Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

suck...

 

vilken helvetes skitsession jag var med om nu. Iom att Ongames nya skituppdatering så fanns det enbart 5 NL200 bord och dem var obv fulla. Så spelade NL400.

 

Har aldrig varit med om större oflyt. Spelade 5102 händer utan någon rast och varje pott var värre än den förgående. Jag hade oflyt i exakt alla händer. När jag väl hade en hand med väldigt bra s/d value så slutade det med att han hade snäppet bättre. Jag träffade alltid och dem träffade obv bättre. Sedan var jag med om "för många outs"-syndromen alldeles för ofta. Om ni inte vet vad det är så är det helt enkelt när man har för många outs. tex: 87ss på 56ssx... mot TT.. är nog even men OE straight flush draw räknas in där. Sedan min favorit AQss 887ss mot 55. Turn T så ännu fler outs.

 

Var länge sedan jag whinade ordentlgit så ni kan tänka er hur brutal den här sessionen var. I klienten fattas det 3k från morgonen men HM säger -2500 dulls. Det betyder att jag enbart är plus 200 för månaden. Eller om 3k står så är jag back 300.

 

Inledde månaden med att backa 1200 dollar och efter 11k händer hade jag tagit igen det till +2700. Sedan springer jag heeeeelt sket på den här nivån. Blä.

 

Är inte tiltad eller så nu.. utan snarare besviken. Men skit händer. Småtänker "borde kanske lagt av vid 1k efter 4500 händer.. hade ju kämpat igen det mesta?" men slår till mig själv då det inte finns någon borde. Sitter det många fiskar inne så ska man fan spela. Oavsett om man haft oflyt eller ej. Finns ingen rigg, oflyt eller dylikt. Utan allt är slumpen så spelade vidare vilket obv gick åt helvete.

 

Men spelar ingen roll. Så länge det finns dagar kvar i augusti så betyder det chanser att madgrinda och madplussa vilket obv är planen. I morgon ska jag gå igenom NL400 spelet med lite klarare ögon och hjärna. Shit happens.. bara att bita i det sura äpplet och försöka igen.

 

Aja är för trött nu.. ska sova. vakna imorgon och grinda skiten ur mig om ongame drar igång borden.

 

edit: hamnade i några väldigt intressanta situationer. Kommer posta 2-3 händer imorgon. kewl

 

:ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha vart nyss klar med den här tråden: http://pokerforum.nu/forum/turneringspoker/56248-reeeeejl-15.html#post1307576

 

Så otroligt sick. Vet inte om han inte efterhand förstått att han har så otroligt jävla fel och att ta sig till million ft 2 gånger på (enligt honom) 50 försök är tuuuuuuUUUUUUuur så herregud.

 

Sedan +1 på crappys stavning på okocha. okonca hehe.

 

gn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IRLsucks har avslöjat att han är på Malta om vi åker. Även vår engelske vän James har avslöjat stort intresse...

 

IRLsucks

FriSoren

NikLasVegas

Doriss?

Izy?

Sexyterran?

Shahin89?

 

Matkomfort är tillbaka nu efter en månads break i Juli. Svårt att äta pasta med hummersås, och musslor och kräftstjärtar, till lunch på en torsdag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Izy försökte precis ringa FriSoren. Ganska standard fick han inget svar, och frågade på msn varför.

 

Sören säger:

mobilen tog en tur genom tvättmaskinen

 

 

 

Edit:

 

IRLsucks - Klar

FriSoren - Klar

NikLasVegas - Klar

Sexyterran - Klar

Maxwell - Klar

Shahin89 - Klar

Izy - Semiklar

WYVO - Semiklar

Doriss?

Martinnuts?

Ragnar?

Aglo?

 

Kollat Ryanairs flygtider. Nöten är att flyga 21:a Septmeber, från Skavsta, och hem den 1:a Oktober. Går på typ ett lakan/skalle. Då har man tid att grinda nätpoker/livepoker, festa, sola+bada, shoppa, leka, äta, spela gris, sightseeinga etc. Blir vi 8-10 pers vore det inte helt fel med en villa. Internet är givetvis hög prio. tips?

 

Har dröjt alldeles för länge sedan senaste pokerresan(exkl. thai). Inte särskilt svårt att leva atm....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag följer gärna med till malta! Skulle va grymt kul!

 

Ingen resa utan maxwell obv...

 

Ryktas även om at ongamefiskarna martinnuts, "wpt-ragnar", och aglo kanske hakar...

 

Edit:

 

IRLsucks - Klar

FriSoren - Klar

NikLasVegas - Klar

Sexyterran - Klar

Maxwell - Klar

Shahin89 - Klar

Smooger - Klar

Izy - Semiklar

WYVO - Semiklar

Doriss?

Martinnuts?

Ragnar?

Aglo?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...