Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Hur vinner man 15 millar på en kvart? Vad lirar man då för något? 100k bett på nollan i roulett 5 ggr?

2 miljoner dollars känns omöjligt att vinna på så kort tid på poker väl?

 

Det var IRLsucks som sa detta till mig, och jag ifrågasatte inte var eller hur det gick till. Köpte det, och ser ingen anledning till att han skulle ljuga för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Har en grej mellan tänderna som vägrar försvinna. Tror fan det är bland de mest irriterande sakerna som finns...

 

Fan vad tid det tar att lägga upp ett album på facebook. Verkligen inte värt det imo...

 

Svennis sportchef i Notts County. lolaments...

 

Såg Rocknrolla igår och tyckte den var ganska bra. Såg Flags of our Fathers idag som jag tyckte var rätt seg. Ska nog kolla Letters from Iwo Jima nu och se om den är nåt att ha...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en grej mellan tänderna som vägrar försvinna. Tror fan det är bland de mest irriterande sakerna som finns...

 

Fan vad tid det tar att lägga upp ett album på facebook. Verkligen inte värt det imo...

 

Svennis sportchef i Notts County. lolaments...

 

Såg Rocknrolla igår och tyckte den var ganska bra. Såg Flags of our Fathers idag som jag tyckte var rätt seg. Ska nog kolla Letters from Iwo Jima nu och se om den är nåt att ha...

 

Håller med, skulle ladda upp bilder från USA inte nog med att firefox lyckas med att krascha 3gånger så insåg jag när det typ ängligen var färdigt 5h senare att syrran höll på att tanka...

 

Jag antar att du har den där java versionen så att du kan shippa i alla fall 200bilder på ett klick? Annars väldigt mkt -EV

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med, skulle ladda upp bilder från USA inte nog med att firefox lyckas med att krascha 3gånger så insåg jag när det typ ängligen var färdigt 5h senare att syrran höll på att tanka...

 

Jag antar att du har den där java versionen så att du kan shippa i alla fall 200bilder på ett klick? Annars väldigt mkt -EV

 

Try 5 bilder åt gången...

 

 

Izy har btw en förmåga att inte betala räkningar i tid. Antingen får man ett påminnelsebrev efter någon vecka, eller så får man inkassobrevet som kom för andra gången denna månad. gj...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Try 5 bilder åt gången...

 

 

Izy har btw en förmåga att inte betala räkningar i tid. Antingen får man ett påminnelsebrev efter någon vecka, eller så får man inkassobrevet som kom för andra gången denna månad. gj...

 

 

Så du har inte denna? ---faceboook.JPG

 

Sick -EV...

 

Och Izy kan jag lova inte är ensam :roll: :roll: :roll: :roll: Inte för att jag gör det men, som sagt han är inte ensam. Om det inte vore för folk som han hade jag inte haft sommarjobb... Å andra sidan hatar jag mitt sommarjobb, så fan för dom som inte betalar sina räkningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker Americas Next Best Dance Crew var jävligt mycket roligare än detta programmet. Dessutom har de världens absolut sämsta jurymedlem alla TV-kategorier i tjejen i mitten :shock:

 

Men cool snubbe, absolut :)

 

Hon kan ju sina saker men är för jävla störig. Därför är jag beredd att hålla med. Tycker dock att programledaren Cat Deeley väger upp:)

 

Nu ska jag in till stan o köpa kläder obv. Tog ett skott på nl400-600 mot en fisk och backade 750$. Perfekt läge att spendera lite pengar. Då blir det som att jag aldrig förlorade dom, utan att det jag köper bara blev lite dyrare än väntat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon kan ju sina saker men är för jävla störig. Därför är jag beredd att hålla med. Tycker dock att programledaren Cat Deeley väger upp:)

 

Nu ska jag in till stan o köpa kläder obv. Tog ett skott på nl400-600 mot en fisk och backade 750$. Perfekt läge att spendera lite pengar. Då blir det som att jag aldrig förlorade dom, utan att det jag köper bara blev lite dyrare än väntat.

