button ($782.41)

SB ($186.25)

BB ($196)

UTG ($572.65)

Hero (MP) ($346.92)

 

Preflop: Hero is MP with 10club.gif, 8club.gif

UTG calls $2, Hero bets $12, 2 folds, BB calls $10, UTG calls $10

 

Flop: ($37) 8spade.gif, 6heart.gif, 8diamond.gif(3 players)

BB checks, UTG checks, Hero bets $28, BB raises $60, 1 fold, Hero calls $32

 

Turn: ($157) 8heart.gif(2 players)

BB bets $124 (All-In), Hero calls $124

 

River: ($405) Kclub.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $405

 

Results:

BB had Qclub.gif, Qdiamond.gif (full house, eights over Queens).

Hero had 10club.gif, 8club.gif (four of a kind, eights).

Outcome: Hero won $402

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete vad jag börjar bli sur på Ongame. Har haft tålamod nu ett tag och försökt härda igenom skitet men VAD FAN.

 

Sessionen inleder med att jag backar 600 och ligger däromkring ett tag tack vare att så fort jag grindade upp mig till +-0 så åkte jag på två setups och en coin som drog ner mig igen. Till slut vände skitet och jag hittade en av dem goaste gubbarna jag någonsin spelat mot. Han kom in med 100bb och ställde lite spontant då och då. Han gjorde det en gång med q8 när jag hade KK och en gång med k8 när jag hade AK. Då mötte jag K8 och en annan fisk AJ och obv träffade båda. Det bordet var så sick och efter den handen var jag och fisken djupa. Vad fan händer då? 7 bord... 3 bord blir disconnected och dör!!!!! Så jag blir av med monsterfisken där som bara är där för att ha kul. Som bara vill spela poker för att det är kul. Sånna är bäst.

 

Jag vart dock inte för sur då jag var plus 1400 dollar. Jag peakade 2500 dollar och eftersom att det var sent så såg jag fel och lyckas stacka av med färgdrag på turn för 200bb mot en nisse och därefter kom doomswitchen så slutade bara 880 upp. Borde vara nöjd då det var dagens andra session och första slutade 700 upp. Men var såååååååååååååå nära på att slå mitt dagsrekord på NL200 som ligger på 2500 dulls.

 

Helvete vad Ongame laggar. Hur fan kan dem INTE styra ihop det? Klienten stänger av när den väl känner för det. Nu börjar borden disconnectas. Börjar fan bli ospelbart:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete vad jag börjar bli sur på Ongame. Har haft tålamod nu ett tag och försökt härda igenom skitet men VAD FAN.

 

Sessionen inleder med att jag backar 600 och ligger däromkring ett tag tack vare att så fort jag grindade upp mig till +-0 så åkte jag på två setups och en coin som drog ner mig igen. Till slut vände skitet och jag hittade en av dem goaste gubbarna jag någonsin spelat mot. Han kom in med 100bb och ställde lite spontant då och då. Han gjorde det en gång med q8 när jag hade KK och en gång med k8 när jag hade AK. Då mötte jag K8 och en annan fisk AJ och obv träffade båda. Det bordet var så sick och efter den handen var jag och fisken djupa. Vad fan händer då? 7 bord... 3 bord blir disconnected och dör!!!!! Så jag blir av med monsterfisken där som bara är där för att ha kul. Som bara vill spela poker för att det är kul. Sånna är bäst.

 

Jag vart dock inte för sur då jag var plus 1400 dollar. Jag peakade 2500 dollar och eftersom att det var sent så såg jag fel och lyckas stacka av med färgdrag på turn för 200bb mot en nisse och därefter kom doomswitchen så slutade bara 880 upp. Borde vara nöjd då det var dagens andra session och första slutade 700 upp. Men var såååååååååååååå nära på att slå mitt dagsrekord på NL200 som ligger på 2500 dulls.

