Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

HEEEEJ!

whine ifran magaluf... nej da.. eller lite bara.

 

festar riktigt hart i tre dagar och resan borjar bra aven om den inte ens ar i narheten av ios. Men helvetes foam party som ar det mest obehagliga jag varit med om iom att det kanns som att man ska drukna... efter det har jag varit sjuk.. det har blir den fjarde dagen jag ar sjuk. madde bra idag och hade planerat att ga ut.. men at en gammal subway macka och spydde precis innan vi drog ut sa kande att jag inte hade energin:roll:

 

men horde precis av herr supertequila att han klonkade hem 25k sa ar sjukt glad.. funderar pa att dra ut och fira det. far se hur det blir

 

var hos lakarna och har INTE svininfluensen sa inget att oroa sig over.

 

adam tensta har glassat runt pa grabbarnas och casablanca flera kvallar nu men har otroligt nog missat honom varje gang... har sagt det sedan lange.. han och bojan djordjic ar kungar

 

men kanner mig fakitkst helt utvilad nu och ser fram emot att komma hem till sverige och dra igang grindet igen... och forutom min sjukdom sa ar magaluf nice.. ios ar mycket battre men det ar kul.. i borjan drog vi pa andra stallen men nu har vi gett upp hopep tpoch drar bara till grabbarnas och casabalanca.. visst vill man festa med andra nar man ar utomlands.. men har sjukt kul med svenskar...

 

2 festdagar kvar och jag haller tummarna for att jag far mar bra och kan festa ordetnliga som vi gjorde dem forsta 2 dagarna... har haft sinnesjukt kul och har varit i gto form varje kvall.

 

nu ska jag ata min macka och utvardera hur jag gor med natten... natten ar alltid ung har i magaluf.

 

stort lycka till och STORT GRATTIS TILL SUPERTEQUILA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehehe.. tack :)

Hur skulle du säga att åldersspridningen är på Ios jfr med Magaluf? Har hört att det är i genomsnitt lite äldre människor i Magaluf medans typ hela Grekland är fjortisar.

 

Nej nej nej nej.

 

Tycker att Ios har varit bästa grisresan jag någonsin varit på där åldersspridningen är jämt fördelat mellan folk över 20 år. Sedan slinkar ju några fjortisar in obv. Men magaluf var det riktigt ung publik, iaf bland svenskarna. Jag är van med att vara yngst då dem jag åkte med var 86 och 87or och jag gick i skola med 88er. Men i magaluf kände jag mig som en gammal gubbe när jag satt och snackade med 93er.

 

Sedan var Ios mycket bättre plats. Men det är svårt att avgöra då vi utan tvekan var på den bästa resan där vi träffade mycket nytt folk och hade sjukt kul. Maten i grekland är väldigt god och med tanek på att det är typ 95% engelsmän i magaluf så är alla restauranger anpassade efter deras smaklökar... och med tanke på att dem inte har några smaklökar, för du ska se skitet dem äter, så smakar i princip allt skit på magaluf.

 

Tycker ni ska åka till Ios!

 

Har aldrig varit såhär glad över att komma hem till Sverige igen.

 

---

 

Tillbaka och min hals är helt förstörd. Går på antiobiotika och spottar ut mycket skit ur halsen. Har ingen apetit alls och har inte ätit ordentligt på flera dagar. Inledde två första dagarna med att må bra och festa som fan. Tredje dagen var jag seg och fom fjärde dagen slog sjukdommen in och jag låg hemma sjuk i fyra dagar. En femte dag kämpade jag mig ut men återvände fort hem.

 

Nu vill jag bara vila och äta normal

 

---

 

Slår om aftonbladet och läser; "Såhär vann jag 77 miljoner på att äta veganmat" :lol:.

 

Good to be back!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

holla bitchzzzz

 

har vart i skåne i ~2 veckor nu, åker hem imorgon. tänkte bara kladda ner lite saker jag hade på hjärnan....

 

eftersom min dator e stulen ska jag skaffa ny, och innan 2009 e över ska jag vinna 500k sek på den och komma tillbax i storform. jag ska hyra min syrras lägenhet på söder hela vintern medan hon är fn-soldat i afghanistan och grinda järnet. jag ska även spara till långt hår nu. längre än förut för er som minns när jag hade långt. nu blir det vinterspara...

 

grattis till tequila, och en sista sak... jag har kommit på ett smeknamn till shahin89:

 

.....sexyteheran

 

 

sexy out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag spelade min längsta session ngnsin igår, 11h nonstop (1 pisspaus). Anledningen stavas 12 inköp back efter 3 h. Fan heller tänker jag. Kliver upp till nl200 och grindar tillbaxs allt och slutar 350+. BOOM.

 

Haha, är typ standard att köra 11h sessioner, men så ligger jag alltid back också (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grattis till tequila, och en sista sak... jag har kommit på ett smeknamn till shahin89:

 

.....sexyteheran

 

:lol:

 

 

Teheranwhine var ju inte heller helt fel :mrgreen:

 

spank u's

 

Såg den HU:n IRLsucks, sick gubbe du mötte, grattis dock. Check-call FTW :)

 

får plussa en kneckt-5a på det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice när man är i downswing att en go gubbe kommer in och förlorar $56 000 på $10/$20 1 bord

 

56k?! på 10/20!? :shock: 28inköp!? Detta kräver nästan lite mer berättande från din sida, hur fan lyckas man med det?! Om man så ställer VARJE hand tar det väl en bra jävla stund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...