 

Kanske hon gör, men såfort hon börjar snacka håller jag för öronen och tänker på självmord så jag vet inte ;) Cat är ju het ja. Så även Layla Kaleigh i ABDC, även om Cat nog vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska jag in till stan o köpa kläder obv. Tog ett skott på nl400-600 mot en fisk och backade 750$. Perfekt läge att spendera lite pengar. Då blir det som att jag aldrig förlorade dom, utan att det jag köper bara blev lite dyrare än väntat.

 

:lol: Det är så man ska tänka när man torskar, ut och köp det man tänkt sig med känslan att det är dyrare än väntat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla affärer måste ju gå back atm. Så sjukt billigt överallt. Weekday på Götgatan är helt galet. Det är 75% rea atm, och varje par jeans kostar 100kr. Blev 3 par, en skjorta och en tröja för min del. Sedan drog vi till en Acneoutlet vid Odenplan där ytterligare ett par jeans och ett par skor inhandlades.

 

Semitrötta gick vi och tog en välförtjänt sushi och gick till filmstaden Söder för att kolla om Brüno gick. Det gjorde den och jag tyckte den var bra. Borat var dock rätt mycket bättre, men fortfarande en del roliga scener. Rätt sjukt att Gustaf Hammarsten fått en såpass stor roll. Sasha Baron Cohen hade tydligen sett den svenska filmen Tillsammans, och ansett att Gustaf vore perfekt i rollen som Lutz.

 

Vid busshållplatsen hem till Nacka såg vi Maria Wetterstrand. Hon ser ut som en luffare. Campingryggsäck, smutsigt hår och lodiga kläder. Gäller ju iofs att supporta kommunaltrafiken som miljöpartist, vilket hon ska ha cred för.

 

Såg även Kristoffer från FC Z vid medborgarplatsen, vilket för mig var mycket stort. Har fått mycket skit av Izy, då han både sett målvakten på Babasonic, och forwarden Robin på Hultsfred. Skönt att reducera till 2-1 åtminstone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla affärer måste ju gå back atm. Så sjukt billigt överallt. Weekday på Götgatan är helt galet. Det är 75% rea atm, och varje par jeans kostar 100kr. Blev 3 par, en skjorta och en tröja för min del. Sedan drog vi till en Acneoutlet vid Odenplan där ytterligare ett par jeans och ett par skor inhandlades.

 

Semitrötta gick vi och tog en välförtjänt sushi och gick till filmstaden Söder för att kolla om Brüno gick. Det gjorde den och jag tyckte den var bra. Borat var dock rätt mycket bättre, men fortfarande en del roliga scener. Rätt sjukt att Gustaf Hammarsten fått en såpass stor roll. Sasha Baron Cohen hade tydligen sett den svenska filmen Tillsammans, och ansett att Gustaf vore perfekt i rollen som Lutz.

 

Vid busshållplatsen hem till Nacka såg vi Maria Wetterstrand. Hon ser ut som en luffare. Campingryggsäck, smutsigt hår och lodiga kläder. Gäller ju iofs att supporta kommunaltrafiken som miljöpartist, vilket hon ska ha cred för.

 

Såg även Kristoffer från FC Z vid medborgarplatsen, vilket för mig var mycket stort. Har fått mycket skit av Izy, då han både sett målvakten på Babasonic, och forwarden Robin på Hultsfred. Skönt att reducera till 2-1 åtminstone.

 

Han den där lädersnubben från FCZ jobbar ju på tobaks i björknäs, där kan du kvittera till 2-2 om du vill :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han den där lädersnubben från FCZ jobbar ju på tobaks i björknäs, där kan du kvittera till 2-2 om du vill :(

 

Då vi träffar/träffade honom för ofta har vi valt att inte räkna med honom. Hans syster gick i min parallellklass i mellanstadiet, och har tippat otaliga ggr på Björknäs tobak. Han var ju typ den enda i FC Z som var normal, bortsett från den udda klädstilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom försent till cc och turren var obv full. Slutade med bj(-400), roulette(-600) samt cg(+1500). Första gången man lämna stockholms cc med ett plusresultat iaf.

FriSoren hade monsterchiplead turren igenom, men var inte kvar när jag släntrade in på cc med 15 pers kvar. Vad hände?

Vi drog vidare till Mosebacke efteråt och satt där hela kvällen.

 

Dödar dagboken genom att åka till Finland i en vecka. So long, suckers...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...