 

Helvete vad Ongame laggar. Hur fan kan dem INTE styra ihop det? Klienten stänger av när den väl känner för det. Nu börjar borden disconnectas. Börjar fan bli ospelbart:cry:

 

Jaså, det var OnGame? Jag som trodde det berodde på min extremt värdelösa dator som lägger av lite när den känner för. Hade sex bord uppe och en med halvt inköp degade in och jag sitter med AA på big bland och får se min hand foldas. Sådär lite lagom trist..

 

Bara väntade på den dagen. Dock trodde jag att det skulle vara datorn som var den stora boven men det visar sig att jag inte var ensam drabbad alltså..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså, det var OnGame? Jag som trodde det berodde på min extremt värdelösa dator som lägger av lite när den känner för. Hade sex bord uppe och en med halvt inköp degade in och jag sitter med AA på big bland och får se min hand foldas. Sådär lite lagom trist..

 

Bara väntade på den dagen. Dock trodde jag att det skulle vara datorn som var den stora boven men det visar sig att jag inte var ensam drabbad alltså..

 

Ja du... i början stängde bara klienten av då och då. Men man kommer ju snabbt in i igen så jag härdade mig igenom problemet. Men när man väl hittar en "SÅN" fisk, en person som är online för att förlora det han har och refillar på friskt och ännu sjukare än det; två andra fiskar på bordet som påverkas av HANS spel och börjar spela ÄNNU sämre än vad dem tidigare gjort. Om jag inte är helt ute och cyklar så var jag enda regen vid bordet... så det

var liksom en garanti på pengar.

 

Sen att just det bordet blir disconnected medan andra borden fungerar är bara sick. Men skit händer antar jag. Bara att bita ihop och nöta vidare antar jag.

 

Så fort jag mår bättre så vill jag fan till gamblerz. Sist jag var där hade jag

väldigt kul. Drog bla ut Kraclob och Ulaf på samma hand med QJs mot deras 87s och KJ (tror det var så). Drog en snygg springande färg:mrgreen:. Vi hade det väldigt trevligt; grym stämning, fin och ljus lokal och folket var bara allmänt trevliga. Vi skulle åka dit efter pokerinthesky efterfesten tillsammans med bestpokergänget och några spelare, men valde att dra hem efter max.

 

Aja vi får defintivt dra dit någon gång snart; Snöret? Niklas? Morten? izydogs? Emil? Ante? Ulaf? Krac? padrino? någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att åka så långt ut i Roslagen utan att svänga förbi Öregrund just denna helg är en stor miss.. :)

 

Möjligt. Hade dock en jävligt awesome tid i Grisslehamn...

 

Bland sommarens bästa dagar och en sjukt rolig kräftskiva. Backade på 1500 på cg mot wpt-ragnar och martinnuts, kom 3:a i 5-kampen med kasta stövel som bästa gren, åt ruggigt god mat(skaldjurssoppa, västerbottenpaj, rökta räkor, kräftor, och cheesecake), nattbad+bastu etc etc. Lyrisk...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry, var tvungen...

 

shahin [x] grajnd säger:

var är en kräftskiva för något?

shahin [x] grajnd säger:

vad

NiklasVegas säger:

en middag där man äter kräftor

NiklasVegas säger:

och har trevligt

shahin [x] grajnd säger:

nice

shahin [x] grajnd säger:

ska äta mat nu

shahin [x] grajnd säger:

hörs sen

shahin [x] grajnd säger:

ciao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En polare fyller 21 imorrn. Har inte köpt någon present men kom på att han är skyldig mig 70kr. Tänker förmodligen ge honom en lapp där det står "Känn dig 70kr rikare. Jag avskriver skulden..."

Jag hade blivit jävligt glad åt en sådan present iaf.

 

Bra eller Anus?

 

mkt bra..

 

och shahin wtf ? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha shahin :heart:

 

:h::oops:

 

Aldrig varit på en kräftskiva och hört folk säga; "Ska till en kräftskiva imorgon" men aldrig orkat fråga vad det är för något. Vad är så speciellt med kräftskivor da? Man bara samlas och äter kräftor?

 

--

 

 

Kanske inte nostalgi för mig då jag var snoris när den här låten var stor. Men många känner nog igen den:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...